LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Radar maakt habbo zwart!

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
Smart girl

Re: Radar maakt habbo zwart!

Ongelezen bericht door Smart girl »

Wie zegt dat je dan in je eentje rond loopt, é!
want met de sims loop je ook niet in je uppie rond.
Doe gewoon dat alle spelletjes en poppetjes met elkaar in contact zitten
*duh* als je dat nog niet wist ben je echt wel dom, sorry hoor. :o

En ja van dat Smsen kom op zeg, je kan je geld beter ergens anders aan uitgeven joh!

En ik vind gewoon dat ze 't op cd-rom moeten zetten, ja.


Groeten, Smart girl

jessi6

Re: Radar maakt habbo zwart!

Ongelezen bericht door jessi6 »

pfff... bij the sims kun je geen eens praten.. en daar loop je ckkrs aleen rond aleen dan met andere maar niet met andere kinderen!!
en runescape is net zoiets als habbo en dan aleen iets anders gaat et en op run moet je ook soms betalen als je member wilt worden das net zoiets als HC worden.. en da op een cd-rom settuh klink klare onzin

Gast

Re: Radar maakt habbo zwart!

Ongelezen bericht door Gast »

Bestaan er nog kinderen die gewoon lekker buiten op straat voetballen??
Zien kinderen de echte wereld nog wel of leven die uitsluitend voor een virtueel wereldje?

Ik SNAP het niet meer.
:?

een habbo-ouder

Re: Radar maakt habbo zwart!

Ongelezen bericht door een habbo-ouder »

Met verbazing heb ik gisteren de uitzending beken over het Habbohotel...het begon al in het introductiefilmpje...daar werd een lamp getoond van 5200 credits en er werd net gedaan of deze lamp te koop is in de catalogus. Verder heb ik mij zeer verbaasd over de aanwezige ouders....volgens mij weten die ouders niet eens waar hun kinderen mee bezig zijn...Ik ben zelf ouder van 3 kinderen onder de 12 die geregeld op habb te vinden zijn, en ik vind dat ik toch wel degelijk de verantwoording voor mijn kinderen heb....dus ik hou in de gaten wat zij op internet doen...en de aanwezige ouders probeerden deze verantwoording op het habbohotel af te schuiven. ...ik vraag me trouwens af hoe je als ouder je kind van 11 jaar zomaar 180 euro kunt laten besteden.....Ik vind dat Radar hier een aardig steekje heeft laten vallen....ze laten een misleidend voorfilmpje zien, zetten jonge kinderen in de studio, met ouders die duidelijk de bestemde ouderpagina van de habbohomepage niet hebben gelezen en in de studio....Nee Radar, dit had veel beter gekund....jammer.....weer erg opruiend allemaal......Gelukkig beleef ik met mijn 3 kinderen veel plezier aan habbo.......!!!!!!!

efteltje

Re: Radar maakt habbo zwart!

Ongelezen bericht door efteltje »

ff hè :)
die ruilwaardes van die super zeldzame spullen. die zijn erg hoog.
Weet je wie die ruilwaardes bepaald? de ruilers zelf. De eigenaren van de sites met ruilwaardes gaan ruilkamers rond en kijken hoeveel er op al die spullen geboden wordt. Dus het is aan ons zelf te danken dat die ruilwaardes zo hoog zijn opgelopen.
Overigens vind ik zelf dat habbohotel zelf op de site een ruilwaarde rubriek moet plaatsen. want de fansites die nu de ruilwaardes bepalen zijn niet eens officieel. dus zijn ook gewoon habbo's.
Maar uhm over radar. radar kijkt alleen naar de negatieve kant van habbo en dat komt omdat het programma juist over klachten gaat.
ik vind dat radar ook gelijk heeft.

Gast

Re: Radar maakt habbo zwart!

Ongelezen bericht door Gast »

En die meneer van Habbo heeft nog toegegeven ook dat die klachten kloppen
onterechte bans en zo

hij heeft gezegd dat het kwam doordat ze te snel gegroeid zijn en dus niet genoeg mensen hebben op dit moment
hij heeft beloofd dat het opgelost wordt

dit is toch alleen maar goed voor de spelers

of is er iets gaande waardoor de spelers op habbo liever schelden op dit forum in slecht nederlands dan dat ze hun spel beter zien worden?

Smart girl

Re: Radar maakt habbo zwart!

Ongelezen bericht door Smart girl »

Ik wil wel zien ja dat habbo hotel beter wordt, en dat je niet zoveel hoef te betalen en zo, en dat je ook niet onterecht voor iets moet betalen.
En ja mij best dan hoef het niet op CD-rom jullie je zin. Maar ze kunnen tegenwoordig cd's heel goed beveiligen zodat ze niet gekopieerd kunnen worden.

En Smart girl is maar m'n bijnaam het is niet of zo dat ik echt slim ben hoor.

Scooby
Berichten: 20
Lid geworden op: 27 mar 2005 23:47

Re: Radar maakt habbo zwart!

Ongelezen bericht door Scooby »

Geplaatst op 29 Mrt 2005 14:58 door Gast

En die meneer van Habbo heeft nog toegegeven ook dat die klachten kloppen
onterechte bans en zo

hij heeft gezegd dat het kwam doordat ze te snel gegroeid zijn en dus niet genoeg mensen hebben op dit moment
hij heeft beloofd dat het opgelost wordt

dit is toch alleen maar goed voor de spelers

of is er iets gaande waardoor de spelers op habbo liever schelden op dit forum in slecht nederlands dan dat ze hun spel beter zien worden?


Radar heeft hier slecht onderzoek gedaan

maar wat Meneer batist zijn zal gaan gebeuren,
de meeste hier moeten niet zo zeuren
wees blij dat er iemand kwam om de zaak toetegeven,

kortom is is NIETS mis heb habbo alles loopt alleen wat achtrer
maar het zijn en blijven mesen die voor JULLIE aant werkt zijn

waps

Re: Radar maakt habbo zwart!

Ongelezen bericht door waps »

Wat een ONZIN , HABBO HOTEL .
Echt belachelijk dat ouders dat toelaten .
Maar ja echt zoiets van geen last van de kinderen als aan de pc zitten met HABBO ( blijf er dan bij zitten ).
Maar wel weer zeuren als ze geld moeten uigeven EN KINDJE HUILT .

Echt vreemde wereld hoor waar Kinderen gewoon 50 of zelfs meer euro in GEBAKKEN LUCHT mochen steken .

heel raar en een vreemde manier van opvoeding.

J.L.V

Re: Radar maakt habbo zwart!

Ongelezen bericht door J.L.V »

Waarom is er zo heel heibel over habbo mijn kinder spelen het ook maar ik ben er steeds bij als ze er op gaan dus ze doen niks als ze dat wel doen mogen ze er 7 dagen niet op en dus heb ik daar geen probleemen mee :?: en als ze iets verkeerdt doen weten ze dat ze het niety meer moeten doen :!:

Gast

Re: Radar maakt habbo zwart!

Ongelezen bericht door Gast »

kinder
probleemen
verkeerdt :?: :?: :?: :?:
niety

J.L.V, controleer toch je bericht op spellingsfouten voordat je op de knop "verzend" drukt.

Inizio...

Re: Radar maakt habbo zwart!

Ongelezen bericht door Inizio... »

Godsamme, U weer?! U Kunt iedereen af kraken of niet? Het maakt niet uit of het Ouder of Kind is... Back on Topic;

Ik ben nu WEER op een ander account verbannen wegens dreigen aan hacking... Waarom ZO streng? Je zegt het enkel!

Gast

Re: Radar maakt habbo zwart!

Ongelezen bericht door Gast »

Tja, verwarrend he al die "Gast(en)" :lol: Maar ik ben niet die Gast, doch een andere Gast :lol:

x-Aya-chan-x

Re: Radar maakt habbo zwart!

Ongelezen bericht door x-Aya-chan-x »

Ik vind ook dat radar zeer gekleurde informatie heeft gegeven, en dat moet dan een consumenten programma zijn, dat toch ook enigzins objectief moet blijven.

Ik ben nog steeds van mening dat habbo slecht wordt neergezet. Dat die kinderen hun meubels kwijt zijn is niet de schuld van Habbo Hotel, maar van henzelf. Overal op de website wordt aangegeven dat je je wachtwoord niet moet geven, dat je niet naar sites die gratis credits beloven moet gaan en dat je regelmatig moet scannen met ad-aware oid. Als deze kinderen en hun ouders dan niet de moeite nemen om even de site door te lezen, dan houdt het voor mij ook op.

En laten we wel wezen, het waren allemaal kinderen van 8 jaar, jong en naief. De gemiddelde leeftijd op habbo hotel is 14,9 jaar (www.ttg.nl) dus het is wel erg gemakkelijk om daar kinderen van 8 neer te zetten.

En dan de ruilwaardes, het is al gezegd, ze komen van onofficiele sites en zijn bovendien van meubels waarvan er maar 10 (!) van zijn in het hele hotel. Logisch dat ze zo veel waard zijn.

Ik kan hier met mijn hoofd niet bij, objectiviteit is tegenwoordig ver te zoeken.

kelis

Re: Radar maakt habbo zwart!

Ongelezen bericht door kelis »

ik vind dat habbo hotel erg gemeen je belt voor heel duur maar je krijg maar 10 kleine credits ik vind dat niet normaal habbo hotel jullie zijn niet normaal :twisted: :evil: :? :shock: :arrow: :idea: :roll:

Gast

Re: Radar maakt habbo zwart!

Ongelezen bericht door Gast »

Is het niet treurig hoe onze kinderzieltjes verslaafd aan gebakken lucht worden gemaakt?
Is gratis chatten met elkaar met MSN niet meer genoeg voor jullie kids? Het wemelt op het internet van andere gratis chat faciliteiten. Waarom kiezen jullie dan toch massaal voor het commerciële Habbo Hotel?

x-Aya-chan-x

Re: Radar maakt habbo zwart!

Ongelezen bericht door x-Aya-chan-x »

Omdat habbo leuk is... >.< Bovendien leer je veel meer mensen kennen en ben je beter beschermd tegen mensen die kwaad willen. Habbo Hotel is trouwens ook gratis, je gaat pas betalen als je meubels wilt kopen, wat niet noodzakelijk is.

Gast

Re: Radar maakt habbo zwart!

Ongelezen bericht door Gast »

Maar die meubeltjes kopen ze toch op den duur wel omdat hun vrienden het ook doen. Kinderen zijn nu eenmaal eenvoudig te manipuleren.

x-Aya-chan-x

Re: Radar maakt habbo zwart!

Ongelezen bericht door x-Aya-chan-x »

Ja, maar daar is Habbo Hotel niet verantwoordelijk voor. En als ouders het niet willen, moeten ze daar duidelijk in zijn. Ik vind 180 euro aan habbo uitgeven persoonlijk belachelijk, zeker voor een kind van 10 jaar. Ik snap niet dat de ouders daar toestemming voor geven. Ik speel zelf al 11 maanden habbo en kom bij lange na niet aan 180 euro.

gawegmethabbo!

Re: Radar maakt habbo zwart!

Ongelezen bericht door gawegmethabbo! »

habbohotel hotel bedriegt kinderen dat is echt niet leuk als je veel geld in habbohotel steekt en je wordt verbannen. Oftewel: HABBO IS PRUT EN OPLICHTERIJ!!!!! :twisted: :twisted: :twisted: :evil: :evil: :evil:

Gesloten