LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Laptop voor $5? bij ezlaptop.com

Reclame acties die niet kloppen of correct lopen? Ventileer hier jouw mening.
Joop194

Re: Laptop voor $5? bij ezlaptop.com

Ongelezen bericht door Joop194 »

oke ik ben er dus ook credits aan het sparen en heb er nu 162
dus nog 48 stuks en we zullen zien
of het dus wel of niet waar is weten we uiteindelijk nog niet want er is nog nooit iemand geweest die zegt dat hij wel of niet de laptop heeft gehad
ik zelf vond het proberen waar en laten we eerlijk voor die paar rond centen durf ik zon gok wel te nemen
vind het best wel spannend eerllijk gezegt en we zullen zien
als ik hem dus wel of niet krijg laat ik het hier jullie weten maar dat duurt dus nog zekers 60 dagen zeg maar
ben zelf ook benieuwd
ben ook eerlijk vele mensen geloven niet dat je geld kan verdienen met e-mails lezen maar dit werkt dus echt alleen zijn er ook site's bij die dus niks uitbetalen
ben eerlijk je word er niet rijk van maar wij hebben in 4 maanden tijd toch zon 125 dollar ermee verdient en echt gestort gekregen
dus we zullen zien of het nu wel of niet nep is ivm de laptop
groeten joop

kumba

Ongelezen bericht door kumba »

wat staat er in die mails die je ontvangt.
wordt er verwacht dat je die email doorstuurt naar iemand of wordt je gevraagd een netwerk op te bouwen of iets dergelijks?

kan iemand een email van die club tonen?

dus je ontvangt een email, die open je en gooi je weg, en na een maand doe je weer hetzelfde totdat je aan je maximum emails zit.???!!.
heeft radar al onderzoek gedaan in de VS mbt deze actie?

leuke actie van Pearl. :idea:

svp reactie.

Gast

Ongelezen bericht door Gast »

Het is dus echt een fabeltje, dat je met het lezen van emails geld of punten bij elkaar kunt sparen. Het internet staat er vol van, het zijn gewoon sprookjes.

Weten we het nog? Dat zielige jochie van 5 jaar dat alleen genezen kan worden van de ziekte beenmergtering, als er voldoende email-verkeer wordt gegenereerd? Voor iedere verstuurde email zou microsoft 5 cent aan de genezing van dat jochie besteden.

Waarheid is, dat dit bericht al de ronde deed op het moment dat mensen nog berichten uitwisselden via zogenaamde bulletinboards. Een computer-oudgediende weet dat dat beschouwd kan worden als een voorloper van email.

Computer-oplichting is van alle tijden, dat bewijst dat verhaal over dat jochie (met de niet bestaande ziekte beenmergtering), maar ook het laptop-sprookje maar weer eens.

Wie mij niet gelooft, moet onder google maar eens de term HOAX invoeren. Daar vind je dit soort flauwekul per categorie bij elkaar gezet.

Okke

Ongelezen bericht door Okke »

kan iemand een email van die club tonen? dus je ontvangt een email, die open je en gooi je weg, en na een maand doe je weer hetzelfde totdat je aan je maximum emails zit.???!!.
Je krijgt een inbox op de site van Ezlaptop Iedere dag krijg je een email van een ander bedrijf. Je moet hier op een link klikken en er word dan weer een credit bijgeschreven. Totdat je op 210 credits zit en dan kun je deze credits inleveren voor een laptop en krijg je 'm thuis gestuurd.
Het is dus echt een fabeltje, dat je met het lezen van emails geld of punten bij elkaar kunt sparen.
Tja, als jij dat geloofd. Het internet zit vol met allerlei actie's, waarbij je je afvraagt hoe het kan. Maar in de meeste gevallen krijg je gewoon wat er beloofd is. (geld voor lezen emails, gratis telefoon met abb. e.d.)

Dus ik zou zeggen registreer je gewoon bij Ezlaptop

Okke

kan iemand een email van die club tonen? dus je ontvangt een email, die open je en gooi je weg, en na een maand doe je weer hetzelfde totdat je aan je maximum emails zit.???!!.
Je krijgt een inbox op de site van Ezlaptop Iedere dag krijg je een email van een ander bedrijf. Je moet hier op een link klikken en er word dan weer een credit bijgeschreven. Totdat je op 210 credits zit en dan kun je deze credits inleveren voor een laptop en krijg je 'm thuis gestuurd.
Het is dus echt een fabeltje, dat je met het lezen van emails geld of punten bij elkaar kunt sparen.
Tja, als jij geloofd dat het een fabeltje is. Stuur je straks wel een foto van mij met de laptop. Het internet zit vol met allerlei actie's, waarbij je je afvraagt hoe het kan. Maar in de meeste gevallen krijg je gewoon wat er beloofd is. (geld voor lezen emails, gratis telefoon met abb. e.d.)

Dus ik zou zeggen registreer je gewoon bij Ezlaptop

Mitch_laptop

Ongelezen bericht door Mitch_laptop »

Ik heb nu bij ezlaptop 195 punten. Ik had zo iets van, voor 5 dollar neem ik wel het risico. Het zijn tenslotte maar 2 biertjes he. Ik hou jullie wel op de hoogte. Als ik mijn laptop binnen heb laat ik dat wel weten..

Greetz Michael

nikkie

Ongelezen bericht door nikkie »

Ik heb ondertussen 165 credits. Dus nog 45 te gaan.

dentalchick

Ongelezen bericht door dentalchick »

Hoi allemaal
Ik heb het ook gegokt voor die $5 ik heb nu 205 credits,
Spannend dus !!
Volgens mijn man krijg ik nix maar we zullen zien :)
Ik laat nog van mij horen !!

Gast

Wie in deze onzin gelooft, schaamt zich wellicht, om toe te geven dat hij of zij erin is getrapt. Wil iemand mij eens uitleggen HOE ik die 5 dollar (er staat dus 5 DOLLAR, en geen 5 EURO) aan die firma zou moeten betalen?

Ik heb de hele site afgezocht, en het is vanuit Nederland alleen tegen een heel hoog tarief mogelijk dat geld over te maken.

Dus op de eerste plaats ben je veel meer kwijt dan het geld waarvan in de advertentie gesproken wordt, degenen die beweren zo'n laptop gekregen te hebben, liegen dat ze barsten, ze willen gewoon interessant doen.

Kijk bovenstaande scam-site er maar eens op na, dan weten jullie dat dit aanbod een leugen is.

Gast

Joop194: er zijn dus weldegelijk mensen die beweren dat ze de laptop wel hebben gehad. Van die mensen zou ik daar graag een bewijs van zien.

Er zijn er, volgens bovenstaande site, ook genoeg die de boot in zijn gegaan met deze nep-aanbieding. Zoals eerder geschreven: werkt het zo: je start de aktie pas op, zodra je een veelvoud van de aanschafwaarde van 1 laptop binnen hebt. Zelfs als je de laptop zou sturen, verlies je er helemaal niets op, je steekt er zelf namelijk een veelvoud van op.

Onzin, dus. Zoalng er goedgelovige simpele zielen op deze aardbol rondlopen, blijft dit soort fraude bestaan, het is simpelweg niet meer uit te roeien. Het zijn diezelfde simpele zielen, die beweren, dat het WEL klopt. Laat maar eens zien dan, die laptop.

Wordt het verboden, dan verzinnen ze immers wel weer iets anders. Degenen die erin willen trappen: vooral doen, de enige zekerheid die je hebt, is dat je je 5 dollar plus bijkomende transactiekosten kwijt bent.

deelmee

Ongelezen bericht door deelmee »

Ook ik heb mezelf aangemeld bij ezlaptop maar ik ben bang dat alle scepticie gelijk hebben. Maar toch, wie niet waagt die niet wint.

Dat er via internet overigens geen geld te verdienen zou zijn is natuurlijk onzin. Het zijn geen grote bedragen waar je rijk van wordt maar ik heb inmiddels toch al 60 euro verdiend.

Als mensen de "gok" ook willen wagen voor slechts 2 pilsjes dan kunnen zij zich voor 3,95 euro aan melden via http://www.ezlaptop.com/index.php?ref=16514

succes

Gast

Maar HOE maak je die 3,95 euro, of 5 dollar dan over? Bij mijn weten moet je een in verhouding veel te hoog bedrag aan transactiekosten ervoor betalen.

Eind vorig jaar maakte ik een bedrag van 12 euro over naar een Amerikaans rekeningnummer, en moest daarover nog eens 13 euro transactie betalen. Hoe zit dat dan hierbij? Daar reppen ze met geen woord over, namelijk.

Gast

$5.00 USD
Shipping & Handling: $3.95 USD

Zie wel, ik wist het wel. Er komen nog administratiekosten bij. Hoewel die me in dit geval echt meevallen.

Maar als je hoort dat mensen, die hun 210 punten bij elkaar hebben, al ruim twee maanden wachten, en niets hebben ontvangen, vind ik het nog steeds veel geld.

Okke

Even een paar misverstanden de deur uit helpen:

- Je betaald in totaal eenmalig: $ 8,95. Dit is inclusief verzendkosten e.d.

- Je betaald dit bedrag via PayPal. Je moet hier eerst dus een account aanmaken en geld overmaken op dit PayPal account en vervolgens de $ 8,95 overmaken naar Ezlaptop

- Er zijn op internet wel degelijk acties waarbij je denkt hoe het mogelijk is, maar wel degelijk geld en/of prijzen worden weggegeven

- En als je het niets vind of geen $ 8,95 kan missen, doe dan niet mee. Maar loop dan ook niet te zeuren als de rest wel een mooie laptop heeft.

Dus waarom zou je het niet proberen?? Gewoon even registreren bij Ezlaptop

Gast

Waarom zou ik het WEL proberen?

ik loop niet te zeuren, ik heb al een paar keer meegedaan met dergelijke akties, en nooit iets gekregen. Dit zou de eerste aktie zijn waarbij ik WEL iets krijg. De overeenkomst is, dat ze allemaal geld kosten. Maar je kunt het beschoiuwen als een wedstrijd, waarbij je een lot koopt van 8,95 dollar, wat is het in totaal, 7 euro?

Op zich is er natuurlijk niets mis met het meedoen van een loterij, maar getuige de pagina die hierboven vermeld staat, wachten degenen, die de punten bij elkaar hebben, al vele maanden op hun beloofde laptop, die maar niet komt.

Jij kan beweren dat je de laptop gekregen hebt. Nou, laat maar zien, dat ding. Zet een foto van het ding op een website, waarbij je er zelf ook op staat, en publiceer de URL (de link) hier in dit topic, dan ik geloof je op je woord. Eerder ga ik er vanuit dat je maar wat roept. Ik kan OOK zeggen dat ik de laptop heb gekregen, en zet daarbij anderen aan om ook 8,95 te storten. Maar dan maak ik me mede schuldig aan deze oplichting.

Nikkie

Ongelezen bericht door Nikkie »

Dat zou naar mijn inziens niet logisch zijn om dat te doen. Als je zelf belazerd bent door zo'n actie, zou ik iedereen waarschuwen om het niet te doen in plaats van iedereen er toe aan te zetten om zich aan te melden. Want als je toch al die 210 punten hebt gekregen, heb je geen voordeel meer wat betreft de credits.

dentalchick

Ongelezen bericht door dentalchick »

HOI HOI HOI
Ik had vandaag de 210de credit en nu maar afwachten hé.
Ik kreeg in iedergeval deze mail :
Dear Aafke,
You have purchased the following prize.

Prize name :Sony Vaio Laptop
Credits :210

Order Number : XXX

Regards,
EZLaptop Support

Ik houd jullie op de hoogte
Normaal moet je wel rekenen op een verzendtijd van 4-6weken als iets uit de States moet komen per schip

Gast

Laat je het weten als je hem krijgt? :?:

Ruudizz

Ongelezen bericht door Ruudizz »

Hoi allemaal... Aangezien ik vele negatieve reacties heb gelezen over deze site www.ezlaptop.com wil ik toch kenbaar maken dat ik op 8 juni 2005 210 credits heb gespaard. Dus in elk geval krijg je de punten wel bij elkaar. Nadat ik deze credits heb ingeleverd heb ik een bevestigingsmail ontvangen dat de aankoop van de Sony Vaio Laptop is bevestigd. Natuurlijk blijf ik toch nog sceptisch aangezien deze reclamestunt me toch nog onwaarschijnlijk lijkt. Mocht ik toch in het bezit komen van de laptop dan laat ik dat hier zeker weten. Dus afwachten nog maar........ ik hou julie op de hoogte..
Groetjes Ruud uit Venlo

Gesloten