LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] zesde groep gaat dagvaarden
Re: zesde groep gaat dagvaarden
Wat me steeds meer opvalt is dat de zogenaamde belangenbehartigers als Piet, Pieter, Croosjes, justiceman007 elkaar proberen af te troeven in bijdehante opmerkingen maar niet in de gaten hebben dat de handen ineenslaan beduidend meer resultaat op zal leveren dan dit geneuzel in de marge. Het enige dat deze lieden nastreven is hun eigen belang, nu of in de nabije toekomst. Treurig is dat bijna niemand dit inziet. De groep mensen die hier rondhangt, is blijkens het recente verleden al zeer goedgelovig en enkel handige lieden weten daar goed misbruik van te maken. Vooral Piet lijkt iemand die zich in de gevestigde orde van politici probeert te wurmen terwijl hij daar nu hard op afgeeft.
Bokkie beeeeehhhhh
Miepje,
Terwijl ik het stukje las van Bokkie viel ik bijna in slaap!
Gelukkig heb jij me wakker gemaak zodat ik interessantere postings kon gaan lezen.
Terwijl ik het stukje las van Bokkie viel ik bijna in slaap!
Gelukkig heb jij me wakker gemaak zodat ik interessantere postings kon gaan lezen.
Prachtig, al die geïndoctrineerde zieltjes die in plaats van zinnige teksten smilies in hun berichten zetten. Door mensen als jullie staan er telkens weer mensen/bedrijven op die lucht weten te verkopen. Denk maar niet dat jullie voor de laatste keer in jullie leven zijn opgelicht want jullie trappen echt overal in!
Bokkie,
bedankt voor deze wijze woorden.
Maar het is allang kinderbedtijd geweest dus voor nu
"oogjes dicht en snaveltje toe"
Slaap lekker.
bedankt voor deze wijze woorden.
Maar het is allang kinderbedtijd geweest dus voor nu
"oogjes dicht en snaveltje toe"
Slaap lekker.
Deze boodschap is en blijft van essentieel belang en blijft het uitgangs punt van de vereniging Payback. Één gezammelijk doel, Één voor allen, Allen voor Één.EENDRACHT MAAKT MACHT, TWEEDRACHT BREEKT KRACHT !
Samen staan we sterk, alleen mogelijk in georganiseerd verband
Wie of welke naam of organisatie het teweeg brengt is totaal niet interressant, zolang het maar teweeg gebracht wordt.
Met dat "eenzijdige geruzie" spint de aanbieder(s) garen en zal het ook op allerlei manieren uitbuiten door steeds weer kolen op het vuur te gooien. Tweedracht zaaien is op dit moment een van de weinige wapens die de aanbieders hebben. en daar zijn zij uitermate goed in.. Voorbeelden te over, lees postings van bv Bokkie nog eens en trek er leering uit, je kunt hem vergruizen en je kop in het zand steken of eens met andere ogen lezen wat er staat. Zwakte is en blijft ego en gekrenkte trots. Dit soort emoties is funest in de rechtspraak maar ook wanneer het gaat om een gezammelijke vuist te maken tegen een machtige bankwereld en Nederlandse staat, een staat die profijt heeft als de aanbieders (lees oplichters die het vertrouwen in nederlandse banken volledig beschamen) niet voor de schade hoeft op te draaien.
Mvg,
Pieter
Laatst gewijzigd door Pieter op 20 mar 2005 03:03, 1 keer totaal gewijzigd.
Ware woorden, Pieter. Werd het maar zo!
Precies Pieter, jij verwoordt het precies zoals ik het bedoel. Onderling gekissebis is niet verstandig. We hebben een sterke en machtige vijand(en). We hebben al veel bereikt, dankzij de inzet van zovelen, de één meer dan de ander, maar gezamenlijk moeten we proberen ze onderuit te halen.
We zijn op de goede weg, ondanks alle tegenslagen en dat zijn er veel.
Men probeert ons uit alle macht met alle middelen te vermorzelen. Zij hebben het geld en geld is macht, maar inmiddels zijn we zo fanatiek geworden en met zovelen, dat we - dankzij onze gezamenlijke inspanning - stand zullen houden tot het bittere eind.
Men probeert ons uit alle macht met alle middelen te vermorzelen. Zij hebben het geld en geld is macht, maar inmiddels zijn we zo fanatiek geworden en met zovelen, dat we - dankzij onze gezamenlijke inspanning - stand zullen houden tot het bittere eind.
Geplaatst op 20 Mrt 2005 09:52 door trudy
--------------------------------------------------------------------------------
Precies Pieter, jij verwoordt het precies zoals ik het bedoel. Onderling gekissebis is niet verstandig. We hebben een sterke en machtige vijand(en). We hebben al veel bereikt, dankzij de inzet van zovelen, de één meer dan de ander, maar gezamenlijk moeten we proberen ze onderuit te halen.
mag ik mij hier bij aansluiten, goed luisteren, is ook een gave
Ton
--------------------------------------------------------------------------------
mag ik mij hier bij aansluiten, goed luisteren, is ook een gave
Ton
pieter, dus dat wil zeggen dat we allemaal gaan samenwerken dan moet er een nieuwe organisatie worden opgericht die als stuurman werkt voor iedere vereniging, praatgroep of stichting? Dan pas krijg je een machtsblok. En wie wordt daar de voorzitter enz. van? En willen de groeperingen dat wel? ""Ik"" (mag geen reclame maken) voel daar wel iets voor.
Vrgr.Andre
Wie is de volgende.
Vrgr.Andre
Wie is de volgende.
Jij mag secretaris worden Croosjes...........je brieven zijn zo goed.....zo scherp geformuleerd en zo steekhoudend.......wat dacht je daarvan?
trudy,dit bedoel ik dus.Geen samenwerking dus.Samen dus niet sterk
vrgr.Andre
vrgr.Andre
Jawel hoor, maar dan wel zonder kneusjes .........
-
Ik vind dat Croosjes dan voorzitter moet worden, met Trudy als persoonlijk secretaresse.
Ton coórdineert alle verenigingen.
Pieter doet de acties per mail.
Piet houd hem in de gaten, en bestookt de media.
Impact en Pipa geven commentaar, en hebben de controle functie.
Okerene, Job en Ghris, Spitten en zijn de horzels in de pels.
Justice Maakt alle verslagen waar nodig.
Pluutje relativeert.
Iwebd vertegenwoordigd de achterban, en bewaakt de integriteit.
Slv wordt buitenspel gezet door de inzet van onze voorzitter.
En Duizenberg maken we penningmeester. dat geeft vertrouwen voor
Jan met Pet.
Liefs Ad
Ton coórdineert alle verenigingen.
Pieter doet de acties per mail.
Piet houd hem in de gaten, en bestookt de media.
Impact en Pipa geven commentaar, en hebben de controle functie.
Okerene, Job en Ghris, Spitten en zijn de horzels in de pels.
Justice Maakt alle verslagen waar nodig.
Pluutje relativeert.
Iwebd vertegenwoordigd de achterban, en bewaakt de integriteit.
Slv wordt buitenspel gezet door de inzet van onze voorzitter.
En Duizenberg maken we penningmeester. dat geeft vertrouwen voor
Jan met Pet.
Liefs Ad
Laatst gewijzigd door ad snoeren op 20 mar 2005 17:26, 1 keer totaal gewijzigd.
Oh, en zelf niets doen zeker
hij kijkt op afstand toe of ieder z'n werk wel goed doet
maar leuk is ie wel !
maar leuk is ie wel !
-
Geplaatst op 20 Mrt 2005 14:27 door croosjes
pieter, dus dat wil zeggen dat we allemaal gaan samenwerken dan moet er een nieuwe organisatie worden opgericht die als stuurman werkt voor iedere vereniging, praatgroep of stichting? Dan pas krijg je een machtsblok. En wie wordt daar de voorzitter enz. van? En willen de groeperingen dat wel? ""Ik"" (mag geen reclame maken) voel daar wel iets voor.
Zo croosjes, eerst een bep. persoon hier op dit forum al geruime tijd zijn werk en inzet TEGEN dexia onmogelijk maken en nu wil je gaan samenwerken en zelfs voorzitter worden !!!
Je moet maar lef hebben zeg !!!
Net als dexia die nu ineens wil onderhandelen, maar wel alle rechtzaken laat 'slapen'. Mooie woorden en dan weer een trap na.. dat is wat keer op keer paybek, croosjes en dexia doen.. het is toch echt een lachertje aan het worden zeg ..
-
Prima Iwebd,
Goed opgelet. Maar om onze voorzitter en Payback samen met Dexia op een hoop te gooien, gaat iets te ver. Hou je integriteit in de gaten!
Nog een beetje meer respect voor onze voorzitter, dan komt het wel goed.
Liefs Ad
Goed opgelet. Maar om onze voorzitter en Payback samen met Dexia op een hoop te gooien, gaat iets te ver. Hou je integriteit in de gaten!
Nog een beetje meer respect voor onze voorzitter, dan komt het wel goed.
Liefs Ad
Croosjes heeft tenslotte al bewezen dat de functies van voorzitter, secretaris en penningmeester het beste door één persoon kunnen worden vervuld. Dat voorkomt ook onderlinge strijd in het bestuur. Laten we dus maar van de veelzijdige ervaring van deze zeer bekwame organisator gebruik maken!