LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] klacht naar geschillencommissie??

Goede of slechte ervaringen met reisbureaus / touroperators en vliegmaatschappijen? Geef hier jouw mening.
Gast

Re: klacht naar geschillencommissie??

Ongelezen bericht door Gast »

Binnen 6 weken moet de touroperator reageren. ALs je het niet eens bent met de oplossing kunt je weer een brief schrijven. Mocht je er helemaal niet uit komen dan kun je naar de geschillencommissie. Houd er wel rekening mee dat je eerst geld moet storten voordat ze de klacht in behandeling nemen. Dat moet binnen 3 maand na terugkeer. zie gcr.nl

Gast

Re: klacht naar geschillencommissie??

Ongelezen bericht door Gast »

Wat wil je nog meer ? Je krijgt € 150.- terug, je krijgt op alle punten gelijk en ze bieden excuses aan. En nu irriteer je je weer aan de schrijfstijl van de brief. Ik zou zeggen Hulde aan Do It dat ze het zo netjes oplossen en jij stoppen met zeuren ! Was de kleur van de bus wel mooi.....of wil je daar ook nog over klagen ?

Gesloten