LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] AH "interne bonus"-aanbiedingen?

Reclame acties die niet kloppen of correct lopen? Ventileer hier jouw mening.

Ik wist dat AH interne bonus-aanbiedingen heeft.

Peiling eindigde op 14 apr 2005 11:58

Ja
2
25%
Nee
6
75%
 
Totaal aantal stemmen: 8

Gast

Re: AH "interne bonus"-aanbiedingen?

Ongelezen bericht door Gast »

Ik heb een paar kennisen die cassiere zijn bij Albert Heijn, en die zeggen allemaal, onafhankelijk van elkaar, dat die INTERNE BONUS-aanbiedingen niet bestaan. Mensen hebben een half woord gehoord, en vullen het aan, zoals het hunzelf uitkomt.

En gaan vervolgens hier klagen.

Gast

Re: AH "interne bonus"-aanbiedingen?

Ongelezen bericht door Gast »

dan zijn ze niet goed op de hoogte,er zijn iedere week ook bonusaanbiedingen die NIET in het bonus boekje staan, kijk er de winkel maar op na met het boekje in de hand,b.v. als het runderstoofvlees in het blaadje staat is dat altijd een soort b.v. magerelappen of rib/runderlappen maar alle soorten zijn in de aanbiedingen en dat heet dan intern, zo zijn er vele art. op te noemen,maar zo als gezegd ga het zelf constateren.

Gast

Re: AH "interne bonus"-aanbiedingen?

Ongelezen bericht door Gast »

Heb ik gedaan, en die term is van filiaal tot filaal verschillend.

Gast

Re: AH "interne bonus"-aanbiedingen?

Ongelezen bericht door Gast »

als ze kijken (het personeel) in de bestelcomp. dan zien ze staan interne bonusaanbieding,dat is over het hele land het zelfde!!!

Gast

Re: AH "interne bonus"-aanbiedingen?

Ongelezen bericht door Gast »

Deze week in het bonusboekje roompate in de bonus,in de winkel zijn er meerdere pate's in de bonus ,die noemen ze dan interne aanbiedingen,en worden dan dus alleen in de winkel gecommuniceerd!!

Gesloten