| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Uitzending Radar was Antoin-netjes!!!
-
Geert
Re: Uitzending Radar was Antoin-netjes!!!
Hans,
Incassobureaus hebben geen enkele rechtsbevoegdheid. Gewoon laten weten dat je ontbinding van het contract wenst, dat je je niet gebonden acht an verdere betalingsverplichtingen en verder kun je dan gewoon afwachten. Komen eerst de incassojongens en als die bot vangen krijg je een oproep om voor de rechtbank te verschijnen als Dexia het tenminste zover laat komen. Is niet moeilijk!
Incassobureaus hebben geen enkele rechtsbevoegdheid. Gewoon laten weten dat je ontbinding van het contract wenst, dat je je niet gebonden acht an verdere betalingsverplichtingen en verder kun je dan gewoon afwachten. Komen eerst de incassojongens en als die bot vangen krijg je een oproep om voor de rechtbank te verschijnen als Dexia het tenminste zover laat komen. Is niet moeilijk!
-
de zoekmug
wouter
hahahah leuk maar ze kan goed zingen of fluiten wat jij wil.
mvg
hahahah leuk maar ze kan goed zingen of fluiten wat jij wil.
mvg
-
Lody Worms
Geert heeft gelijk als iedereen weigert te betalen en het voor laat komen. Kan Dezia niks. Maar zijn we zo coherent?
-
geert
Dexia zal er alles aan doen om mensen zoveel mogelijk uit elkaar te spelen en bang te maken. Daarom is het van het allergrootste belang dat mensen pal blijven staan voor hun rechtvaardigheidsgevoel en zich niet laten pressen tot betaling van iets dat ze op onrechtmatige wijze wordt ontfutseld. Ga er maar van uit dat alles wat je betaalt nimmer terug gezien wordt, want als Dexia door de rechter in het ongelijk gesteld wordt is dat einde Dexia, dat laat zich raden. Het is de vraag of er een rechter te vinden is die het aandurft een claim van 4 miljoen Euro toe te wijzen, vanwege de grote macro-economische gevolgen, maar als de rechter de zaak op de keper beschouwt zal dat wel moeten.
-
Gerarda
Jos de Vos,
Weet je dat 5000 euro voor heel veel mensen een heleboel geld is? Voor veel andere mensen is 135.000 gulden weinig geld, 't is maar hoe je het bekijkt.
Misschien iets om over na te denken.
Weet je dat 5000 euro voor heel veel mensen een heleboel geld is? Voor veel andere mensen is 135.000 gulden weinig geld, 't is maar hoe je het bekijkt.
Misschien iets om over na te denken.
-
Sonja
zo is het, voor de een is het veel, voor de ander
weinig.
Maar het is en blijft je eigen geld.
weinig.
Maar het is en blijft je eigen geld.
-
Albert
Paula,
Ik heb de uitzending opgenomen van afgelopen maandag van Radar en net even bekeken, als ik jouw topic nu nog eens terug lees, dan valt het mij op dat je heel goed kunt analyseren. En nu begrijp ik beter wat je bedoelt. Ga zo door. Complimenten. Je bent intelligent en ga door met je commentaar. Groetjes.
Albert.
Ik heb de uitzending opgenomen van afgelopen maandag van Radar en net even bekeken, als ik jouw topic nu nog eens terug lees, dan valt het mij op dat je heel goed kunt analyseren. En nu begrijp ik beter wat je bedoelt. Ga zo door. Complimenten. Je bent intelligent en ga door met je commentaar. Groetjes.
Albert.