LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Prijsverschil Systemat en Rational?

Goede of slechte ervaringen met keukens? Geef hier jouw mening.
Gast

Re: Prijsverschil Systemat en Rational?

Ongelezen bericht door Gast »

Jeetje zeg, die Pfff is echt onaardig, alleen maar omdat iemand zich niet wil laten belazeren.
Ik vraag me af wat Pfff doet wanneer iemand het in het verkeer geen voorrang geeft.

Scara

Ongelezen bericht door Scara »

[/quote]En de keuken hebben we zelf ontworpen met de CD-rom van IKEA. Hier hoef je niet voor gestudeerd te hebben (net zoals het vak van keukenverkoper.)

Kan een zekere wrevel toch wel voorstellen Diatam, maar ben evengoed wel benieuwd welke apparatuur je gekozen hebt uit het NEFF programma.

En louter uit nieuwsgierigheid, moest je niet naar ?OLf? keukens in Alkmaar of Zaandam voor een standaard keuken ??

Gast

Beste Scara,
Gelukkig vond er geen koppelverkoop plaats op ons project. Zowel keuken als badkamer worden casco opgeleverd. Als ik morgen even tijd heb zal ik de apparatuur op het forum zetten. Tekening gaat me ws. niet lukken. Zo handig ben ik niet met de computer. Diatam

streef

Ongelezen bericht door streef »

:oops:
Beste...van harte met de aanschaf van uw nieuwe keuken.
Jammer dat u de keukenvakman confronteerd met de internet-prijzen.
De vakman heeft een keurige showroom, de apparaten staan (geinvesteerd...) en heeft een kundig advies.
Natuurlijk is zijn prijs hoger als de internetman die de doos doorschuift !

_hallo

Ongelezen bericht door _hallo »

Iedereen die serieus heeft gereageerd bedankt! De gefrusteerde keukenboeren die niet normaal kunnen reageren NIET bedankt.
Wij hebben een Rational keuken gekocht 2,85m bij 3,35m incl NEFF apparatuur (oven, magno, koel/vries combi en vaatwasser en afzuigkap) incl plaatsen voor 8000 euro wat ruim binnen ons budget was.
Waar heb je deze gekocht??? Ik ben ook wel geinteresseerd.

We zoeken by the way een systemat of rational keuken van plusmin 5,5 meter in L met composiet blad greeploos hoe strakker hoe beter hoogglans met siemens apparatuur of iets in dezelfde klasse. Oven, magnetron, vaatwasser, grote koelkast met vriezer 5 pits gas, strakke kraan en quooker.
Hoeveel zou zoiets moeten kosten en heeft iemand wellicht tips , verbeteringen e.d, ik kan niet specifieker zijn helaas. Maar de kasten zullen vrij standaard worden.

Gast

Geplaatst op 09 Apr 2005 23:54 door mar53

--------------------------------------------------------------------------------

Beste diatam,

Laat je over de kwaliteitsversschillen even goed informeren door je keukenadviseur.

Waar JIJ het meest vertrouwen hebt moet je kopen.
Hoeveel ervaring heeft deze adviseur? 1 of 14 jaar?

Rational en Systemat? bijde beremerken...maar... mischien wel voor minimaal de zelfde kwaliteit, een ander merk en..................een stuk voordeliger.
Kijk maar even goed verder.
Mar53,

welk merk(-en) bedoel je dan, sta zelf ook voor de keuze van rational of systemat.
Groet Johan de Vries

Gesloten