LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Ik wacht op een uitzending van radar

Ben je het niet eens met de regelgeving of de overheid? Ventileer hier jouw mening.
Gast

Re: Ik wacht op een uitzending van radar

Ongelezen bericht door Gast »

Vertel even waar de oorzaken dan liggen....

Zeker aan de vele werkelozen in Nederland!....

Zijn er nog meer oorzaken, vertel het ons, dan kunnen we nog wat leren.

karr-2

Ongelezen bericht door karr-2 »

Inderdaad de vele werkelozen,maar ook de ouderen, de mensen die kinderen willen hebben voor de buurt en niet voor zichzelf en dus de kinderen in de opvang proppen en zo kan ik nog wel even doorgaan.

Gast

Geef het nou eens toe karr-2: Voor wie werkeloos is de pil van drion; voor wie oud is, de pil van drion, voor wie ziek/gehandicapt is, de pil van drion; ofwel voor alle "profiteurs", welke afhankelijk zijn van een deel belastinggeld van karr-2: de pil van drion. Ik hoop voor je karr-2, dat je op korte termijn OOK tot de "profiteurs" mag behoren.............

Gast

Karr2 wanneer wordt jij nou eens ontslagen.
Ik wens het namelijk niemand toen,alleen jou. Want jij hebt echt geen idee wat het is om werkloos te zijn.

En ik hoop dat je dan langdurig werkeloos wordt. en in de bijstand komt.
Hoop dat je het dan ook zo leuk vind om van 659 euro rond te komen.
Wil dan eens zien hoe je dan op deze wereld staat. Misschien moet je je huis opeten.

Zelf heb ik gelukkig een baan gevonden. Maar je wilt niet weten hoeveel ik daar voor heb gedaan.

karr-2

k wens het namelijk niemand toen,alleen jou. Want jij hebt echt geen idee wat het is om werkloos te zijn.
En ja wel hoor we zijn weer op het niveau van dreigen aangeland. Heerlijk toch dat de forumleden hier zo betrouwbaar zijn.

Ik raak niet werkeloos simpel omdat ik niet **** en gewoon mijn werk doen. En mezelf op straat zetten is nog steeds onmogelijk.

Gast

Geplaatst op 15 Apr 2005 22:00 door karr-2
Mensen krijgen gewoon te makkelijk, te snel en te lang een uitkering. Werken wordt niet meer gestimuleerd, ga maar op je gat zitten en het geld stroomt binnen.

Kunnen we alle uitkeringen niet gewoon afschaffen of zo? Scheelt echt bakken met geld.....
Lezen is ook heel moeilijk.Je weet echt niet waarover je praat.
Een WW uitkering krijg je niet zomaar daar moet je een bepaalde tijd voor hebben gewerkt.

karr-2

Werken? De meesten hier weten niet eens wat werken is.....

Gast

Snelheidscontroles en verkeersboetes zijn ze ook te slap mee, veel harder aan pakken die boel.
Ja is ook harstikke gevaarlijk ,als je weet waar ze controleren .
Op de punten waar het echt niet kan zie ik ze haast nooit..Logisch want daar valt niet genoeg te verdienen aan deze snelheidsbelasting.
Ghettovorming zal wel meevallen denk ik, als iedereen aan het werk is hebben ze daar geen tijd voor. Want werken zullen ze als er geen uitkering meer is, dan kan het plotseling allemaal wel.
Schaf dan maar gelijk het minimumloon af .Of je daarmee tegenwoordig al mee kan rondkomen .Je vriend Wilders is daar ook voor .
Lijkt ook een beetje op Mozart. Gelukkig kwam daar meer muziek uit.

Werk is er helaas niet genoeg .Wat er is ,is vaak maar tijdelijk .Hier kan je uiteraard nooit een goed inkomen mee opbouwen.
Laat staan een arbeidsverleden om nog een WW uitkering te kunnen krijgen.

Gast

Werken? De meesten hier weten niet eens wat werken is.....
Zie je wel dat je echt niet goed leest. Als men niet had gewerkt dan krijg je geen WW. Dat is alleen maar WBB (bijstand) .Dat heeft niks met het UWV te maken en hiervoor moet je tegenwoordig alles ,om het behouden ,allerlei werkzaamheden acepteren .

anti UWV'tje

Ongelezen bericht door anti UWV'tje »

Ik ben er eindelijk achter, ik ben natuurlijk niet zo geletterd als Karr-2 maar ik gok zo dat hij zelfstandig ondernemer is.
Gezien zijn stellingen en zijn werkuren per week zal het wel een beroepszeikerd zijn.
karr-2, ik vind het fantastisch dat je je hersens doneert aan de wetenschap maar kun je niet gewoon wachten tot je de pijp uit bent !!!
Ik ben veel beroepsouwehoeren tegengekomen maar zulke grote als jij........ Nog nooit.

Ik mag de wens uitspreken dat je ooit eens het genoegen hebt om je aan te sluiten in de rij bij het UWV. Dan wil ik je mening ten tweede maal nog eens horen.

Gast

Ik heb gewoon de indruk, dat karr-2 de definitie van werken totaal anders ziet dan de meesten onder ons: karr-2 ziet werken als een bezigheid waarmee geld wordt verdiend om in het levensonderhoud te voorzien. Kijken we naar 2 uitersten: Werken kan zijn: Je geld met zware lichamelijke inspanningen verdienen. Werken kan ook zijn thuis achter de pc in aandelen handelen.
Echter karr-2 ziet een kleinigheid over het hoofd: Ook bepaalde handelingen waar geen financiele beloning tegenover staat vallen onder de noemer "werk": De afwas doen ? Strijken ? Overige huishoudelijke bezigheden ? Auto wassen ? Fiets poetsen ? Maaltijd bereiden ? OOK werk hoor !!! Voor karr-2 zijn genoemde voorbeelden natuurlijk geen werk, maar hobby !! En toch, al hoe gek het mag klinken, ook met de genoemde voorbeelden wordt geld verdiend ! Redenatie: Als je die "klusjes" niet zou doen, maar LATEN doen, kost het (meestal) geld ! De besparing is dus de verdienste. (Oei, nou maar hopen, dat ik geen slapende (fiscus)hond heb wakker gemaakt) Tenslotte nog 1 spreuk, welke karr-2 maar eens goed in zijn (meestal oostindisch dove) oren moet knopen: Er waren een wijs man en een dwaas; de wijze hoorde toe, onderzocht en dacht na. De dwaas besliste dadelijk......

Gast

Hou nou toch op gast, de was doen is geen werk. Tenzij je het voor een ander buiten de deur doet en ervoor betaald krijgt. Anders niet.

Gast

ik beklaag je vrouw of je toekomstige vrouw als je dat geen werk vind.
je zal het hele huishouden wel geen werk vinden.

Gast

Ik ben zelf een vrouw. Ik werk 40 uur in de week en daarnaast doe ik ook het huishouden nog.
En nee, ook ik vind het huishouden geen werk.

Gast

zal het een mooie bende zijn daar.misschien iets voor de schoonmaakploeg van de tv.
je maakt me nml niet wijs dat als je 40 uur werkt je huishouden dan ook nog behoorlijk kan doen of je moet hulp hebben.

Gast

Waarom zou ik mijn huis niet behoorlijk kunnen doen?
Leg dat eens uit.
Jij kent me niet, dus waar baseer jij het op dat mijn huis een bende zou zijn?

Janneke52

Ongelezen bericht door Janneke52 »

Zeker geen kinderen die de boel smerig maken :lol:

Gast

Nee, maar daar gaat het niet om.
Er is iemand die beweert dat mijn huis een bende is, omdat ik 40 uur werk.
Ik wil weten waar hij/zij die wijsheid vandaan haalt.
Hoe hij/zij denkt te kunnen oordelen over mijn huis, terwijl hij/zij nog mij nog mijn huis ooit gezien heeft.

Janneke52

Ongelezen bericht door Janneke52 »

Tja, dat snap ik ook niet. Zonder kinderen wordt het niet echt vies, hooguit stoffig en als je dan bijhoudt is het inderdaad niet zoveel werk.

Gast

Dus ik denk dat ik nog maar even wacht op het antwoord van dit vreemde figuurtje die denkt te weten hoe mijn huis eruit ziet.
Waarschijnlijk een stuk netter en schoner dan zijn/haar huis.

Gesloten