LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Onderhandelen ze nu mee, PAL en/of Payback

Hier kan je jouw opmerkingen en klachten kwijt over LegioLease.
pluutje

Re: Onderhandelen ze nu mee, PAL en/of Payback

Ongelezen bericht door pluutje »

Albert O,

Nee, het de restschuld van een Dexia Welverdriedubbeltjes. :D :oops:

Gast

Ongelezen bericht door Gast »

En je had verlengd en/of onder protest betaald. Wordt moeilijk Pluutje!!

pluutje

Ongelezen bericht door pluutje »

Niet verlengd Albert wel onder protest betaald en ik ben nog steeds aan het protesteren!
Wel met een prima advocaat!!!

:wink:

Gast

Is goed pluutje heb er vertrouwen in :lol:

rust

Ongelezen bericht door rust »

als er geschikt moet worden, dan voor iedereen.

De dexia honden denken hier mee weg te komen.

Wie durft er op te staan?

mensen neem een biertje en een worst. dexia komt met de zilvervloot.

Ondertussen kruipt wim vaselineberg in het hol van de de Leeuw.

Gast

Waarom geef je niet eens toe dat je ook aardig kunt zijn en het gewoon bent !!!! Stop de worsten en bieren !!

Niemand is onaardig. Zelfs ik niet . Ik steek geen fietsen in de brand en post ook niet met een auto voor de deur dat alles past niet bij me. Ik ging wel door het vuur voor een maatje. Tot dat ik er achter kwam, dat het maatje andere problemen had en mij geen kans gaf te helpen.

Albert.
Laatst gewijzigd door Gast op 08 mar 2005 22:25, 1 keer totaal gewijzigd.

rust

Ongelezen bericht door rust »

komt albert vanavond?

chill out man,

neem een biertje, wim en dick zonder adcovaat komen er samen wel uit, wij wachten wel af of de vaselinepoging slaagt.

Gast

Geplaatst op 08 Mrt 2005 22:16 door Albert-O

--------------------------------------------------------------------------------

Waarom geef je niet eens toe dat je ook aardig kunt zijn en het gewoon bent !!!! Stop de worsten en bieren !!

Niemand is onaardig. Zelfs ik niet . Ik steek geen fietsen in de brand en post ook niet met een auto voor de deur dat alles past niet bij me. Ik ging wel door het vuur voor een maatje. Tot dat ik er achter kwam, dat het maatje andere problemen had en mij geen kans gaf te helpen.

Albert.

peewee

Ongelezen bericht door peewee »

Op hoofdlijnen ben ik het wel met Piet eens. Echter niet met de opmerking dat een schikking door de strot wordt geduwd. Dit kan namelijk niet. Zolang het wetsvoorstel inzake massaschadeclaims niet is aangenomen kunnen de Consumentenbond en Leaseverlies geen schikkingsakkoord sluiten NAMENS de bij de organisaties aangesloten gedupeerden. Zoals ik elders betoogd heb op dit forum kunnen deze organisaties hooguit een schikkingsaanbod van Dexia (al dan niet met een positief, neutraal of negatief advies) voorleggen aan hun achterban. Individuele gedupeerden zullen dit voorstel in een individuele schikkingsovereenkomst met Dexia moeten aanvaarden.
Ik voorspel wel vast dat wanneer een flink percentage van de 100.000 aangesloten SLV-donateurs een schikkingsvoorstel van Dexia aanvaardt, de SLV/Consumentenbond dan direct de rechtsprocedures staken. Het lijkt mij een illusie om te denken dat de strijdbijl dan begraven wordt. De rechtsstrijd zal wellicht door duizenden gedupeerden worden voortgezet. Die groep diehards zal dan wel moeten oppassen om niet in de pers en publiciteit te worden weggezet als een stelletje onverantwoorde recalcitrantelingen !

Wimine

Ongelezen bericht door Wimine »

Geplaatst op 08 Mrt 2005 22:16 door Albert-O

--------------------------------------------------------------------------------

Albert.
albert
omdat uw zo tezien in een phase verkeert dat het uw niet zo goed gaat denk ik dat het zo gek niet is eens voor de deur van een psychiatrische instelling te posten inplaats van hier.

Gast

Is best een goed advies wimine bedankt hoe is jouw ervaring bij zo'n instelling ???

Wat voor medicamenten heb je !!

Ik wil graag niet met je in contact treden maar ik hoop wel dat de medicijnen helpen.

Succes.

Wimine

Ongelezen bericht door Wimine »

paracetemol. is nix voor jouw :wink:

Gast

Nee klopt schat :wink:

Radar
Site Admin

Ongelezen bericht door Radar »

Wegens chatgedrag is dit onderwerp gesloten.

TROS Radar Internetredactie

Gesloten