LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] PAL versus SLV
Re: PAL versus SLV
Read my lips: dejongh1 houdt meer van woorden dan van daden.
-
Geplaatst op 09 Apr 2005 10:44 door dejongh1
..., kan Piet(PAL) mij dan uitleggen waarom ...
Geplaatst op 09 Apr 2005 11:40 door dejongh1
Beste Trudy,
Kan Piet niet zelf beter reageren?I asked for the organgrinder not his
monkey.
Geplaatst op 09 Apr 2005 14:30 door dejongh1
Ik wil er zeker van zijn dat mijn eventuele donatie aan PAL op de juiste
manier besteed wordt.Waarom laat Piet nu niet van zich horen.
Geplaatst op 10 Apr 2005 10:11 door dejongh1
Horen we nog iets van Piet zelf?
Geplaatst op 10 Apr 2005 12:52 door dejongh1
Waarom hoor ik alleen maar de discipelen van Piet en Piet niet zelf?
Where is the master himself?
Ik vind het zo knap van Piet dat hij (voor de zoveelste keer) niet ingaat op deze provocatie.
Waar ben je nu eigenlijk precies mee bezig "dejongh1" ?
Het is dat dejongh1 de Nederlandse taal goed machtig is, anders zou je nog kunnen denken dat Croosjes weer in het voetlicht is getreden.
-
'Tis eerder een PB-er denk ik.
Aan de discipelclub van Piet;
Als je Schonewille onderuit kan halen is het mogelijk dat
Zalm en Duisenberg in de val meegaan.
Beste de Jongh,
Daar wil ik meer van weten verklaar je nader.
mvg johan1
Daar wil ik meer van weten verklaar je nader.
mvg johan1
dejongh1,dejongh1
Geplaatst op 10 Apr 2005 19:47 door dejongh1
--------------------------------------------------------------------------------
Aan de discipelclub van Piet;
Te hoog van de toren geblazen.
Beste Saleh01,
Ik ben al een keer genaaid door Schonewillen(SLV) met mijn donatie
en ik wil niet nog een keer genaaid worden door Piet(PAL).
ALs ik een donatie geef wil ik weten of ze er iets nuttigs meedoen.
Niemand(gedupeerden) weet wat de SLV,PAL,Payback met ons geld doen.Dus ik vind het een logische vraag aan Piet.
Ik ben al een keer genaaid door Schonewillen(SLV) met mijn donatie
en ik wil niet nog een keer genaaid worden door Piet(PAL).
ALs ik een donatie geef wil ik weten of ze er iets nuttigs meedoen.
Niemand(gedupeerden) weet wat de SLV,PAL,Payback met ons geld doen.Dus ik vind het een logische vraag aan Piet.
Dejongh1, tegen verregaande domheid kan Piet zich moeilijk verdedigen maar jij slaat de plank volkomen mis. Woon jij soms op Mars?
ach de jongh ;je geeft ,aan wat ,of wie, je het kan missen ,nietwaar.
overigens leer ik hier op dit forum heel veel van piet.
maar een [blinde volgeling]nee,wel een bewonderaar.
en ik begrijp ,t punt wat u bedoelt,maar,priorities first,toch.
overigens leer ik hier op dit forum heel veel van piet.
maar een [blinde volgeling]nee,wel een bewonderaar.
en ik begrijp ,t punt wat u bedoelt,maar,priorities first,toch.
In het verleden is al gebleken ,dat je met demonstraties alleen de strijd niet wint.
Ik wil zo graag een donatie geven aan PAL.Dus Piet ouwe jongen laat
hier wat van je horen.
Ik wil zo graag een donatie geven aan PAL.Dus Piet ouwe jongen laat
hier wat van je horen.
Hoeveel duizenden manuren heeft Schonewille(SLV) van ons geld op de golfclub doorgebracht?Of heeft hij ons geld in de Rotary Club zitten
verzuipen?Als hij ergens duur zit te vreten,zegt hij dan;"schrijf
het maar op de rekening van de SLV"?Betaalt Schonewille zijn vakanties met SLV geld?
Wat kan Schonewille tot nu toe laten zien voor de duizenden manuren die hij in rekening heeft gebracht bij de SLV, behalve dat handjeklap gedoe met Duisenberg?
verzuipen?Als hij ergens duur zit te vreten,zegt hij dan;"schrijf
het maar op de rekening van de SLV"?Betaalt Schonewille zijn vakanties met SLV geld?
Wat kan Schonewille tot nu toe laten zien voor de duizenden manuren die hij in rekening heeft gebracht bij de SLV, behalve dat handjeklap gedoe met Duisenberg?
Gachte heer deJongh,
Waarom gaat U eens een keer niet naar een informatieavond??? Lijkt me in U geval een zeer goed plan weet U gelijk waar PAL voor staat en wat de doelstellingen zijn. Als U zo daarnaast graag wilt doneren, staat er als U binnenkomt en weer weggaat een plastic emmer met deksel. Als U zo vriendelijk wilt zijn daar U bijdrage in te willen doen zijn we U zeer erkentelijk!!!!
Als leidraad kan ik U zeggen dat ik persoonlijk 10 euro heb gedoneerd!
m.vr.gr.
wil
Waarom gaat U eens een keer niet naar een informatieavond??? Lijkt me in U geval een zeer goed plan weet U gelijk waar PAL voor staat en wat de doelstellingen zijn. Als U zo daarnaast graag wilt doneren, staat er als U binnenkomt en weer weggaat een plastic emmer met deksel. Als U zo vriendelijk wilt zijn daar U bijdrage in te willen doen zijn we U zeer erkentelijk!!!!
Als leidraad kan ik U zeggen dat ik persoonlijk 10 euro heb gedoneerd!
m.vr.gr.
wil
de Jongh
Ik kan me voorstellen dat je je beduvelt voelt, wie van de gedupeerden niet, maar waarom moet Piet het nu ontgelden ga naar die mensen die je dit allemaal hebben aangedaan. Ik zit ook in dat Bootje maar dat wil niet zeggen dat ik dat op een ander ga afreageren daar moet ik zelf iets aan doen en omdat ik dat niet alleen kan moet ik anderen vertrouwen en hulp vragen en niet op hun bord schuiven waar ze geen part nog deel aan hebben. Het kan je wel een lekker gevoel geven maar je schiet er niks mee op.
Ik vraag ook aan Piet om hulp en dat kost niks en dan zal ik je er eerlijk bij vertellen dat ik daar geen cent voor betaal. Niet omdat ik niet wil maar we hebben het niet (niet leuk om toe te geven) maar ze hebben nooit ergens om gevraagd en die mensen zouden niet deugen laat je nakijken of ga fietsen stelen maar nu ben je in ieder geval verkeerd bezig. Ja ik voel me ook beduvelt door SLV en of ik iets van iemand anders kan verwachten weet ik niet maar als ik zonder reden iemand onderuit haal wat voor iemand ben ik dan zelf? Denk eens goed na en ga je schamen.
vr.gr. Bootje
Lief zijn
Ik kan me voorstellen dat je je beduvelt voelt, wie van de gedupeerden niet, maar waarom moet Piet het nu ontgelden ga naar die mensen die je dit allemaal hebben aangedaan. Ik zit ook in dat Bootje maar dat wil niet zeggen dat ik dat op een ander ga afreageren daar moet ik zelf iets aan doen en omdat ik dat niet alleen kan moet ik anderen vertrouwen en hulp vragen en niet op hun bord schuiven waar ze geen part nog deel aan hebben. Het kan je wel een lekker gevoel geven maar je schiet er niks mee op.
Ik vraag ook aan Piet om hulp en dat kost niks en dan zal ik je er eerlijk bij vertellen dat ik daar geen cent voor betaal. Niet omdat ik niet wil maar we hebben het niet (niet leuk om toe te geven) maar ze hebben nooit ergens om gevraagd en die mensen zouden niet deugen laat je nakijken of ga fietsen stelen maar nu ben je in ieder geval verkeerd bezig. Ja ik voel me ook beduvelt door SLV en of ik iets van iemand anders kan verwachten weet ik niet maar als ik zonder reden iemand onderuit haal wat voor iemand ben ik dan zelf? Denk eens goed na en ga je schamen.
vr.gr. Bootje
Lief zijn
Hierbij wil ik Piet en zijn medewerkers heel hartelijk bedanken voor de informatieve avond gister in Klarenbeek.
Er is denk ik, voor heel wat mensen op die avond het èèn en ander nog duidelijker geworden.
Bedankt Piet voor ook weer deze moeite, wat voor jou geen enkele moeite was, zo te zien.
Een donatie zal ik op de rekening storten, aangezien ik in de zaal geen pot heb kunnen vinden. Maar dat komt goed!
Mvg. An.
Er is denk ik, voor heel wat mensen op die avond het èèn en ander nog duidelijker geworden.
Bedankt Piet voor ook weer deze moeite, wat voor jou geen enkele moeite was, zo te zien.
Een donatie zal ik op de rekening storten, aangezien ik in de zaal geen pot heb kunnen vinden. Maar dat komt goed!
Mvg. An.
Beste Piet,
Er zijn zo'n 1811 mensen die dit bericht hebben gelezen.
Stel dat er zo'n 1000 SLV leden tussen zitten.Als je bevestigd had,
dat PAL Schonewille voor de rechter zal dagen bij eventuele wanprestatie
dan was het mogeljik geweest dat deze 1000 SLV leden gemiddeld
50 euro hadden overgemaakt aan PAL.Dan had PAL nu 50.000 euro
extra in kas gehad!En je heb er niet eens de deur voor hoeven uitgaan.
Wat is belangrijker Piet ; je ego of de aandelenleasezaak?
Als je geen zakelijke instelling hebt wat doe je dan met de aandelenleasezaak?Banken hebben een keiharde zakelijke instelling.
Er zijn zo'n 1811 mensen die dit bericht hebben gelezen.
Stel dat er zo'n 1000 SLV leden tussen zitten.Als je bevestigd had,
dat PAL Schonewille voor de rechter zal dagen bij eventuele wanprestatie
dan was het mogeljik geweest dat deze 1000 SLV leden gemiddeld
50 euro hadden overgemaakt aan PAL.Dan had PAL nu 50.000 euro
extra in kas gehad!En je heb er niet eens de deur voor hoeven uitgaan.
Wat is belangrijker Piet ; je ego of de aandelenleasezaak?
Als je geen zakelijke instelling hebt wat doe je dan met de aandelenleasezaak?Banken hebben een keiharde zakelijke instelling.
Als de Banken de minister van financiën kunnen manipuleren,
zullen zij zeker niet wakker liggen over een demonstratie van Piet
en zijn kornuiten.
zullen zij zeker niet wakker liggen over een demonstratie van Piet
en zijn kornuiten.
Als één van die "kornuiten" kan ik alleen maar mij schouders ophalen over dit defaitisme. Wat is toch je probleem, Dejongh1? Inplaats dat je een strijdbare mentaliteit bij de gedupeerden aanmoedigt, kom jij altijd met afbrekende commentaren. Wat is daarvan de toegevoegde waarde voor de gedupeerden van boevenbank Dexia?
ja ALS,maar als is indien, en ministers zijn toch noch altijd in dienst
van ons nederlanders,toch?
en of de acties van de gedupeerden de publieke opinie zullen beinvloeden
nobody knows, but i hope so.
van ons nederlanders,toch?
en of de acties van de gedupeerden de publieke opinie zullen beinvloeden
nobody knows, but i hope so.
Hallo allemaal
We noemen hem niets, we negeren hem gewoon.
Als je iets gedaan wil krijgen moet je in aktie komen en niet proberen een ander voor je karretje te spannen.
De Jongh sterkte ermee je komt jezelf nog wel tegen.
Alle anderen bedankt voor jullie goede raad. En positieve bijdragen.
Vriendelijke groeten Bootje
We noemen hem niets, we negeren hem gewoon.
Als je iets gedaan wil krijgen moet je in aktie komen en niet proberen een ander voor je karretje te spannen.
De Jongh sterkte ermee je komt jezelf nog wel tegen.
Alle anderen bedankt voor jullie goede raad. En positieve bijdragen.
Vriendelijke groeten Bootje