LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] telefoneren onmogelijk

Problemen met jouw aansluiting of met jouw provider van internetdiensten? Discussieer dan hier daarover.
Har

Re: telefoneren onmogelijk

Ongelezen bericht door Har »

Het service nummer bij uitstek is :0900 1580

De service van UPC wordt er alleen maar alerter van. :D

Mischa0320

Ongelezen bericht door Mischa0320 »

Weet je wat ik zo aardig vind van UPC?

Je mag ze altijd bellen, ze zitten elke werkdag voor je klaar op 0900-1580. Altijd een aardig woord voor de klant. Daar zouden heel wat bedrijven (bijvoorbeeld XS4ALL en Versatel) een voorbeeld aan kunnen nemen.

En de helpdesk altijd vriendelijk, kundig en vooral geduldig!

Laatst heb ik op aanwijzing van de alerte helpdeskmedewerker mijn PC opnieuw geconfigureerd en voilà: een EXTRA snelle verbinding van mijn CHELLO!

UPC altijd top! en ze komen altijd weer met de modernste nieuwtjes!

hoffie

Ongelezen bericht door hoffie »

En daarom komen ze bij elke test ook zo goed uit de bus of niet Misscha??????

Maar wat moeten XS4ALL en versatel nou eigenlijk leren??????

Les 1 uit handboek UPC helpdesk???????

De klant is een lastig gegeven, en heeft nooit gelijk????????

En dat je dit soort post midden in de nacht plaatst........ miks beters te doen, of weer eens te diep in het glaasje gekeken??????????????

Mischa0320

Moet je niet met sandwichborden buiten gaan staan? De dwaze UPC vaders of zo. Doe wat nuttigs. Stel je eens niet zo aan. Bezoek bijvoorbeeld een UPC center bij de in de buurt en vraag dan dat geld terug waar je al een jaar over zemelt. Als je er recht op hebt zullen ze het vast voor je in orde maken. Maar vast geen recht op enige teruggave maar wel door zueren hé? echte zeikepietje ben jij!
Laatst gewijzigd door Mischa0320 op 29 jul 2005 00:41, 1 keer totaal gewijzigd.

hoffie

Ongelezen bericht door hoffie »

knappe dame, die weet dat een ander geen recht heeft om zijn betaalde borg terug te krijgen........

maar ja, zal ook wel in het UPC handboek staan :s

Har

Ongelezen bericht door Har »

Het service nummer bij uitstek is :0900 1580

Vriendelijk praten en je probleem in het Nederlands uitleggen, gegarandeerd dat je eruit komt, of je komt er nooit meer in.

De service van UPC wordt alleen alerter van mekkerende ex klanten. :lol: :( .

Mischa0320

:D
Laatst gewijzigd door Mischa0320 op 29 jul 2005 00:35, 1 keer totaal gewijzigd.

neptunus1963

Ongelezen bericht door neptunus1963 »

Beste Lezers,

Ik ben net van UPC af. Ik kreeg een kruisverhoor van een uur waarom ik wilde stopzetten en waarom Tiscali mijn huidige provider geen stabiel internet zou leveren. Nou als er 1 instabiel is, is het UPC wel. Dus ze latren niet snel hun klantjes los.

Tevens zie ik hele hoge valse nota's bij UPC en zei zeiden dat het nooit waar kon zijn. Nou ik heb ze gezien. Dat wat ik in het weekend verbelde kreeg ik weer te zien in vier dagen door de week en/of dat er zeven mutaties van hetzelfde bedrag onder elkaar staan met hetzelfde bedrag enzovoort. Of ik maar even wilde betalen. Niet dus.

Ik ben blij dat ik op Tiscali Special ben overgestapt. Stabiel en goed internet en een goede, zelfs hele goede service voor heel weinig geld. € 29,95. Ik kan jullie vertellen, dat ik heel erg blij ben met dit gegeven.

Dag UPC toedeloe !!

Neoptunus.

Gesloten