LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] NHZ/ANIMAS Dier en Knip OPLICHTERS

Heb jij een kat of een hond? Deel hier jouw ervaringen.
Eltorro

Re: NHZ/ANIMAS Dier en Knip OPLICHTERS

Ongelezen bericht door Eltorro »

Ik werd van de week telefonisch benaderd of ik huisdieren had! Dat heb ik een kat van 11 jaar oud.

Een mooi verhaal kreeg ik te horen over een dierenverzekering etc.etc. en een kortinkje hier en nog een kortinkje daar. Ik gaf aan dat ik hier over na moest denken en ben gaan surfen, want de dame aan de andere kant van de lijn verzekerde mij dat het niet Animas was...nou 3x raden wie hier toch achter zit..............???

Precies Animas. Zie ook www.dierenknip.nl

diesel
Berichten: 11
Lid geworden op: 28 apr 2005 12:15

Re: NHZ/ANIMAS Dier en Knip OPLICHTERS

Ongelezen bericht door diesel »

Ik zelf heb in 2001 4 verzekeringen voor mijn katten afgesloten bij NHZ
(Amitas)
ik moest toen 36 maanden 54 gulden betalen en dan zouden ze
de rest van hun leven verzekerd zijn.
Nu inmiddels 5 jaar later werd er 44 euro van mijn rekening geschreven. Zonder aankondiging!!
Na navraag blijken dit beheerskosten te zijn die ze jaarlijks mogen afschrijven ondanks dat ze mooie reclame maken na drie jaar premie vrij!! De vraag wat ze met de beheerskosten deden...daar waren ze erg vaag in.
Ik wordt er gewoon boos van je verzekerd je beesten juist omdat dierenarts kosten niet op te brengen zijn. Nauw die beheerskosten jaarlijks ook niet! Voor ons is dit een week geen geld om te eten!!!
Groet Diesel

rust
Berichten: 516
Lid geworden op: 13 jan 2004 21:39

Re: NHZ/ANIMAS Dier en Knip OPLICHTERS

Ongelezen bericht door rust »

in de polisvoorwaarden stat dat ze max. fl 25,00 per jaar in rekening mogen brengen voor beheerskosten. De smoes die ze je vertellen is dat de kosten van de dierenarts gestegen ziijn en daat daarvoor de beheerskosen zijn.

Maar je komt er pas achter nadat je alle premies hebt betaald dat ze opeens beheerskosten inhouden, hoezo premievrij?

Ik kreeg van de week bericht dat ik iets vergoed kreeg, maar dat zou pas begin aug. overgemaakt worden, ze wachten tot ze alle declaraties uitbetalen, dat de klant o pzijn geld moet wachten maat ze geen f l i k k e r uit. Ik heb pislink opgebeld dat het geld binnen drie dagen op mijn rekening moest staan.

deze instelling moeten ze verbieden en tast de goede naam van het verzekeringsbedrijf aan.

rust
Berichten: 516
Lid geworden op: 13 jan 2004 21:39

Re: NHZ/ANIMAS Dier en Knip OPLICHTERS

Ongelezen bericht door rust »

op 22 juni een declaratie ingediend, half juli bericht dat ze begin augustus het geld o pde rekening gaan stortrn, ik heb woedend opgebeld, maar het heeft helaas niet geholpen. Het duurt bijna zes weken voordat je het geld op je rekening hebt, dit is een gewoonweg scahndalig, als er betaakd moet worden dan moet het wel meteen, ik ga een klacht indienen.

akita
Berichten: 94
Lid geworden op: 24 mei 2005 18:08

Re: NHZ/ANIMAS Dier en Knip OPLICHTERS

Ongelezen bericht door akita »

waar wou je die in hemelsnaam in dienen? hun doen er niks mee en lachen erom :?

diesel
Berichten: 11
Lid geworden op: 28 apr 2005 12:15

Re: NHZ/ANIMAS Dier en Knip OPLICHTERS

Ongelezen bericht door diesel »

Toen mijn kat wat kreeg(in de tijd dat ik nog premie betaalde),hij was in een spijker getrapt en had een dikke poot heb ik zowel consult als medicijnen vergoed gekregen in de vorm dat het in mindering werd gebracht op mijn premie....
Nu zoveel tijd later na elk jaar die hoge beheerskosten voor vier verzekeringen twijvel of ik ook op moet zeggen als ze echt zo weining nog vergoeden....

Gesloten