Pagina 2 van 2

Re: BBned

Geplaatst: 21 apr 2005 15:58
door magda
Laten we het hier dan allemaal op houden. Doch, Ubent gewaarschuwd en een gewaarschuwd mens telt voor 2. Verder laat ik mij niet uit de tent lokken.

M

Re: BBned

Geplaatst: 21 apr 2005 16:02
door Gast
Waar zijn we dan voor gewaarschuwd?
Nergens voor, want u wilt niet zeggen wat ermee is, omdat u er zelf nooit problemen mee heeft gehad.

Re: BBned

Geplaatst: 21 apr 2005 16:34
door magda
"Geen problemen?" Nou, meer dan je denkt, maar het betrof niet mijzelf. Misschien kan je nu je conclusies trekken. Houd er nu maar gewoon over op, ik heb gezegd, wat ik zeggen moest.

M

Re: BBned

Geplaatst: 21 apr 2005 16:46
door Gast
Je hebt helemaal niks gezegd en je hebt zelf geen problemen met het bedrijf gehad.
Wat loop je dan toch te zeuren.

Re: BBned

Geplaatst: 21 apr 2005 18:59
door skippy
ik heb ook een provider die via bbned(inter nl net gaat maar in de ruim 3 jaar tijd
nog nooit problemen gehad, dat is met multikabel in onze plaats wel anders!

Re: BBned

Geplaatst: 24 apr 2005 20:42
door GastW
Op 9 Februari overstap aangevraagd van Hcc Basis(KPN) naar BBNed( telecom Italia) Pro2. Op 14 Maart van telefoon en Adsl lijn afgesloten. Via storingsdienst KPN 15 Maart weer op het telefoonnet aangesloten met de mededeling: voor ADSL moet u bij BBNed zijn. Na vele, vele telefoontjes met de helpdesk van Hcc was ik het zat, na op 31Maart!! nog geen Adsl te hebben heb ik HCC gevraagd BBNed te annuleren en me weer het Baic abonnement (3 1/2 jaar foutloos dus vertrouwd) terug te geven. Na dit alles ook schriftelijk(aangetekend) te hebben bevestigd is mijn nieuwe aanvraag op 15 April ingegaan. Vrijdag 22 April heeft KPN nog geen aanvraag van Hcc ontvangen en is de lijn nog in bezit van Telco. Vandaag is het 24 April en heb ik nog steeds geen ADSL.
De 2 uur zonder ADSL, die op de FAQ's van hcchelp werden gesuggereerd waren dus echt wat te optimistisch.

Re: BBned

Geplaatst: 24 apr 2005 21:00
door MartinW
Ik heb nu enkele maanden BBned via HCCnet. Werkt perfect en beter als mijn vorige Chello verbinding. Als je het wilt hebben over een bedrijf met slechte service dan is het chello.
Alleen jammer dat HCCNet niet inziet dat je klanten niet voor 20ct per minuut laat bellen vanwegen problemen die HCCnet veroorzaakt!!

Re: BBned

Geplaatst: 25 apr 2005 10:33
door magda
De laatste 2 reacties toch wel merkwaardig. Er zijn mensen, die een goede verbinding hebben met BBned en anderen, waar het maar niet lukt. Er moet toch structureel iets fout zitten bij dat BBned. Maar je bent een boffer, als het allemaal wel lukt via dit netwerk.

M

Re: BBned

Geplaatst: 25 apr 2005 10:40
door Gast
magda, waarom heb je er zo veel problemen mee om je klacht over dit bedrijf naar buiten de brengen.
dan heb je problemen met hen, dan weer niet.
Ondertussen weet nog steeds niemand wat er volgens jou dan zo fout is bij dit bedrijf.

Re: BBned

Geplaatst: 25 apr 2005 10:41
door Gast
GastW heeft voornamelijk problemen met HCC en niet zozeer met BBNed

Re: BBned

Geplaatst: 25 apr 2005 18:46
door Gast
Magda, als je nou eens gewoon kijkt welke providers er zaken doen met BB en welke er problemen hebben kun je zien dat er een probleem bij de providers zit. Er zijn er namelijk zat die alles wel geregeld kunnen krijgen.

BB heeft zelfs veel hogere eisen aan een goede lijn als KPN, vandaar dat BB nog wel eens geen lijn wil leveren op een bepaalde locatie, omdat ze hun eigen standaard niet waar kunnen maken. Dit moet een goede provider je binnen een paar dagen kunnen melden want een lijntest is snel gedaan. Reden kan bijvoorbeeld zijn dat je ver van een centrale zit en BB dan geen hoog abo wil leveren, bij veel afstand kun je namelijk de snelheid niet waarmaken. KPN levert bij eenzelfde afstand wel een 8MB lijn maar in de praktijk mag je blij zijn als je de 5 haalt. En dit mogen ze nog ook, dat staat namelijk in de contracten voor snelle verbindingen. Er wordt een minimum gegarandeerd dat veel lager ligt maar de daadwerkelijke snelle verbinding garanderen ze niet.

Re: BBned

Geplaatst: 27 apr 2005 11:03
door MartinX
En ook ik ben in de prijzen gevallen.

ADSL Pro aangevraagd (van KPN -> BBNed) leek me een aardige aanbieding.

10 april de stekker eruit (netjes van KPN), zonder een brief van HCC!net en zonder het bestelde modem te hebben ontvangen.

Na 75minuten iemand aan de telefoon, de helpdesk was op cursus, helaas kon hij niets voor mij betekenen en ik moest maandag overdag maar terug bellen.

Maandag gebeld, instructies gekregen om mijn oude Speedtouch home opnieuw in te stellen. geen resultaat.

weer gebeld, gevraagd waar mijn nieuwe modem bleef, die was niet besteld en dat werd alsnog gedaan.

2 dagen later, nieuwe modem geprobeerd. Helaas.

weer gebeld, er werd een storing aangemaakt bij BBNed.

na opnieuw bellen vertelde de helpdesk mij dat er is een KPN monteur naar de centrale is geweest, die zei dat alles goed was. (niet dus). Ik moest mijn modem maar naast het aansluitpunt van de telefoon lijn zetten.

Dat heb ik dan maar braaf gedaan, en helaas zonder resultaat.

weer gebeld, kwam een monteur bij mij thuis, lijn door gementen. Wel lijn sync. geen verbinding. Ook met zijn test modem lukte het niet om verbinding te maken (dat was model 3 al weer).

Ik zit nu 17 dagen zonder internet, wordt door de helpdesk van het kastje naar de muur gestuurd. Dus zo maar weer ff bellen.