LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] power plate
Re: power plate
Wat n reacties het gaat tenslotte over de powerplate en direct gaan mensen die connie afzeiken.Wa n jaloerse toestand wat ik belangrijk zou vinden ga eens zelf n paar maanden op zon powerplate staan .En ga dan eens in de spiegel kijken.Ik doe het ook en ik ben erg entousiast.Je kan wel merken dat er verschil is dat heb je tenslotte met auto,s ook .Het gaat er alleen om wat heb je er zelf voor over.En al die opmerkingen over connie volgens mij zijn jullie jaloers en heb je zelf problemen met je eigen hypotheek!!!!!!!!!!
vraagje aan phoebe;
welk apparaat heb jij dan?
die goedkope, of de orginele powerplate van €5000,-
welk apparaat heb jij dan?
die goedkope, of de orginele powerplate van €5000,-
Beste lottie wat mij betreft staat de werking van de powerplate buiten kijf.Hoe duur het apparaat is geeft in beperkte mate de duurzaamheid van het apparaat aan.Dus de prijs doet er niet toe,het "principe van de powerplate" werkt.
-
Neem toch gewoon dansles kun je ook trille met die bille
Ja, ga zelf bewegen in plaats van op zo'n plaat, lijkt me stukken gezonder...
[He lottie ik heb n jaartje getraind bij slender you en ik ga nu die plate van connie bestellen.Ik ben erg tevreden over n powerplate.Heb trouwens ook op zon goedkopere gestaan ik vond het wel minder.Ik vind dat je figuur snel veranderd maar ook als je niets meer doet dan ook hoor.Het is geen ei van columbus natuurlijk en je moet zeker ook op je eten letten.Ik doe het powerplaten 3x pw.Die van connie heb ik ook al n paar x gedaan het enige nadeel is dat de plaat zelf iets kleiner is dan die van 5000 euro.Maar in iedergeval vind ik het super hoor.Probeer zelf gewoon uit want ik geloof dat sommige mensen niet helemaal serieus zijn of niet objectief.Want als je connie dr lijf ziet voor n vrouw van 50 petje af en ze loopt ook nog iedere dag 10 klm .Nou ik teken er voor.Succes mer het zoeken naar n powerplate. gr phoebeb][/b]
Dat bedoel ik connie loopt elke dag 10 kilometer, daar! heeft ze haar mooie figuur aan te danken niet aan die trilplaat. Volgens mij staat ze er niet eens elke dag op, lopen met die beentjes dames daar krijg je dat mooie figuur van. Maar jullie doen t liever andersom, even op de plaat en de beentjes op de bank, hahaha.
waarom de trilplaat in verband brengen met connie begrijp ik niet.
bij blokker staan ze voor 179 euro je kan hem proberen ook voor dat je hem koopt.heb op zo´n dure gestaan en op dat ding van blokker merk
weinig verschil.heb dat ding van blokker gekocht met mijn 68 jaar wat hij precies doet kan ik niet zeggen maar ik voel me er wel bij dus zowat.
had een beetje ademhalings problemen gaat nu beter dus hij doet wel wat.wat ieder ander er ook van mag denken heb er geen spijt van.
en wat connie aangaat ze mag er nog best wezen alleen wil ik er wel eens zien zonder make-up en zonder beha.
bij blokker staan ze voor 179 euro je kan hem proberen ook voor dat je hem koopt.heb op zo´n dure gestaan en op dat ding van blokker merk
weinig verschil.heb dat ding van blokker gekocht met mijn 68 jaar wat hij precies doet kan ik niet zeggen maar ik voel me er wel bij dus zowat.
had een beetje ademhalings problemen gaat nu beter dus hij doet wel wat.wat ieder ander er ook van mag denken heb er geen spijt van.
en wat connie aangaat ze mag er nog best wezen alleen wil ik er wel eens zien zonder make-up en zonder beha.
'wat hij precies doet kan ik niet zeggen....'
(geen woorden voor, dat bedoel ik nou... welke mensen kopen zo'n ding????????? )
(geen woorden voor, dat bedoel ik nou... welke mensen kopen zo'n ding????????? )
hij accelereert van 0 naar 100 in 0,2 sec. en rijdt zuiniger dan een dieselmotor.
wat hij precies doet kan ik niet zeggen?
waarom alleen dat stukje eruit halen er stond nml.nog meer bij.
maar ja dat heb je met mensen die alles negatief zien
waarom alleen dat stukje eruit halen er stond nml.nog meer bij.
maar ja dat heb je met mensen die alles negatief zien
Geplaatst op: 06 Mei 2005 20:25
hij accelereert van 0 naar 100 in 0,2 sec. en rijdt zuiniger dan een dieselmotor.
Deze is niet echt negatief maar bijzonder humoristisch en nog bijzonder feitelijk ook.
RE: Geplaatst op: 06 Mei 2005 20:25
Hij accelereert van 0 naar 100 in 0,2 sec. en rijdt zuiniger dan een dieselmotor.
-------------------
Mijn vriendin heeft zo'n Blokker powerplate, en ik mocht het apparaat proberen,
Tijdens een "standje" op dat ding kwam mijn "kleine heer" op die trillende plaat te liggen!,
In de bovenstaande re, staat de reactie van de "kleine heer" van mij!,
Het was al snel een natte boel op de plaat, en het voelde nog lekker ook!, maar om daar nu zo'n plaat voor te kopen lijkt mij niet zinvol,
Verder kon het gevoel mij weinig bekoren, en als "afslank apparaat" zal het apparaat er niet in kunnen slagen, dat straks iedereen met een maatje 38 door het leven gaat!.
Hij accelereert van 0 naar 100 in 0,2 sec. en rijdt zuiniger dan een dieselmotor.
-------------------
Mijn vriendin heeft zo'n Blokker powerplate, en ik mocht het apparaat proberen,
Tijdens een "standje" op dat ding kwam mijn "kleine heer" op die trillende plaat te liggen!,
In de bovenstaande re, staat de reactie van de "kleine heer" van mij!,
Het was al snel een natte boel op de plaat, en het voelde nog lekker ook!, maar om daar nu zo'n plaat voor te kopen lijkt mij niet zinvol,
Verder kon het gevoel mij weinig bekoren, en als "afslank apparaat" zal het apparaat er niet in kunnen slagen, dat straks iedereen met een maatje 38 door het leven gaat!.
zo te lezen was het de eerste keer van je leven dat je"kleine heer"
reageerde denk dat je vriendin ook verbaasd was dat het bij die
trilmachine wel gebeurde en bij haar niet.
heb je nou je zin nou vraagd ze haar eigen af wat die trilmachine wel
heeft wat zij niet heeft alhoewel ik niet denk dat ze van een
kleine heer opgewonden raakt
als ze die van mij ziet gooit ze jouw en die trilmachine het raan uit.
als ze die van mij ziet gooit ze jouw en die trilmachine het raan uit.
RE: Zo te lezen was het de eerste keer van je leven dat je"kleine heer"
als ze die van mij ziet gooit ze jouw en die trilmachine het raan uit
----------------------------------
Lol gast:,
Ik denk niet dat ze van jouw kleine heer "heet" wordt!
Die trilmachine is voor haar maatje 38 en ik voor de centen en de sex!
Volgens mij voel je je eigen aangesproken maar je begint zelf met de lol
op een serieuze vraag.Dus wie kaatst etc.
op een serieuze vraag.Dus wie kaatst etc.