LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] vliegtijden Onur Air
Re: vliegtijden Onur Air
Je hebt zowiezo 1dag verlies.En daar doe je het maar mee. Ik zit er niet mee. maar met onur weet je het nooit.Als je met die vliegt verlies je 2 dagen,vlieg dan maar met een andere maatschappij.Wij zijn meestal een dag kwijt,maar dat is nu eenmaal zo en eerlijk gezegd let ik er niet op,dus maakt mij niet uit.!!!!!
We zijn vele jaren op Kreta geweest maar nog nooit zo vroeg teruggegaan.En eldersin griekenland ook nooit gebeurt. Van uit die landen vertrek je noo zo vroeg.Misschien heeft u het gedroomd!!!!!
Tuurlijk jongen. Twee jaar geleden van Heraklion naar Maastricht Aachen airport. medio juli.
Dan heb jij zeker een extra ere rondje van de maatschappij gekregen ??Maar weet je het maakt mij niet uit.Ik vieg al jaren en ben er zelf bij om te weten dat we nog nooit zo vroeg vertrokken zijn van ons vakantie bestemming naar nederland toeMeestal werden wij kwart over 10 opgehaald naar de luchthaven gebracht.En nooit eerder. En we zijn ook wel eens van amsterdam maastricht naar bestemming gevlogen en terug weer via maastricht naar amsterdam.,met martinair. Alles bij elkaar maar 1 dag kwijt.
We zouden 's ochtends om 9.30 vertrekken vanaf MAA, maar we werden op de vlucht van 19.45 gezet vanwege overboeking.
En echt, ik lieg niet over de retour vlucht!
En echt, ik lieg niet over de retour vlucht!
@ Laatste gast.
Als jij met Onur vliegt, is het zeker geen leugen. Ze hebben daar een handje van om op dag van vertrek LAAT weg en de dag terug, VROEG weg!
Als jij met Onur vliegt, is het zeker geen leugen. Ze hebben daar een handje van om op dag van vertrek LAAT weg en de dag terug, VROEG weg!
Dat is wel een hele nare vertraging voor je,en eigenlijk te zot voor woorden.En die overboekingen komt toch mijlenver de strot uit.Helaas komt dat teveel voor en dan loopt het schema voor geen meter meer.Heb je nog compensatie aangeboden gekregen ??Wat een ellende
Ja dan hebt jij wel 2 dagen gemist. Wat zou ik in jou situatie nijdig zijn geweest!! Voortaan maar uitkienen met wie je gaat als dat mogelijk is.Ik hoop voor je dat het lukt .
Ja dan hebt jij wel 2 dagen gemist. Wat zou ik in jou situatie nijdig zijn geweest!! Voortaan maar uitkienen met wie je gaat als dat mogelijk is.Ik hoop voor je dat het lukt .
Wij zijn vorig jaar met Onur Air naar Turkije gevlogen, ik kan er 1 ding over zeggen dat ik echt NOOIT meer met Onur vlieg: we hadden op schiphol al 3,5 uur vertraging door een mankement aan het vliegtuif, vervolgens met een andere kist toch vertrokken, maar bij de tussenlanding in Ankara stonden we weer voor iets vaags 5 uur lang aan de grond, mochten het vliegtuig niet uit, kregen niets te drinken etc etc. Uiteindelijk waren we pas midden in de nacht op de plaats van bestemming, hebben geen compensatie gekregen oid: Erg slecht. De terugvlucht was ook midden in de nacht je bed uit, 7.00 uur op het vliegveld en verdorie WEER 6 uur vertraging!
Eerlijk waar ik vlieg NOOIT meer met Onur!
Succes ermee!!
Eerlijk waar ik vlieg NOOIT meer met Onur!
Succes ermee!!
Neem gewoon een nederlandse maatshappij en een nederlandse touroperator in plaats van goedkoper onur air maar met vele problemen er gratis bij. Net wat je voorkeur naar uit gaat.!!
Bij voorkeur geen turkse my kiezen aangezien het comfort en de bediening waardeloos is.
Nooit problemen gehad met onur air of enig andere turkse maatschappij.
Altijd (behalve met de lijnvluchten in de wintertijd) gunstige vliegtijden gehad.
Altijd (behalve met de lijnvluchten in de wintertijd) gunstige vliegtijden gehad.
EXACTE VERTREK TIJD/DATUM, KUNT U ACHTERKOMEN DOOR 48 UREN VAN TE VOREN TE INFORMEREN BIJ DE VLIEGTUIGMAATSCHAPPIJ!!
Ook nooit problemen mee gehad.
Wat is dat toch met de gemiddelde nederlander.
Zoeken die gewoon problemen?
Wat is dat toch met de gemiddelde nederlander.
Zoeken die gewoon problemen?
Voor de Transavia (on)gelovigen:
Kijk voor de aardigheid eens op hun website en link door naar vluchtinformatie. Voor de aardigheid houden we Kreta maar aan. Vul bij "kies uw route" Heraklion en Amsterdam in en zie daar het vluchtschema/vluchtnummers PER DAG / én gedurende welke periode die van toepassing zijn.
En ook WIJ hebben nog NOOIT een zeer vroege vlucht vanaf Kreta gehad. Wel met vertraging zou het mogelijk kunnen zijn dat een toestel met een oorspronkelijke schematijd van bijv. net na middernacht uiteindelijk vroeg in de ochtend vertrekt. Maar dat is uitzondering.
Kijk voor de aardigheid eens op hun website en link door naar vluchtinformatie. Voor de aardigheid houden we Kreta maar aan. Vul bij "kies uw route" Heraklion en Amsterdam in en zie daar het vluchtschema/vluchtnummers PER DAG / én gedurende welke periode die van toepassing zijn.
En ook WIJ hebben nog NOOIT een zeer vroege vlucht vanaf Kreta gehad. Wel met vertraging zou het mogelijk kunnen zijn dat een toestel met een oorspronkelijke schematijd van bijv. net na middernacht uiteindelijk vroeg in de ochtend vertrekt. Maar dat is uitzondering.
Het is 3 jaar geleden dat we in de avond voor vertrek te horen kregen dat we om 7 uur smorgens opgehaald zouden worden in verband dat alle vliegtuigen voor 12 uur smiddags hetluchtruim moesten uitzijn omdat er om 12 uur een staking zou zijn van de vliegvelden in griekenland. Dus iedereen moest vroeg naar de luchthaven gebracht worden,snel inchecken en zo snelmogelijk het vliegtuig in en weg wezen.Dat was een extreme situatie en chaotisch.Maar het was gelukt zodat iedereen die vertrekken zou ook weg konden.Dat is eenmaal voorgekomen.We konden gelukkig ontbijten om 6 uur dankzij dat de eigenaar de eetruimte openden.Dat was ook de vroegste tijd in al die jaren dat we vliegen.
wij zijn vanaf dusseldorf met duitse maatschappij gevlogen ( let wel wij wonen in limburg was 1 uur tot luchthaven)
perfecte tijden en ruimer vliegtuig dan met turkse maatschappij.bij turkse maatschappij verlies je bijna altijd 2 dagen
vorige tip om hotel dicht bij luchthaven te nemen kan ik aanbevelen neem b.v silyium 2000 of xanadu in belek is 20 min van luchthaven.
groetjes gast
perfecte tijden en ruimer vliegtuig dan met turkse maatschappij.bij turkse maatschappij verlies je bijna altijd 2 dagen
vorige tip om hotel dicht bij luchthaven te nemen kan ik aanbevelen neem b.v silyium 2000 of xanadu in belek is 20 min van luchthaven.
groetjes gast
ach krijg het heen en weer, ik kan je de foto's mailen waarop de hele bende bij de appartementen werden opgehaald.
Maar goed, heeeeel veel plezier bij TRans en co.
Ik ben er vandoor.
De groeten.
Maar goed, heeeeel veel plezier bij TRans en co.
Ik ben er vandoor.
De groeten.
Waar heb je het over met je heen en weer !!Mail de foto;s maar eens
naar met toe.!!!!!! Wil dat wel eens zo zien
naar met toe.!!!!!! Wil dat wel eens zo zien
Ik ga binnenkort naar Egypte. De terugvlucht vanuit Caïro is idd ook errug vroeg...