LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Tros radar uitzending 31 Maart

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
P. Essimist

Re: Tros radar uitzending 31 Maart

Ongelezen bericht door P. Essimist »

Mensen, het staat niet 1-0 voor Dexia, maar 10-0. De Stichtingen kunnen niets doen en als het ze al lukt kunnen we nog individueel naar de rechter. Bruneel kwam als winnaar uit deze uitzending en komt zelfs geloofwaardiger over dan SLV of EL. Niet betalen is boete op boete vergaren en je kunt na het Aanbod te hebben gelezen toch niet meer zeggen dat je niet bewust dit risico hebt genomen..........Ook heb ik vernomen dat de vragen gesteld aan de Tweede Kamer in het voordeel van de Dexia Bank uitvallen. Ik geef het op en ga in op hun Aanbod, van de Pessimist zult u niks meer vernemen...........

René

Re: Tros radar uitzending 31 Maart

Ongelezen bericht door René »

Stefan,

Je hebt gelijk, ook na het lezen van L.Blok's belevingen van deze uitzending (topic "Geachte heer blok"), is Radar behoorlijk van zijn voetstuk gevallen. Ze zeggen dat ze opkomen voor de consumenten, maar het is eigenlijk allemaal een media circus. Ik ben ook van mening dat je gewoon moet betalen als in het kontract staat, daar deze nog steeds geldig is, maar ik zal het zeker "onder protest en met behoud van alle rechten doen", mocht ik dan ooit nog wat van de stichtingen horen en mochten ze ooit de zaak winnen, is dat mooi meegenomen.
Maar ik heb, in vergelijking met andere, een lage restschuld van €4700, welke ik financieel kan dragen. Dus heb iets makkelijker praten dan mensen met een torenhoge restschuld.
Toch ga ik nog een poging doen, middels een brief, op de Eegalease constructie, maar de tijd dringt voor mij, omdat het kontract 4 mei afloopt.

mvg,

René

Gesloten