| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Storings-strepen op tv tijdens internet verkeer
-
joriegoesie
Re: Storings-strepen op tv tijdens internet verkeer
ikke alleen bij rtl4 en zet ik kabelmodem uit dat kan ik weer normaal naar baantjer kijken
maar dat uurtje geen internet heb ik er wel voor over...
-
Bolt-thrower
OK , ik ga et proberen met een Sperfilter , hoope dat dat lukt.
ADSL is voor mij geen optie want dan moet je ook een telefoon hebben en die heb ik niet meer (te kostbaar/bel bijna nooit)
Iedereen alvast bedankt en ik hou julllie wel op de hoogte van de ontwikkelingen
TNX
ADSL is voor mij geen optie want dan moet je ook een telefoon hebben en die heb ik niet meer (te kostbaar/bel bijna nooit)
Iedereen alvast bedankt en ik hou julllie wel op de hoogte van de ontwikkelingen
TNX
-
skippy
voor mensen zonder vaste telefoon is er binnenkort adsl-only,
adsl zonder vast telefoon abonnement!,zeg dan maar dag tegen het kabelinternet met wegvallende verbindingen en allerlei andere hinderlijke storingen!
adsl zonder vast telefoon abonnement!,zeg dan maar dag tegen het kabelinternet met wegvallende verbindingen en allerlei andere hinderlijke storingen!
-
tiswa
Heb lang gepuzzeld om het probleem op te lossen, maar kreeg nog steeds storingen op de TV tijdens het internetten.
Heb geen zin meer om er nog meer tijd/geld in te steken.
Opzegformulier is aangetekend (met ontvangstbevestiging) onderweg naar UPC....
Nog even geduld en ik heb ADSL van Demon.
Heb geen zin meer om er nog meer tijd/geld in te steken.
Opzegformulier is aangetekend (met ontvangstbevestiging) onderweg naar UPC....
Nog even geduld en ik heb ADSL van Demon.