LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Bruno's wraak, de terugkeer van de Biostabiel

Reclame acties die niet kloppen of correct lopen? Ventileer hier jouw mening.

Wie gelooft Bruno?

Ik geloof Bruno, want Radar blunderd wel vaker.
0
Geen stemmen
Ik geloof Bruno niet, ondanks dat Radar vaker blunderd.
9
100%

Totaal aantal stemmen: 9

karr-1

Re: Bruno's wraak, de terugkeer van de Biostabiel

Ongelezen bericht door karr-1 »

Daar sluit ik me volledig bij aan, Bruno is een bazelaar.

Gast

Ongelezen bericht door Gast »

Bruno, de bazelende zwendelaar, misschien eens tijd om je biezen te pakken?

Gast

Ongelezen bericht door Gast »

In Brunssum beweerde tien jaar geleden iemand dat ze een madonnabeeldje had, dat zou hebben gehuild.

Onderzoek bracht aan het licht, dat het verkleurde gesmolten hars was, men had het beeldje gewoon bewerkt met een aansteker, of iets dergelijks.

Desondanks komen er nog dagelijks goedgelovigen op af, die ervan overtuigd zijn dat er in Brunssum een wonder heeft plaatsgehad.

Deze mensen doen niemand kwaad, daar niet van.

Maar het vertoont wel parallellen met het Bruno-verhaal. Zolang er goedgelovige mensen rondlopen, zullen er zwendelaars zijn die daar op een onfrisse manier misbruik van maken.

Nanne

Ongelezen bericht door Nanne »

tegen de mensen die zeggen dat het werkt, over kinderen waarbij het werkt etc: dat zal allemaal wel, en het is prima, leuk en aardig, maar dat mag niet goedpraten dat deze man LIEGT.

er zijn een aantal simpele dingen aan te wijzen (magnetisch, electectrisch en plain old nadenken) die gewoon niet kloppen. En of het nou werkt of niet, je mag niet liegen in reclame. En zeker niet zo lomp als hij het doet.

Ikkeeee

Ongelezen bericht door Ikkeeee »

Nou heb ik gehoord dat in die tellsell spotjes.
Er bleek zelfs een broer van diegene die het gemaakt heeft zogenaamd mee te praten over de 'goeie'werking. Dat kan toch niet als je je eigen familie laat praten, die zeggen altijd dat het werkt. Zolang je goed verkoopt, volgens mij mag het wettelijk niet eens.

Die mensen in die spotjes zouden toch ook gewoon gevonden zijn op die campings die dingen gebruiken ze heus nie van te vore.

Ik geloof er in iedergeval niks van.! :idea:

* Ik heb alles ook maar van horen zeggen, klopt wel dacht ik *

Gesloten