LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] HELP 212.857.75 euro bijbetalen ENECO eindejaarsnota

Heb je bepaalde ervaringen met een energiebedrijf? Deel hier jouw mening.
Gast

Re: HELP 212.857.75 euro bijbetalen ENECO eindejaarsnota

Ongelezen bericht door Gast »

ik denk dat rader beter de focus kan leggen bij de regering die met alle aanpassingen in de energiemarkt een puinhoop heeft gecreeerd
Een innovatief en marktgericht bedrijf speelt dynamisch in op dit soort ontwikkelingen en is ze vaak zelfs voor!!!!!!!!
De schuld leggen bij de overheid past niet bij een modern bedrijf!

Lijkt er meer op dat de vroegere Nutsbedrijven hun ambtelijke structuur nog steeds niet omgevormd hebben :idea:

Marianne24

Re: HELP 212.857.75 euro bijbetalen ENECO eindejaarsnota

Ongelezen bericht door Marianne24 »

Ik snap dat jij als nuon mederwerker zo reageerd, maar in mijn geval gaat dit gewoon niet op!

Ik heb al meerder spook rekeningen gehad, een daar van was een bedrag van 5000 euro die uiteindelijk betaald moest worden.
Dat is niet zomaar iets wat je uit je oude sok haalt, daar hebben we maanden financieel last van gehad.
En tot op de dag van vandaag is dit nog altijd een onterecht bedrag!

En zo zijn er ook kleine dingen geweest dubbel maand bedrag afgeboekt, en dan ineens weer niet(automatisch) na opzegging daarvan zijn ze er gewoon mee doorgegaan, de rode kaart hebben ze niet geacepteerd.
En na een belletje hebben zij het al die tijd niet automatisch gedaan, maar ik zelf dus met bankieren....nou ben ik niet helemaal seniel en weet ik dat dat niet het geval is.

Ik vind dit een hele goeie dat het op tv geweest is, en hoop dat ze er zoveel last van krijgen dat er een boel mensen op zullen stappen....ik zelf zou in elk geval graag willen maar durf niet....

Gast

Re: HELP 212.857.75 euro bijbetalen ENECO eindejaarsnota

Ongelezen bericht door Gast »

ik zelf zou in elk geval graag willen maar durf niet....
Dan neem jezelf het risico dat dit nogmaals gebeurt bij dezelfde firma en heb je het morele recht niet om hier elke keer in het openbaar je energiebedrijf aan de schandpaal te nagelen.

een ezel stoot zich in het gemeen niet 2 maal aan dezelfde steen.......
Jij dus wel en je gaat ook nog eens voor een derde keer :idea:

Marianne24

Re: HELP 212.857.75 euro bijbetalen ENECO eindejaarsnota

Ongelezen bericht door Marianne24 »

Ik mag er toch vast wel vanuit gaan dat dit geen 3 e keer gebeurd.
Ik vind dat ik absoluut het recht heb om dit te spuien waar ik wil, en zal dit ook zeker doen. Je mag van een bedrijf uitgaan dat er correct gehandeld word, en dat er es een fout gemaakt word is ok, maar zo'n fout laat ik gewoo niet over mij heen komen, had dit niet in kassa verschenen had ik erop een andere manier werk van gemaakt.
Nu is het voor mij wel afgedaan, maar zodra er weer zo'n fout gemaakt word begin ik net als eneco weer van voor af aan.

De reden dat ik niet over durf te stappen is om alle dingen die ik hier lees, verdiep je daar eens in, dat heb ik ook gedaan.

ratjetoe

Re: HELP 212.857.75 euro bijbetalen ENECO eindejaarsnota

Ongelezen bericht door ratjetoe »

Probeer de volgende vraag eens te stellen in een mail aan ENECO:

Geachte medewerkers,
op TV zag ik laatst dat medewerkers van een energiebedrijf ongeveer 40.000 Euro netto verdienen. Een peulenschil dus in vergelijking met de verdiensten van de topmannen in deze branche.
Hebben jullie hierop het volgende bedacht?
Laten we belachelijk hoge meterstanden op de energienota,s van de klanten zetten en het eigenlijke financiele verschil op onze eigen rekeningen bijschrijven. Op deze manier worden onze saldi net zo groot als onze baas.
En dan heel cynisch de volgende vraag stellen: hebben jullie de laatste tijd nog een grote uitgave gedaan????

Marianne24

Re: HELP 212.857.75 euro bijbetalen ENECO eindejaarsnota

Ongelezen bericht door Marianne24 »

hahaha...

Gast

Re: HELP 212.857.75 euro bijbetalen ENECO eindejaarsnota

Ongelezen bericht door Gast »

Laten we belachelijk hoge meterstanden op de energienota,s van de klanten zetten en het eigenlijke financiele verschil op onze eigen rekeningen bijschrijven. Op deze manier worden onze saldi net zo groot als onze baas.
Maakt uzelf geen illusies dat u het licht heeft gezien
Degene die dit flikt zal niet de eerste zijn die hiervoor is ontslagen

Gesloten