| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Postcodeloterij en cadeau beatrix
-
missaar
Re: Postcodeloterij en cadeau beatrix
Vanmorgen een brief van de Postcodeloterij ontvangen, waarin wordt aangekondigd, dat met men zomaar zonder mijn uitdrukkelijke toestemming geld van mijn girorekening gaat halen.
Dit is niet acceptabel en schendt mijn vertrouwen in dit soort organisaties.
Radar doe daar wat aan als Consumentenorganisatie.
Ik heb inmiddels een brief en een mail geschreven.
Jammer, dat de goede doelenorganisaties zo in discrediet komen en onbetrouwbaar blijken.[/i]
Dit is niet acceptabel en schendt mijn vertrouwen in dit soort organisaties.
Radar doe daar wat aan als Consumentenorganisatie.
Ik heb inmiddels een brief en een mail geschreven.
Jammer, dat de goede doelenorganisaties zo in discrediet komen en onbetrouwbaar blijken.[/i]
-
verhuur54
ik ben er niet mee eens dat er zomaar 5 euro 25 van mij rekening word gehaalt. als dat gebeurt dan zeg ik op. ik heb hier geen worden voor.
-
m.vanturnhout
Nog geen bericht van de postcodeloterij ontvangen,maar ik reageer maar vast,naar aanleiding van de pers berichten.
Radar doe hier wat aan.
Dit gaat alle perken te buiten.
Zo ben ik geen baas meer over mijn eigen rekening.
Ik begrijp niet hoe dit kan en mag.
Ik ben al geen voorstander van het koninghuis,maar moet er mijn hele leven al voor betalen.
Mischien kan ze zelf uit eigen zak wat schenken aan een goed doel.
Wij zijn door deze regering al kaalgeplukt.
Ik vindt dit pure diefstal,en zal dan ook zeker hiervan aangifte doen als dit mogelijk is.
Radar doe hier wat aan.
Dit gaat alle perken te buiten.
Zo ben ik geen baas meer over mijn eigen rekening.
Ik begrijp niet hoe dit kan en mag.
Ik ben al geen voorstander van het koninghuis,maar moet er mijn hele leven al voor betalen.
Mischien kan ze zelf uit eigen zak wat schenken aan een goed doel.
Wij zijn door deze regering al kaalgeplukt.
Ik vindt dit pure diefstal,en zal dan ook zeker hiervan aangifte doen als dit mogelijk is.
-
Gast
probeer eens op te zeggen, ben je er helemaal van af 
-
Michellangelo
leuke weetjes:
Als men dit nu al doet bij een extra actie, zou dat dan ook niet gebeuren met de reguliere loterijgelden? Daarna gaat het geld (wat er dan nog van overblijft) naar andere instanties, waar men ook weer gaat afkolven tot er uiteindelijk een %tje of 1 van het originele bedrag daadwerkelijk aan hulp word gebruikt.... tof hoor, goede doelen steunen.
Laat je niets wijsmaken, als je echt goede doelen wilt steunen doe dat dan rechtstreeks, als je wilt gokken en winnen doe dat met een loterij.. verwar die 2 niet...
- de drie loterijen vallen onder dezelfde "firma"
- gezamelijk doen er zo'n 3,2 miljoen mensen mee
- 50% van de extra afschrijving gaat naar goede doelen die de koningin heeft uitgekozen.
- van de overige 50% gaat een deel naar het prijzengeld een deel naar de loterijmanagers en presentatoren
- Wie een beetje kan rekenen weet dus dat de loterijen zo'n 3 miljoen euro in eigen zak steken van deze actie.
Als men dit nu al doet bij een extra actie, zou dat dan ook niet gebeuren met de reguliere loterijgelden? Daarna gaat het geld (wat er dan nog van overblijft) naar andere instanties, waar men ook weer gaat afkolven tot er uiteindelijk een %tje of 1 van het originele bedrag daadwerkelijk aan hulp word gebruikt.... tof hoor, goede doelen steunen.
Laat je niets wijsmaken, als je echt goede doelen wilt steunen doe dat dan rechtstreeks, als je wilt gokken en winnen doe dat met een loterij.. verwar die 2 niet...
-
omgekeerde wereld
Is toch omgekeerde wereld als ze zomaar geld van je JATTEN en als je dat niet wilt ook nog een betaal nummer moet bellen
En die Trix heeft al zat van ons gehad dacht ik zo en zal NOG wel genoeg krijgen, dat hele koninghuis kost alleen al een kapitaal
En die Trix heeft al zat van ons gehad dacht ik zo en zal NOG wel genoeg krijgen, dat hele koninghuis kost alleen al een kapitaal
-
snoet
OOK IK WIL NIET MEEDOEN AAN EEN CADOO WAAR IK HELEMAAL NIETS MEE HEB!
VIND DE KONINGIN EEN AARDIGE VROUW!
MAAR ZE MOGEN NIET UITMAKEN OF IK GELD STUUR NAAR HAAR!
RADAR DOE HIER AUB WAT AAN!
EN?????WAT MOET IK NU DOEN?OM DIT TEGEN TE HOUDEN!
A.J V SCHIE
VIND DE KONINGIN EEN AARDIGE VROUW!
MAAR ZE MOGEN NIET UITMAKEN OF IK GELD STUUR NAAR HAAR!
RADAR DOE HIER AUB WAT AAN!
EN?????WAT MOET IK NU DOEN?OM DIT TEGEN TE HOUDEN!
A.J V SCHIE
-
Gast
Gewoon het gratis nummer bellen en dat is 0800-5511
-
Harry Kehrens
Ik wil niet meedoen. Maar als dan het 0909 0011 nummer ook nog niet correct werkt ben ik pas echt getergt.
Door een programmeerfout wordt het eerste karakter niet geregistreerd in de computor van de postgiro loterij.
Als je een aantal minuten verder bent kom je er speelenderwijs achter dat je het eerste karakter (ook van het keuze menu) twee maal moet intikken om verder te kunnen. het heeft me 5 minuten en een hoop ergernis gekost.
Je zou denken dat ze het er om doen zodat je de moet maar opgeeft.
Bijzonder slechte beurt.
Door een programmeerfout wordt het eerste karakter niet geregistreerd in de computor van de postgiro loterij.
Als je een aantal minuten verder bent kom je er speelenderwijs achter dat je het eerste karakter (ook van het keuze menu) twee maal moet intikken om verder te kunnen. het heeft me 5 minuten en een hoop ergernis gekost.
Je zou denken dat ze het er om doen zodat je de moet maar opgeeft.
Bijzonder slechte beurt.
-
Edjuh
Vanaf donderdag 24 maart is er een gratis nummer: 0800-1155
-
resp00122404
Het is te gek voor woorden dat er ongevraagd een bedrag van mijn giro wordt afgeschreven omdat de bankgiro loterij er van uit gaat dat ik wel wil bijdragen aan het cadeau voor de Koningin. Mag ik dat misschien zelf beslissen en mag ik misschien zelf bepalen of er een bedrag wordt afgeschreven en waarvoor dat bestemd is?
Ik heb mij er erg boos over gemaakt over deze brutaliteit van de verschillende loterijen.
Tegen deze manier van doen moet heftig geprotesteerd worden waarvoor ik ook alle andere respondenten oproep.
Ik heb mij er erg boos over gemaakt over deze brutaliteit van de verschillende loterijen.
Tegen deze manier van doen moet heftig geprotesteerd worden waarvoor ik ook alle andere respondenten oproep.
-
Katja
[
Het gratis telefoon nummer om af te melden is 0800-1155,
van de postcodeloterij.
Werkt nu al.
of anders morgen vroeg vanaf acht uur.
Veel Sterkte.
Van een gast die er gratis vanaf is gekomen
Het gratis telefoon nummer om af te melden is 0800-1155,
van de postcodeloterij.
Werkt nu al.
of anders morgen vroeg vanaf acht uur.
Veel Sterkte.
Van een gast die er gratis vanaf is gekomen
-
Gast
vind het schandalig dat het zonder te vragen van je rekening afgehaald kan worden.
Als die actie's zo met hun leden om gaan , dan zullen er niet veel mensen met de verschillende actie's meedoen
uit angst dat er zomaar geld (ongevraagd) van hun rekening afgehaald wordt
-
Edjuh
De hele opzet van die actie is een rechtstreekse belediging van de koningin.
De eerst veantwoordelijke is de minister die hieraan goedkeuring gaf .
De eerst veantwoordelijke is de minister die hieraan goedkeuring gaf .
-
towa
En de consumentenrubrieken van de omroepen zoals kassa en radar zwijgen.Hoe groot is het belang van onze omroepen bij de grote loterijen.
-
ivanlith
Beste radar,
Ook ik wil mijn ongenoegen uiten over het ongevraagd verplichten tot meedoen aan een kado voor beatrix.
Ik bepaal liever zelf of ik aan een kado wil meedoen. Als het zoals nu, wordt opgedrongen ga ik steigeren, en kunnen ze het vergeten. ik wil dan niet eens meer nadenken wat ik anders gedaan zou hebben.
en dan ook nog het lef hebben om te zeggen dat je het met een telefoontje teniet kunt doen. Daar vragen ze notabenen ook nog 15 cent per minuut voor. BELACHELIJK.
groetjes i van Lith
Ook ik wil mijn ongenoegen uiten over het ongevraagd verplichten tot meedoen aan een kado voor beatrix.
Ik bepaal liever zelf of ik aan een kado wil meedoen. Als het zoals nu, wordt opgedrongen ga ik steigeren, en kunnen ze het vergeten. ik wil dan niet eens meer nadenken wat ik anders gedaan zou hebben.
en dan ook nog het lef hebben om te zeggen dat je het met een telefoontje teniet kunt doen. Daar vragen ze notabenen ook nog 15 cent per minuut voor. BELACHELIJK.
groetjes i van Lith
-
Gast
Lees hier verder over de achtergronden van de loterij maffia. http://rscholte.punt.nl
-
Spaarne
Ik heb mij net gratis afgemeld via nummer 0800 1155.
Ik heb hiervoor mijn mobiele telefoon gebruikt. Kosten voor de loterijen.
Bellen naar een 0800 nummer kost voor de aanbieder:
- met een vaste telefoon € 0,069 per minuut (+ € 0,038 starttarief)
- met een mobiele telefoon € 0,375 per minuut (+ € 0,038 starttarief)
Ik heb ook nog een medewerker gesproken alwaar ik mij geheel wilde afmelden voor de postcodeloterij. Dit kon niet! Ze hebben mijn handtekening nodig! Dus van je rekening afschrijven doen ze zo maar en voor opzeggen als gevolg van deze actie moet schriftelijk.
Ik totaal ca 15 minuten gebeld. Dit kost de loterijen dus ca € 5,75
Dat zal ze leren dit soort acties 
Ik heb hiervoor mijn mobiele telefoon gebruikt. Kosten voor de loterijen.
Bellen naar een 0800 nummer kost voor de aanbieder:
- met een vaste telefoon € 0,069 per minuut (+ € 0,038 starttarief)
- met een mobiele telefoon € 0,375 per minuut (+ € 0,038 starttarief)
Ik heb ook nog een medewerker gesproken alwaar ik mij geheel wilde afmelden voor de postcodeloterij. Dit kon niet! Ze hebben mijn handtekening nodig! Dus van je rekening afschrijven doen ze zo maar en voor opzeggen als gevolg van deze actie moet schriftelijk.
Ik totaal ca 15 minuten gebeld. Dit kost de loterijen dus ca € 5,75