LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Wie is PAL?
Re: Wie is PAL?
Impact,
ins and outs zijn ook niet interessant, zijn niemendalletjes en éénrichtings verkeer.
Zoals gezegd de deuren staan nog steeds open. Zowel linksom als rechtsom. Het gaat om het gezamelijke doel.
Mvg,
Pieter
ins and outs zijn ook niet interessant, zijn niemendalletjes en éénrichtings verkeer.
Zoals gezegd de deuren staan nog steeds open. Zowel linksom als rechtsom. Het gaat om het gezamelijke doel.
Mvg,
Pieter
Pieter, laten we dan maar blijven hopen dat er binnenkort weer van toenadering sprake is.
Ik heb geprobeerd dat item over aandelenlease van "Hallo Gelderland" te bekijken maar dat wilde niet lukken. Wel veel geleerd over het onderwijs en over poetsdoekjes! Overigens een goed in elkaar gezet programma.
Groet impact
Ik heb geprobeerd dat item over aandelenlease van "Hallo Gelderland" te bekijken maar dat wilde niet lukken. Wel veel geleerd over het onderwijs en over poetsdoekjes! Overigens een goed in elkaar gezet programma.
Groet impact
-
Misschien een beetje een stomme vraag: maar hoe is het eigenlijk met Payback? (Dat was toch de groep waar de voorzitter er met de kas vandoor was gegaan, of vergis ik me nou?)
Richard
Richard
Richard,
Ben jij al terug? [ 20 februari ]
Ben jij al terug? [ 20 februari ]
Ik ben weg (naar een zonnig klimaat...)
Richard
PIET
Ik heb inmiddels al meer als 6000 e-mails verstuurd om gedupeerden die om hulp vroegen, advies te geven en te helpen.
Meer zal ik hierover nu niet over zeggen.
Antw: piet jij kan ze nog tellen ik niet, maar het verschil is ik weet nog hoe de aangesloten leden zich gedragen en verwoorden en jij niet blijkt wel. Want zo is het begonnen door IWEBD, CEES, JAN enz en ik laat de vereniging schadeloosstelling niet de grond in boren. Jij weet het waarschijnlijk niet dus of je steek je hoofd in het zand en ik hoop dat je toch gaat in zien wat er leeft onder de achterban van jou of leef je op een eiland. Het gaat dus weer fout hoe je het opzet net als voorheen. Laat ik één ding nog zeggen ik ben niet tegen je maar wel hoe je het organiseert, je inzet is goed nu nog de organisatie.
Vrgr.Andre
Ik heb inmiddels al meer als 6000 e-mails verstuurd om gedupeerden die om hulp vroegen, advies te geven en te helpen.
Meer zal ik hierover nu niet over zeggen.
Antw: piet jij kan ze nog tellen ik niet, maar het verschil is ik weet nog hoe de aangesloten leden zich gedragen en verwoorden en jij niet blijkt wel. Want zo is het begonnen door IWEBD, CEES, JAN enz en ik laat de vereniging schadeloosstelling niet de grond in boren. Jij weet het waarschijnlijk niet dus of je steek je hoofd in het zand en ik hoop dat je toch gaat in zien wat er leeft onder de achterban van jou of leef je op een eiland. Het gaat dus weer fout hoe je het opzet net als voorheen. Laat ik één ding nog zeggen ik ben niet tegen je maar wel hoe je het organiseert, je inzet is goed nu nog de organisatie.
Vrgr.Andre
Op 26 november 2002 ! heb ik een stukje gezet op het forum over samen iets opzetten om elkaar te helpen en wat schrijft Croosjes:
In Elsevier van deze week staat:
Groeten,
Piet
Toen begon het al.piet volgens mij waren ze aan het uitrekenen wat een advocaat kosten ongeveer+15000 euro + andere lopende zaken buiten de sponsering zullen de leden toch een behoorlijke duit in de vereniging doen,mensen waar je mee in zee gaat
hebben nog niets bewezen,en deze proberen nu iets op te zetten waar lease verlies meebegonnen is met de tros-radar.
ik wil de vereniging niet bijvoorbaat afkraken....
In Elsevier van deze week staat:
Andre, wanneer gaat er bij jou eens een belletje rinkelen of is je telefoon defect?Piet Koremans van het Platform Aandelenlease, Nederlands fanatiekste Dexia-bestrijder
Groeten,
Piet
Piet, in 2002 was ik niet tegen jou vereniging, maar wat er toen speelde speelt nu nog in 2005 dus gaat er bij jou een lichtje branden. En jou inzet dat heb ik altijd goed gevonden, maar hoe je het organiseert dat is wat er aan scheelt. En in de media komen is een koud kunstje. Als ik maandag de krant bel of wat dan ook en ik wil iets vertellen waar hun oor voor hebben, dan staan de kranten te dringen. Kijk vandaag in de NRC, VOLKSKRANT EN TROUW ik hou het nog netjes tot een oproep. Het is maar een idee aan jouw de keus. Roep je achterban tot de orde en dat geld ook voor andere vereniging enz.
Vrgr.Andre
Vrgr.Andre
Croosjes,
Ik ben niemand's achterban en een zelfstandig operende persoon met een behoorlijke levenservaring op velerlei gebied.
Dat ik Piet, Ton en vele anderen ondersteun heeft niets te maken met achteban maar met hun inzet voor gedupeerde personen!
Waar blijft jou inzet?
Daarmee bedoel ik niet je inzet voor je eigen Telecombedrijf!
Ik ben niemand's achterban en een zelfstandig operende persoon met een behoorlijke levenservaring op velerlei gebied.
Dat ik Piet, Ton en vele anderen ondersteun heeft niets te maken met achteban maar met hun inzet voor gedupeerde personen!
Waar blijft jou inzet?
Daarmee bedoel ik niet je inzet voor je eigen Telecombedrijf!
Eerst LEREN tellen croosjes en dan kom je erachter hoeveel je verstuurd hebt, kortom.....1+1+1=3
Makkelijk eigenlijk nietwaar?
Maar goed, ik neem al vast afscheid van je, want als men je nu nog langer toestaat hier op dit forum te komen, dan weet ik het ook niet meer, je bent duidelijk te ver gegaan.
Tabee crozemans!
Makkelijk eigenlijk nietwaar?
Maar goed, ik neem al vast afscheid van je, want als men je nu nog langer toestaat hier op dit forum te komen, dan weet ik het ook niet meer, je bent duidelijk te ver gegaan.
Tabee crozemans!
IK BEN TEGEN ZINLOOS GEZEUR!
Ik kan mij niet heugen waneer iemand Croosje serieus nam. Dus waar gaat dit over?
Reageren is ZINLOOS GEZEUR.
Ik kan mij niet heugen waneer iemand Croosje serieus nam. Dus waar gaat dit over?
Reageren is ZINLOOS GEZEUR.
Hans A,meer dan jullie dat zouden willen.
vrgr.Andre
vrgr.Andre
Piet heeft volkomen gelijk Croosjes een radicale stop toe te roepen. Velen op dit forum begrijpen het niet, dat aanhoudend aantijgingen en verdachtmakingen, indien je niet goed oplet, tenslotte een image creëren, die vast blijft aan je naam. Dikwijls zeggen zij "niet reageren" maar inmiddels geef je toe aan dat gesol met alle gevolgen van dien!
En geloof mij, ik heb het meegemaakt, het schijnt onschuldig te zijn, maar het is niet. Het wordt goed georganiseerd, uitgepluisd, je wordt gestalkt en dan pas proberen zij stap voor stap jouw persoonlijkheid te ondermijnen. Geloof niet dat je dan met een paar vriendelijke woorden, dat je deze ijsberg zal kunnen doen wegsmelten! Je moet menens kunnen optreden en bereid zijn met gelijke munt te betalen anders raak je in de beer: en dat is wat men wil hebben!
In zijn kwetsbare positie in zo'n vuile zaak als deze, moet Piet zeer alert zijn, anders komt zijn gezondheid mentaal ook op de tocht te staan... en dat is het ergste wat iemand kan overkomen.
En geloof mij, ik heb het meegemaakt, het schijnt onschuldig te zijn, maar het is niet. Het wordt goed georganiseerd, uitgepluisd, je wordt gestalkt en dan pas proberen zij stap voor stap jouw persoonlijkheid te ondermijnen. Geloof niet dat je dan met een paar vriendelijke woorden, dat je deze ijsberg zal kunnen doen wegsmelten! Je moet menens kunnen optreden en bereid zijn met gelijke munt te betalen anders raak je in de beer: en dat is wat men wil hebben!
In zijn kwetsbare positie in zo'n vuile zaak als deze, moet Piet zeer alert zijn, anders komt zijn gezondheid mentaal ook op de tocht te staan... en dat is het ergste wat iemand kan overkomen.
-
croosjes, van één ding ben ik zeker,
jij doet de dexia-slachtoffers meer kwaad dan goed, alleen al door je leugens, je gestook en je aanwezigheid hier,
daar is dexia jou zeer dankbaar voor !!
jij doet de dexia-slachtoffers meer kwaad dan goed, alleen al door je leugens, je gestook en je aanwezigheid hier,
daar is dexia jou zeer dankbaar voor !!
Je hebt volkomen gelijk, IWEBD. Alleen ben ik bang dat je bericht verspilde moeite zal blijken te zijn. Die oplichter Croosjes heeft zo'n dikke plaat voor zijn kop dat er toch niets tot hem doordringt.
Vraag me wel eens af hoeveel 'klanten' croosjes werkelijk heeft kunnen ronselen!
Daar trapt toch niemand in!
Geen enkele Gedupeerde die zich ook nog eens een keer aan een ander telecomabonnement vastlegd en daar een hoop energie moet insteken.
Advocaten zijn op veel eenvougere manieren te krijgen!!
Daar trapt toch niemand in!
Geen enkele Gedupeerde die zich ook nog eens een keer aan een ander telecomabonnement vastlegd en daar een hoop energie moet insteken.
Advocaten zijn op veel eenvougere manieren te krijgen!!
pluutje, hier in Nederland heb je nog de mogelijkheid om op vrijwilligbasis te kiezen want je bent niets verplicht. Aan jullie verwoordingen te horen zijn de gedupeerden verplicht om met PAL in zee te gaan? Wees niet bang want zelf de vereniging schadeloosstelling verwijst de gedupeerden door naar andere verenigingen of praat groep als ze twijfels hebben. Zo werkt de vereniging schadeloosstelling met meerdere oplossingen en dat hebben jullie nog steeds niet door.
Vrgr.Andre
Vrgr.Andre
Croosjes, dacht je soms dat je niet wordt doorzien? Je hebt je telefoonoplichterstruc gewoon in een ander jasje gestoken en denkt daarmee ongeschonden weg te kunnen komen.
Gedupeerden pas op voor deze man en ga NIET met hem in zee!
Gedupeerden pas op voor deze man en ga NIET met hem in zee!