LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] sprintplan

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom spaarbeleg / sprintplan.
peewee
Berichten: 2195
Lid geworden op: 15 mar 2004 12:00

Re: sprintplan

Ongelezen bericht door peewee »

In de rechtsprocedure die de Vereniging Consument n& Geldzaken voert voor aangesloten gedupeerden, zijn alle haalbare rechtsinbreuken van Spaarbeleg tegen Spaarbeleg in stelling gebracht. Een betere aanpak, gericht op volledige schadeloosstelling, is waarschijnlijk niet denkbaar. Zie http://www.sprintplanclaim.nl Helaas duren dit soort rechtszaken ook nogal lang. Aangesloten gedupeerden zullen dus ook enig geduld moeten hebben. Van een jurist van de afdeling juridische ledenservice van Consument & Geldzaken begreep ik dat in juni a.s. bij de Rechtbank Utrecht de pleitzitting in de rechtsprocedure plaatsvindt (hierbij houden de advocaten hun slotpleidooien). De juiste datum en tijdstip wordt een dezer dagen door de Rechtbank Utrecht vastgesteld. Gedupeerden kunnen hierbij aanwezig zijn (op de publieke tribune). Laat deze kans niet voorbij gaan. Sluit je aan door lid te worden en kom in juni naar Utrecht, zodat de rechtbank weet dat het de gedupeerden serieus is met de claim.

Gast

Re: sprintplan

Ongelezen bericht door Gast »

Aegon gaat alle rechtzaken verliezen

Cornelia88

Re: sprintplan

Ongelezen bericht door Cornelia88 »


repsac
Berichten: 1
Lid geworden op: 14 mei 2005 20:56

Re: sprintplan

Ongelezen bericht door repsac »

kreeg mooi een brief dat ik niets krijg uitgekeerd aan het einde van de looptijd. Ik bellen, moet ik nu nog de inleg terug betalen. Kan iemand mij helpen en uit leggen wat ik nu moet doen. :cry:

Cornelia88

Re: sprintplan

Ongelezen bericht door Cornelia88 »


Bibi70

Re: sprintplan

Ongelezen bericht door Bibi70 »

Hoi, ik zo alles eens doorgelezen!!! Ik weet wel zeker dat iedereen die aan Sprintplan heeft meegedaan en het nu nog doet, er met open ogen in is gestonken!!! Ik heb (tot ik in 2002 een eigen huis kocht, geen schulden mocht hebben (NHG) en ik door Sprintplan onwetend schuld had) 3 jaar gespaard om effies meer dan 700 euro (!) terug te betalen!!! Is toch van de zotten!!! Je denkt een leuk bedrag gespaard te hebben en krijg je als verrassing een acceptgiro met de mededeling eventjes ruim 700 euro terug te betalen, inclusief 204 euro boete omdat je het voortijdig moet beëindigen. Je krijgt de gelegenheid om tot een bepaalde datum weer verder te gaan, ik was door de verhuizing daarmee te laat (heb ze nog gebeld, maar nee hoor...) maar ik ben daar achteraf blij mee, want een poosje later hoorde ik dat mensen ik weet niet hoeveel moesten terugbetalen en tot hun oren in de schulden zaten daardoor...misschien zou dat met mij net zo gegaan zijn...ze hebben gewoon een heel erg vies spelletje gespeeld!!! Erg vies!!! Bah, ik heb er geen goed woord voor over!!!
Terwijl ik nog 8 jaar met Koersplan verder moet...wat gaat dát ons brengen... :cry:

Gast

Re: sprintplan

Ongelezen bericht door Gast »

je hebt te maken met de aller grootste oplichters van Nederland: Aegon! Je bent door hun opgelicht en ben je erin getrapt. Als Aegon de Sprintlan-gedupeerden niet de maandelijkse inleg terugbetaald dan is het 100% zeker dat er een hele grote oorlog in Nederland komt. Het is natuurlijk verschrikkelijk dat er dan een oorlog komt in Nederland. Liever willen we vrede en geen oorlog. maar als Aegon niet terugbetaald dan zal die oorlog er wel komen. Het gevolg zal dan zijn dat alle gebouwen van Aegon tegen de grond gelijk gemaakt worden en er zeer veel doden gaan vallen. Het zal toch hoop niet zo ver komen. En laat Aegon alsjeblieft die Sprintplan-gedupeerden terug betalen want een oorlog willen we niet.

spaarleg-gedupeerde
Berichten: 8
Lid geworden op: 07 okt 2005 18:16

Re: sprintplan

Ongelezen bericht door spaarleg-gedupeerde »

Ik ben ook opgelicht door Spaarbeleg. Ik dacht ook dat ik aan het sparen was. Het zijn inderdaad grote oplichters

spaarbeleg-is-tuig
Berichten: 9
Lid geworden op: 30 nov 2005 21:03

Re: sprintplan

Ongelezen bericht door spaarbeleg-is-tuig »

Je hebt inderdaad gelijk dat er een zeer grote verschrikkelijke oorlog gaat uitbreken in Nederland als Spaarbeleg niet de maandelijkse inbreng voor 100% terugbetaald aan de gedupeerden.
Een leger van 100.000 mensen is door niemand te stoppen. Niet door de politie, niet door de AIVD, niet door ME.
Laat in godsnaam in januari de rechters beslissen dat Spaarbeleg alle Sprintplan-gedupeerden terugbetaald. Oplichting is zeer stafbaar. Je kunt mensen toch geen misleidende folders sturen en ze laten denken dat ze iedere maand aan het sparen zijn? Dat je met geleend geld waarover je iedere maand rente betaald staat zeer onduidelijk in de folders en brochures van Sprintplan.
Er wordt gecommuniceerd dat je inleg betaald en dat Spaarbeleg voor je gaat beleggen en dat je dan na 5 jaar een top kapitaal hebt opgebouwd!

jeroenvandermeer
Berichten: 6
Lid geworden op: 04 dec 2005 17:39

Re: sprintplan

Ongelezen bericht door jeroenvandermeer »

De Reclame Code Commissie heeft meerdere malen uitspraak gedaan over de folder en brochures van Sptintplan. De uitspraak van de De Reclame Code Commissie is: MISLEIDEND!

Gesloten