Re: hotelbon
Geplaatst: 19 mar 2014 10:16
Positieve reactie
Ook ik werd gisteren door een dolenthousiaste dame opgebeld die exact wist wanneer ik bij Fletcher Hotels was geweest. Ik had totaal niet in de gaten dat dit een mevrouw van Hotelbon was en was in de veronderstelling dat ik een aanbieding kreeg van Fletcher Hotels zelf.
Tijdens het doorvragen over voorwaarden en aanvullende details werd er luchtig overheen gepraat en met andere enthousiaste argumenten min of meer weggedrukt. Het was achteraf gezien een heel hectisch maar niet onaangenaam gesprek. De vraag naar het banknummer was wel verdacht maar indien men een eenmalige machtiging voor de pas nodig heeft, geen onlogische. Ik ben op het aanbod ingegaan dus.
Meteen daarna sloeg de twijfel toe. Was het wel iemand Fletcher? Of iemand die mijn gegevens had verkregen. Internet barst vol van slechte ervaringen. Dus meteen met Fletcher gebeld of die actie van die 45 euro bij hun bekend was. Dat was gelukkig zo en toen kwam ook zonder aandringen de naam Hotelbon boven water. Verder speurwerk op fora als deze leverde me een toenemend onbehaaglijk gevoel en heeft me doen besluiten om er vanaf proberen te komen. Dat kon nog wel eens moeilijk worden.
Ik heb gisteren een mail naar hun gestuurd èn hun webformulier ingevuld waarin ik aangaf dat ik van de deal af wilde en wat er nog extra nodig was om dat snel geregeld te krijgen. Vanochtend kreeg ik een nette mail van de Servicedesk van Fletcher Hotels met daarin oa.:
"Wij gaan uw gegevens per direct uit ons bestand verwijderen. U zult dan ook verschoond blijven van verdere correspondentie."
De mails die hier op volgden waren positief van inhoud. Het kan dus wel degelijk. Snel en adequaat een oplossing vragen èn krijgen! Het vertrouwen is wat mij betreft weer hersteld. Pluim voor Fletcher. Mag ook wel eens gezegd worden.
Ook ik werd gisteren door een dolenthousiaste dame opgebeld die exact wist wanneer ik bij Fletcher Hotels was geweest. Ik had totaal niet in de gaten dat dit een mevrouw van Hotelbon was en was in de veronderstelling dat ik een aanbieding kreeg van Fletcher Hotels zelf.
Tijdens het doorvragen over voorwaarden en aanvullende details werd er luchtig overheen gepraat en met andere enthousiaste argumenten min of meer weggedrukt. Het was achteraf gezien een heel hectisch maar niet onaangenaam gesprek. De vraag naar het banknummer was wel verdacht maar indien men een eenmalige machtiging voor de pas nodig heeft, geen onlogische. Ik ben op het aanbod ingegaan dus.
Meteen daarna sloeg de twijfel toe. Was het wel iemand Fletcher? Of iemand die mijn gegevens had verkregen. Internet barst vol van slechte ervaringen. Dus meteen met Fletcher gebeld of die actie van die 45 euro bij hun bekend was. Dat was gelukkig zo en toen kwam ook zonder aandringen de naam Hotelbon boven water. Verder speurwerk op fora als deze leverde me een toenemend onbehaaglijk gevoel en heeft me doen besluiten om er vanaf proberen te komen. Dat kon nog wel eens moeilijk worden.
Ik heb gisteren een mail naar hun gestuurd èn hun webformulier ingevuld waarin ik aangaf dat ik van de deal af wilde en wat er nog extra nodig was om dat snel geregeld te krijgen. Vanochtend kreeg ik een nette mail van de Servicedesk van Fletcher Hotels met daarin oa.:
"Wij gaan uw gegevens per direct uit ons bestand verwijderen. U zult dan ook verschoond blijven van verdere correspondentie."
De mails die hier op volgden waren positief van inhoud. Het kan dus wel degelijk. Snel en adequaat een oplossing vragen èn krijgen! Het vertrouwen is wat mij betreft weer hersteld. Pluim voor Fletcher. Mag ook wel eens gezegd worden.