LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] ZEGT U NEE OF JA

Hier kan je jouw opmerkingen en klachten kwijt over LegioLease.

Voorstel Duisenberg : ZEGT U NEE OF JA

Ja
46
21%
nee
173
79%
 
Totaal aantal stemmen: 219

bapak_kelinci
Berichten: 30
Lid geworden op: 30 sep 2004 01:52

Re: ZEGT U NEE OF JA

Ongelezen bericht door bapak_kelinci »

Ik had van ter voren al kunnen schrijven dat er zo'n belachelijk voorstel zou komen, die dikke jongens bijten zich onder elkaar niet.
DEXIA maak de borst maar nat, jullie zijn er nog lang niet!!
Bapak Kelinci

PP
Berichten: 153
Lid geworden op: 17 nov 2003 21:17

Re: ZEGT U NEE OF JA

Ongelezen bericht door PP »

Dexia is voor ons al geen onderhandelingspartner meer sinds het aanbod waarin je werd gedwongen af te zien van je rechten.
Het recht waarin wij staan wordt niet bepaald door een of andere bank!
Driewerf NEEN dus!!!!!!

marauding
Berichten: 13
Lid geworden op: 10 jan 2005 10:52

Re: ZEGT U NEE OF JA

Ongelezen bericht door marauding »

ik vraag me af :hoe de mensen stemmen ,die geen internet hebben ?
of niet aan het procederen zijn.

trudy
Berichten: 1568
Lid geworden op: 10 okt 2003 15:44

Re: ZEGT U NEE OF JA

Ongelezen bericht door trudy »

Dat wordt een probleem. Oudere mensen zonder Internet of familie of vrienden die vertellen hoe het in elkaar steekt, gaan het aanbod accepteren...........

Euro
Berichten: 69
Lid geworden op: 29 apr 2005 20:48

Re: ZEGT U NEE OF JA

Ongelezen bericht door Euro »

Als ik teksten lees zoals die van Justice_4_all/ empact / etc. begin ik bedenkingen te krijgen of ze weten wat ze nu het beste kunnen doen. Heb nu een avondje meegekeken op dit forum als groentje om nu eens te kijken wat er allemaal speelt. Hoop dat het recht zal zegevieren, echt. voor wie? laat ik aan de geleerden over. Maar mijn eerste indruk van de gemiddelde forumbezoeker is toch negatief. Heb meerdere keren onzin gelezen of in strijd met persbericht (ook gekeken op de website van dexia) Krijg ook de indruk dat mensen soms ook alleen maar lopen te schoppen en op geen enkel maar dan ook geen enkel punt zelf ergens verantwoording nemen (meerderheid). en niets ondernemen of kansen laten liggen. Ook als je een gerichte vraag stelt aan mensen die bij mij een positieve indruk hebben blijft een echte verklaring waar het nu mis ging uit. Men ging bij iedere vraagstelling ervanuit dat deze cynisch bedoeld was, werd later gelukkig wat minder. Mijn algehele indruk van een avondje forum is dat er kennelijk toch ernstige fouten zijn gemaakt (anders geen uitspraken) maar krijg ik ook het idee dat er mensen zijn die daar op mee liften (menselijk zou ik waarschijnlijk ook doen in jullie situatie)
Maar wat mij dus het meeste opvalt dat men deze vragen (aan wie ik het ook vraag) niet beantwoord: Men geeft de daling van de beurs (feitelijk indirect) verwijtbaar aan een bank.> Dat men dacht te sparen (dan zou men dus rente moeten ontvangen lijkt mij.)> Men niet wist met geleend geld te beleggen (stond dan geen aankoopsom in het contract???) Heb verderop gelezen dat men van dexia jaaroverzichten ontvangt (als deze voor de belastingaangifte is moeten zij toch ook schulden naast waarden opgeven zoja was men toch al in het eerste jaar bewust van schulden en schommelingen of was dit niet zichtbaar in overzicht!) Al deze vragen werden genegeerd of afgedaan als "daar heb je er weer een" of "laat maar lullen" Ik veroordeelde de gehele avond niemand Behalve die halve zolen die iemand zijn mening niet respecteren. Ongetwijfeld zitten mensen te stoken. Maar ik vind iemand als Justice_4_all echt zielig Geeft aan dat hij een andere forumbezoeker (HenkB) probeert te achterhalen via dergelijke site's. Waarom omdat hij een andere mening is toebedeeld? Hij is scherp in zijn uitspraken maar ben anderen tegengekomen die mensen echt beledigen! Vind het in en in triest dat iemand tijd gaat investeren in het zoeken van iemand op het web omdat hij een andere mening heeft op een OPENBAAR FORUM!!! Zodoende doet dat afbreuk aan jullie geloofwaardigheid met dit soort figuren waar vervolgens ook forumleden die ik wel enige geloofwaardigheid toebedeel leuk mee babbelen. Maar alsnog geen vraag die ik stelde werd beantwoord? half of vaag. Waarom??? Het geeft mij de indruk dat niet iedereen hier oprecht is over het hele gebeuren en dat er veel "mee lopers" zijn (wederom, kan ik mij voorstellen) Maar dat men dus feitelijk kiest voor slachtoffertje spelen en zogenaamd als een autist klakkeloos een handtekening zette. En nu succesvol is in de rechtbank met o.a. meetekenen echtgenoot. (Als ik van plan ben iets aan te schaffen overleg ik eerst met mijn partner! omdat men het stiekem heeft gedaan krijgt een bank nu de schuld? dat is ook iets wat ik niet kan volgen.) Wens alle lezers met een restschuld/inleg een voor hen acceptabele oplossing toe. Maar een groot aantal (meerderheid) moeten maar eens in de spiegel kijken. Deze beoordeling komt puur vanwege het negeren c.q. ontwijken van normale vragen zonder enig verwijt, van mijzelf en van anderen. Dit geeft mij te denken......... Sterkte toegewenst !

anne_
Berichten: 1469
Lid geworden op: 12 jan 2005 15:02

Re: ZEGT U NEE OF JA

Ongelezen bericht door anne_ »

Mijn rechtsgevoel is goed ontwikkeld, en mijn solidariteitsgevoel met mede gedupeerden ook. Ik ga niet klakkeloos achter de nee lopers aan, ieder moet zijn eigen overweging maken. Ik vind dat er ruimte moet zijn voor een andere mening. Onze inleg ( lees rente ) is relatief laag in verhouding tot de restschuld. Dat komt doordat wij al heel vroeg vernietiging van het contract hebben ingeroepen op basis van art,1.88. en dus vroeg gestopt ben met betalen! Nu overweeg ik wel degelijk om een schikking aan te gaan. Van de 36 maanden hebben wij er maar 14 betaald en verder niets. Om door te procuderen wegen de baten niet op tegen de kosten denk ik. Aan de anderen kant ben ik me er terdege van bewust dat het contract met één handtekening niet juist is. Maar na 3 jaar vechten ben ik echt wel een beetje dexia-moe en wil er heel gewoon vanaf op voorwaarde dat de BKR registratie verwijderd wordt.

Gr. Anne.

Ikwaseenbeetjedom
Berichten: 2956
Lid geworden op: 20 nov 2003 11:33

Re: ZEGT U NEE OF JA

Ongelezen bericht door Ikwaseenbeetjedom »

Als ik het voorstel van duisenberg goed lees anne_, moet je eerst nog alle niet betaalde termijnen betalen voordat je de restschuld (is die er wel?) niet meer hoeft te betalen. Succes.

woest
Berichten: 862
Lid geworden op: 30 okt 2004 11:28

Re: ZEGT U NEE OF JA

Ongelezen bericht door woest »

Van de site van dexia:
Moet ik mijn maandtermijnen blijven betalen?

Ja, het nakomen van uw contractuele verplichtingen is een voorwaarde om in aanmerking te komen voor een schikking.
Anne, als je nog 22 maanden moet inlopen om voor de schikking in aanmerking te komen, is het misschien niet lonend?

anne_
Berichten: 1469
Lid geworden op: 12 jan 2005 15:02

Re: ZEGT U NEE OF JA

Ongelezen bericht door anne_ »

Fijn dat jullie reageren, ik kwam er maar niet uit. Ga nog heel erg nadenken, dank.

Gr. Anne.

woest
Berichten: 862
Lid geworden op: 30 okt 2004 11:28

Re: ZEGT U NEE OF JA

Ongelezen bericht door woest »

Succes Anne en truste! :wink:

ad snoeren
Berichten: 2987
Lid geworden op: 06 jan 2004 21:38

Re: ZEGT U NEE OF JA

Ongelezen bericht door ad snoeren »

Anne

Die BKR registratie komt veel te weinig aan bod, dat is namelijk de angel waar Dexia iedereen mee in de tang houd.
Duitenberg heeft ook hier niks over gezegd, of geregeld.
Hierdoor zijn velen gedupeerd waaronder ik. Die restschuld en inleg kan me gestolen worden. maar die BKR notering maakt mij en mijn bedrijfje helemaal kapot. :cry:

Gast

Re: ZEGT U NEE OF JA

Ongelezen bericht door Gast »

Geplaatst op 25 Mrt 2005 15:12 door anne_


--------------------------------------------------------------------------------

Was de restschuld 'maar' 8000 € bij ons ligt die bijna 4x hoger. Met 'maar' bedoel ik dat het voor de ene gedupeerde een overkomelijk bedrag is en voor een ander absoluut niet op te brengen is.

Zucht ....ik word hier echt een beetje moedeloos van en brengt me aan het twijfelen, wel of niet betalen.

Anne.
Geplaatst op 30 Apr 2005 01:25 door anne_


--------------------------------------------------------------------------------

Mijn rechtsgevoel is goed ontwikkeld, en mijn solidariteitsgevoel met mede gedupeerden ook. Ik ga niet klakkeloos achter de nee lopers aan, ieder moet zijn eigen overweging maken. Ik vind dat er ruimte moet zijn voor een andere mening. Onze inleg ( lees rente ) is relatief laag in verhouding tot de restschuld. Dat komt doordat wij al heel vroeg vernietiging van het contract hebben ingeroepen op basis van art,1.88. en dus vroeg gestopt ben met betalen! Nu overweeg ik wel degelijk om een schikking aan te gaan. Van de 36 maanden hebben wij er maar 14 betaald en verder niets. Om door te procuderen wegen de baten niet op tegen de kosten denk ik. Aan de anderen kant ben ik me er terdege van bewust dat het contract met één handtekening niet juist is. Maar na 3 jaar vechten ben ik echt wel een beetje dexia-moe en wil er heel gewoon vanaf op voorwaarde dat de BKR registratie verwijderd wordt.

Gr. Anne.
Anne altijd geweten dat je niet in de eerste leugen bent gestikt.

woest
Berichten: 862
Lid geworden op: 30 okt 2004 11:28

Re: ZEGT U NEE OF JA

Ongelezen bericht door woest »

We weten wie het zegt, Anne, niet op reageren,

slaap lekker!
Loes :wink:

anne_
Berichten: 1469
Lid geworden op: 12 jan 2005 15:02

Re: ZEGT U NEE OF JA

Ongelezen bericht door anne_ »

Ik hoop dat jij in je eigen leugens nog eens stikt. Makkelijk spreken hier als je de buit al binnen hebt. Zou je even uit kunnen leggen wat je bedoeling is?

Anne.

pluutje
Berichten: 2669
Lid geworden op: 04 aug 2004 00:01

Re: ZEGT U NEE OF JA

Ongelezen bericht door pluutje »

Empact,

Ben jij een Troll met een D. :?: :idea: :evil:
Laatst gewijzigd door pluutje op 30 apr 2005 02:11, 2 keer totaal gewijzigd.

ad snoeren
Berichten: 2987
Lid geworden op: 06 jan 2004 21:38

Re: ZEGT U NEE OF JA

Ongelezen bericht door ad snoeren »

Ach Albert :cry:

aert0001
Berichten: 2173
Lid geworden op: 02 jul 2003 21:00

Re: ZEGT U NEE OF JA

Ongelezen bericht door aert0001 »

Anne,

check your m.b.

Ton

albert-o
Berichten: 376
Lid geworden op: 24 apr 2005 11:04

Re: ZEGT U NEE OF JA

Ongelezen bericht door albert-o »

:shock:
Laatst gewijzigd door albert-o op 21 jun 2005 20:50, 1 keer totaal gewijzigd.

ad snoeren
Berichten: 2987
Lid geworden op: 06 jan 2004 21:38

Re: ZEGT U NEE OF JA

Ongelezen bericht door ad snoeren »

Excuus Albert als ik het fout zie. :oops:

Ikwaseenbeetjedom
Berichten: 2956
Lid geworden op: 20 nov 2003 11:33

Re: ZEGT U NEE OF JA

Ongelezen bericht door Ikwaseenbeetjedom »

Hoeveel stemmen zijn er nodig voordat een poll betrouwbaar is?

Kom op mensen.. niet alleen lezen, ook stemmen !

Gesloten