LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Door de bomen zie ik het bos niet meer

Hier kan je jouw opmerkingen en klachten kwijt over LegioLease.
Gast

Re: Door de bomen zie ik het bos niet meer

Ongelezen bericht door Gast »

Oh mijn restschuld is zeg maar € 40.000 en dan moet ik € 4.000 afdragen aan de Vereniging 8)

Nou dat is toch best een aardige handel :lol:

Idaho

Ongelezen bericht door Idaho »

Ongelovelijk Impact, maar laten we wel wezen, wie trapt er nou nog in deze charlatan.
Ik heb zojuist nog even de site van deze koekenbakker bekeken en tja........daar trapt echt niemand in.

Idaho

Ongelezen bericht door Idaho »

Inderdaad croosjes, voor € 0,30 koop je niet veel, maar het gaat mij om de intentie die er achter zit.

croosjes

Ongelezen bericht door croosjes »

impact

10% (TIEN PROCENT) waar staat dat beschreven? dit roep je al een hele tijd zonder bewijzen.

kijk hier zou de trosradar beheerder iets tegen moeten doen.

vrgr.Andre

Kor S

Ongelezen bericht door Kor S »

heren het is duidelijk , bedankt ,en bless you . h.g kor . en ,beste croos ; ik heb gen zin in meer big bills dank je. :roll: WIE WEL?
Laatst gewijzigd door Kor S op 23 mar 2005 16:12, 2 keer totaal gewijzigd.

croosjes

Kor S,het gaat erom dat Impact enz. bewust de zaak verdraait hierop het forum.

vrgr.Andre

Kor S

croos je bedoelt het waarschijnlijk allemaal goed , maar laat de [klant] ook eens eerlijk kiezen en in zijn waarde. misschien je produt eens anders[beter] aanbieden ? :idea: h.g kor . 20 mensen werven die een netwerk maken :? of ; 40 bellers aanbrengen nee dank je .
Laatst gewijzigd door Kor S op 23 mar 2005 16:42, 3 keer totaal gewijzigd.

croosjes

Kor S, dat is juist mij doelstelling dat gedupeerden niet alleen op de verwijzingen hierop het forum afgaan maar verder informeert bij alle organisaties die gedupeerden begeleiden.

Vrgr.Andre

Kor S

o,k dan, doe ik, all the best.the end.

Ikwaseenbeetjedom

Ongelezen bericht door Ikwaseenbeetjedom »

Geplaatst op 23 Mrt 2005 14:01 door croosjes

Kor S, dat is juist mij doelstelling dat gedupeerden niet alleen op de verwijzingen hierop het forum afgaan maar verder informeert bij alle organisaties die gedupeerden begeleiden.

Was dat maar waar croosjes, dan hoefde jij je vriendin P. niet naar voren te schuiven als de enige, de beste, de glashelderste.. enz.. advocaat. Dan hoefde jij ook geen mensen te laten ronselen voor de een of andere telefooncompany (op naam, van ene croosjes).
Nergens croosjes, maar dan ook nergens, ook niet op je eigen site vind ik heldere informatie, maar alleen pogingen om mensen er in te luizen met als doelstelling om daar zelf beter van te worden. Bah !!!

Kor S

beste mensen kan iemand mij uitleggen waarom www.schadeloosstelling niet bij bij sticky topics links is opgenomen maar b.v pay back wel ? b.v d h.g. kor

impact

Ongelezen bericht door impact »

Kor S, dat komt omdat het bij Radar bekend is dat Croosjes de kluit belazert.
Deze man wil via zijn NEPvereniging de gedupeerden nog eens extra kaalplukken voor zijn eigen gewin.
Hij ontkent nu om ook nog eens 10% van het eventueel teruggekregen geld van Dexia in zijn zak te willen steken. Als hij zijn eerdere berichten niet heeft verwijderd of aangepast, moet dit nog steeds bij de oudere topics zijn te vinden.
Helaas heb ik vroeger niets gekopieerd, maar ik weet zeker dat b.v. IWEBD en anderen mijn woorden kunnen staven!

Nogmaals: Croosjes is een schaamteloze, zakkenvullende oplichter

croosjes

impact,heb je nou al die bewijzen gevonden over de vereniging waar ik voor ga.

vrgr.Andre

croosjes

Kor S,die onderste steen is te zwaar voor impact.Hij kan geen onderscheid meer maken tussen werkelijkheid en leugens.

Kor S,vraag hem eens om bewijs matriaal anders dan de twee websits.

vrgr.Andre

bokkie

Ongelezen bericht door bokkie »

Dus croosjes, je ziet je twee websites wel als bewijsmateriaal voor het feit dat je een oplichter bent?

Kor S

heren;belangenbehartigers van gedupeerden aandelenlease, bedankt voor alle reacties ,en croosje,ik meng mij niet in conflicten van organisates . :oops: alle info zit in m,n pet en ik zoek ,t morgen wel uit . goedenacht , h.g. kor

Kor S

o.k dan ,mr 999 ;bent u er al uit?, het is mij nu wel duidelijk. 1 ,ik ben sympathisant,van pal.[lid worden gaat daar dacht ik niet] en pal,corrigeer me als ik ,t fout heb. 2, ik wordt lid van pay back [lijkt mij een uitstekende club.] bedankt ;tros radar ,en alle reacties. :D h.g kor

Piet

Ongelezen bericht door Piet »

Hallo Kor,

Waarom zou je lid worden van payback als je hetzelfde gratis bij PAL kan krijgen.
Waarom denk je dat er per 1 december een splitsing is ontstaan bij payback?
Waarom zou je 40 euro weggooien aan een lidmaatschap van payback terwijl er betere kwaliteit en openheid is via PAL.
Voorbeeld: bij payback zie je geen overzicht van advocaten, daar moet je eerst 40 euro voor betalen.

Ieder natuurlijk zijn/haar eigen keuze maar wees kritisch, wij zijn al gedupeerd door Dexia en hoeven niet voor een tweede keer gedupeerd te worden door een verkeerde keus.

Succes en groeten,
Piet

croosjes

Piet,laat de gedupeerden toch zelf kiezen,die keus geef jij niet door jou handelen.

vrgr.Andre

CB

Ongelezen bericht door CB »

Ieder natuurlijk zijn/haar eigen keuze maar wees kritisch, wij zijn al gedupeerd door Dexia en hoeven niet voor een tweede keer gedupeerd te worden door een verkeerde keus.

Succes en groeten,
Piet
Piet,laat de gedupeerden toch zelf kiezen,die keus geef jij niet door jou handelen.

vrgr.Andre
Hij laat ze toch zelf kiezen? Lees het nog eens rustig na, of is dat ook al te moeilijk!

mvrgr
CB

Gesloten