LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Aanhoudende problemen met het UWV

Ben je het niet eens met de regelgeving of de overheid? Ventileer hier jouw mening.
Gast

Re: Aanhoudende problemen met het UWV

Ongelezen bericht door Gast »

Karr-2 is dus 1 van die fanatici hier, welke altijd maar de toneelschool in hun achterhoofd hebben, of het motto hebben van, je leeft om te werken.
Dat er mensen zijn, die, OF gewoon pech hebben, OF ziek zijn, DAT will er bij karr-2 (en ook sommige anderen) niet in. Als je om welke oorzaak (buiten eigen schuld) niet kunt/mag werken, ben je maar een onderkruiper, een aansteller of gewoonweg uitschot he karr-2 ? Dron-pil door de strot douwen zulke mensen he karr-2 ? Hoef jij je ook niet meer druk te maken over niet-werkenden. (Vind je natuurlijk wel weer iets anders)

prince

Re: Aanhoudende problemen met het UWV

Ongelezen bericht door prince »

Je vertelt niet waarom je € 300 minder heb gekregen. Je heb een uitkering en daar zijn mi verplichtingen aan verbonden denk ik. 1 + 1 =.....

Gast

Re: Aanhoudende problemen met het UWV

Ongelezen bericht door Gast »

Ik ben al jaren aan het knokken om uit mijn depressie te komen en ben al ver gekomen. Helemaal in mijn eentje heb ik het zover gebracht, zonder professionele hulp of medicaties.
Lijkt me dan een keertje tijd worden dat je wel proffesionele hulp gaat zoeken.
Nu blijf je in je depressie zitten, blijf je afhankelijk van een uitkering, loop je te klagen dat je gekort wordt, maar dat is iets dat bij iedereen gedaan wordt die niet (of niet voldoende) solliciteert en kom je geen stap verder.
Lijkt me dus het handigste dat je in plaats van zielig in een hoekie te zitten janken, je hulp gaat zoeken om uit je depressie te komen en op die manier weer normaal in de maatschappij te kunnen staan en dus ook weer aan het werk te kunnen (of in ieder geval een poging waagt om weer aan het werk te komen).

karr-2
Berichten: 1996
Lid geworden op: 10 apr 2005 15:30

Re: Aanhoudende problemen met het UWV

Ongelezen bericht door karr-2 »

Hallelujah, eindelijk iemand die het licht gezien heeft. Blijkbaar ben ik niet de enige die dan dom ouwehoert.

Gast

Re: Aanhoudende problemen met het UWV

Ongelezen bericht door Gast »

Blijkbaar ben ik niet de enige die dan dom ouwehoert.
He he ! Eindelijk heeft karr-2 het "ouwehoerlicht" gezien EN bekend !
Ouwehoerze karr-2 !

Gast

Re: Aanhoudende problemen met het UWV

Ongelezen bericht door Gast »

Hallelujah, eindelijk iemand die het licht gezien heeft. Blijkbaar ben ik niet de enige die dan dom ouwehoert.
Je zal zelf wel hard werken als je zoveel tijd op dit forum kan zitten.

Weet in ieder geval dat bij jou wel mee zal vallen.

karr-2
Berichten: 1996
Lid geworden op: 10 apr 2005 15:30

Re: Aanhoudende problemen met het UWV

Ongelezen bericht door karr-2 »

60 uur per werk vind ik best hard werken ja, maar ik doe het met plezier.

Gast

Re: Aanhoudende problemen met het UWV

Ongelezen bericht door Gast »

Met z'n gat achter de computer zeler bij trosradar.nl!, :lol:

60 uur werken, spelen met de secretaresse zeker!, :P

Met 60 uur werken heeft hij geen tijd voor deze "flauwekul"!. :?

Karr moet maar weer snel naar zijn secretaresse!, die wacht met smart op hem!... :lol:

karr-2
Berichten: 1996
Lid geworden op: 10 apr 2005 15:30

Re: Aanhoudende problemen met het UWV

Ongelezen bericht door karr-2 »

Als ik een secretaresse had dan zou ze in ieder geval harder werken dan het gemiddelde forumlid hier, dat is zeker.

Gast

Re: Aanhoudende problemen met het UWV

Ongelezen bericht door Gast »

Karr is alwetend... :lol:

Jongen, je hebt het misschien niet in de gaten, iedereen lacht je uit!, wees een wijs man, en ga van deze fora af, want het begint sneu voor je te worden!,

Je Ja/nee spelletje houdt maar aan, maar goed commentaar van jouw zijde missen we allemaal!, besteed je weinige vrije tijd aan je bedrijf!, dan ben je een stuk nuttiger voor de maatschappij dan hier rond te hangen, en mensen af te zeuren!.

Groeten van Ulbe en Hotze! :shock:

karr-2
Berichten: 1996
Lid geworden op: 10 apr 2005 15:30

Re: Aanhoudende problemen met het UWV

Ongelezen bericht door karr-2 »

Iedereen lacht me uit ? Tsja vind je het gek, mensen met een afwijkende mening werden vroeger ook verketterd en zelfs op de brandstapel gezet.

Ik hoef geen wijs man te wezen en ik ga ook zeker niet weg van deze fora omdat een aantal mensen menen het beter te weten. Mijn werk is nog lang niet gedaan dat is duidelijk.

Gast

Re: Aanhoudende problemen met het UWV

Ongelezen bericht door Gast »

Ik ben blij dat Ketterij niet meer bestaat...

Dan stond jij zeer waarschijnlijk terecht!...

Jij was dan de "steen des aanstoots"!,

oproerkraaier in de fora Trosradar.nl! :D

Gast

Re: Aanhoudende problemen met het UWV

Ongelezen bericht door Gast »

Depress,

Meld je ziek!!
zorg voor hulp.
Kijk eens in het telefoonboek onder Maatschappelijk werk of sociale raadslieden,misschien kunnen die iets voor je doen.
Dit kan je niet alleen. Ik wens je het allerbeste voor de toekomst.

prince

Re: Aanhoudende problemen met het UWV

Ongelezen bericht door prince »

Ziek melden is geen uitweg. Hij moet gewoon normaal doen. Niet janken als je een sanctie aan je broek krijgt. Laat uwv maar niet er achterkomen dat hij een logboek heeft. Zien ze gelijk dat hij helemaal niets doet om zijn werkloosheid op te heffen. Dus doe maar gewoon en stop met je logboek, ik lach er om.

Klaasje

Re: Aanhoudende problemen met het UWV

Ongelezen bericht door Klaasje »

Reeds jaren maak ik voor 50% gebruik van de uitkomsten van UWV-Alkmaar.
Ik kan niet anders beweren, dan dat ik altijd op tijd en de juiste bedragen heb ontvangen.
Als je gewoon aan haar voorgeschreven regels zou houden, met bv. de vele dokumenten, die je moet invullen, kan er echt niets aan verkeerd gaan.
Het door mij gelezen leed in de reacties kan ik me wel voorstellen, maar zorg dat je een kontakt persoon te pakken krijgt, zodat je direct kunt reageren als er iets fout of verlaat zou zijn.
Veel sterkte toegewenst.
Klaas

Gast

Re: Aanhoudende problemen met het UWV

Ongelezen bericht door Gast »

Prince

Zeker nooit een depressie gehad he?
Mijn chef liep net als jij te zeuren over depressieve mensen. Mijn collega die een ernstige depressie heeft gehad liep ie altijd op af te reageren. toen ging zijn enigste dochter dood. Niet hij maar zijn vrouw kreeg een enorme depressie,ze heeft een keer zelfmoord willen plegen. Hij is gelijk 100% omgedraaid. Ik gun dit niemand. Maar mensen die klagen over mensen dat ze maar normaal moeten doen. Krijgen ooit de kous op hun kop. Niets in het leven is vanzelfsprekend. Daar kom je pas achter als je een dierbare verliest of om andere reden zoals je werk verliezen etc.
Dan pas besef je dat je het ook kan overkomen.

companancy

Re: Aanhoudende problemen met het UWV

Ongelezen bericht door companancy »

ik vind dat je jullie hiermee moeten ophouden en ieder in hun waarde moet laten. je mag je mening hebben maar je hoeft niet iemand nog verder de grond in te stouwen. dat is nergens voor nodig.

ik ben het er mee eens dat sommige instanties net doen alsof het uit hun eigen zak komt, mensen vergeet niet dat iedereen ervoor werkt en belasting betaald. als men ziek is is men ziek.

ik heb ook een tijdje gekend dat ik dacht hoe kom ik hier ooit uit, ben altijd heel stress bestendig geweest en stond altijd sterk in mijn schoenen, toch is het mij ook eens over komen en alleen maar doordat instanties niet meewerken zoals het eigenlijk moet.
ja je zult je altijd aan de regels moeten houden dat klopt maar dat geld niet alleen voor de mens die de instanties nodig heeft maar ook anders om en dat gebeurt ook niet altijd.
geloof me als je je familie niet kunt onderhouden of je hebt geld nood of er zitten instanties achter je vod aan dan word je er echt niet beter van en vooral niet als je in een depressie zit. als je je been breekt ziet men dat maar als je mentaly iets hebt niet en dan heeft niemand daar begrip voor.

ik heb fibromyalgie daarvan word ook gezegt dat het tussen mijn oren zit gelukkig weet ik wel beter maar het bevorderd niet om het elke keer te horen. ik loop stage bij een peuterspeelzaal ga naar school en ben alleenstaande moeder die dol graag een betaalde baan in de kinderopvang zou willen. maar dat is niet makkelijk hoor. ten eerste heb ik mijn diploma nog niet en ten tweede heb ik fibro dus men wil me dan al niet terwijl ik wel van aanpakken weet, ben niet lui en werk graag.

hoe is het dan nog mogelijk dat je dan nog geen betaalde stage plek kan vinden zou je zeggen.

ik wil iedereeen vragen om je eerst goed te verdiepen in een mens zijn situatie en dan pas veroordelen en niet als je niet weet waar je het over hebt.

verder wens ik iedereen veel succes
vriendelijke groeten van mens die alleen goed probeerd te zijn voor ieder ander. :wink:

Gast

Re: Aanhoudende problemen met het UWV

Ongelezen bericht door Gast »

Het door mij gelezen leed in de reacties kan ik me wel voorstellen, maar zorg dat je een kontakt persoon te pakken krijgt, zodat je direct kunt reageren als er iets fout of verlaat zou zijn
Als je er één te pakken kan krijgen .Ik hoorde van andere mensen dat het vroeger (had toen nog geen uitkering) dat nog makkelijk ging maar nu is het soms hopeloos.

Gast

Re: Aanhoudende problemen met het UWV

Ongelezen bericht door Gast »

maar nu is het soms hopeloos
Dat klopt.

Je moet nu naar je dossier vragen en inkijken,dan kan je erachter komen wie jouw zaken behandelen.

karr-2
Berichten: 1996
Lid geworden op: 10 apr 2005 15:30

Re: Aanhoudende problemen met het UWV

Ongelezen bericht door karr-2 »

Depressie zit voor een groot deel tussen de oren. Een paar goede behandelingen door psycholoog of zo en je bent er van af.

Voila je kunt zo weer aan de slag.

Gesloten