| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] procedure zinloos
-
sylans
Re: procedure zinloos
Ik werk helemaal niet bij Dexia. Ik moet er niet aan denken. Maar je moet wel realist zijn. Alle mensen die hier posten zijn "Slachtoffer". Wat een onzin. Eurotekens had men in de ogen. Dat gaat niet door. Dat is vervelend, maar niet meer of minder vervelend dan voor iedere belegger op de aandelenbeurs. Wat hier gebeurt is een soort volkseuforie onder aanvoering van de Tros. Kom elf april naar de wedstrijd Tros - Dexia of zoiets. Jammer hoor, je zou beter naar constructieve oplossingen per individu op maat kunnen zoeken.
-
sylans
misschien gewoon nog eens proberen, maar dan beginnen met schrijnende gevallen. Echt schrijnend dus.
-
Jos oet Gebrook
Jullie beweren dat de gedupeerden alleen wilden profiteren van de voordelen maar niet de consequenties willen dragen van de nadelen.
Maar je moet weten dat de gedupeerden overgehaald zijn door Dexia met een half verhaal. Er wordt verteld dat je een bepaalt bedrag betaalt, eenmalig of per maand, maar er wordt niet bij vermeld dat dit een onderdeel is van een lening.
Er werd verteld dat je eenmalig of maandelijks moet betalen en dat ter waarde van dat bedrag aandelen worden gekocht. Maar dit is niet waar: Het door jou ingelegde bedrag is maar een gedeelte van het bedrag dat zij gebruiken om aandelen van te kopen, het overige bedrag wordt geleend. Door de contractant, maar er wordt niet bij vermeld dat het overige bedrag wordt geleend.
Ik ben er van overtuigd dat als bekend was dat er nog een extra bedrag zou worden geleend, dat 90% van de deelnemers hier niet aan meegedaan had.
Maar je moet weten dat de gedupeerden overgehaald zijn door Dexia met een half verhaal. Er wordt verteld dat je een bepaalt bedrag betaalt, eenmalig of per maand, maar er wordt niet bij vermeld dat dit een onderdeel is van een lening.
Er werd verteld dat je eenmalig of maandelijks moet betalen en dat ter waarde van dat bedrag aandelen worden gekocht. Maar dit is niet waar: Het door jou ingelegde bedrag is maar een gedeelte van het bedrag dat zij gebruiken om aandelen van te kopen, het overige bedrag wordt geleend. Door de contractant, maar er wordt niet bij vermeld dat het overige bedrag wordt geleend.
Ik ben er van overtuigd dat als bekend was dat er nog een extra bedrag zou worden geleend, dat 90% van de deelnemers hier niet aan meegedaan had.
-
sylans
Ik zou wel eens willen weten of al de beleggers die vroeger braaf hun rente zaten af te trekken niet wisten dat rente alleen betaald wordt als er een schuld is. Dat kan je toch niet volhouden. Het was voor 2001 ook nog eens zo mooi omdat de fiscus meebetaalde.
-
Kees
Als alle contracten worden teruggedraaid zoals iedereen hier beoogt, moeten we dan ook ons behaalde belastigvoordeel terugbetalen?
Kees (de Koning)
Kees (de Koning)
-
sylans
natuurlijk moet dat terug. er is dan toch geen rente meer betaald. dat betekent voor velen dus een behoorlijk nadeel. ik heb daar de dames en heren advocaten nog niet zo duidelijk over horen spreken.