LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Hoezo schikken? Nieuwe uitspraak Amsterdam!

Hier kan je jouw opmerkingen en klachten kwijt over LegioLease.
Willems
Berichten: 1979
Lid geworden op: 27 jan 2004 17:58

Re: Hoezo schikken? Nieuwe uitspraak Amsterdam!

Ongelezen bericht door Willems »

impact,

Ik dacht dat Bruneel bereid was jou een korting toe te staan over jouw eigen geld! Is dat niet goed en billijk dan?

TCL
Berichten: 2
Lid geworden op: 30 apr 2005 20:14

Re: Hoezo schikken? Nieuwe uitspraak Amsterdam!

Ongelezen bericht door TCL »

Ik lees opmerkingen over boevenbank etc. Volgens mij zijn de echte boeven degene die al het geld proberen terug te krijgen. Neem je verantwoordelijkheid en verlies. Als de aandelen waren gestegen de afgelopen had je niemand gehoord over misleiding. En de mensen zoals ik die niet onverstandig waren betalen de rekening....

EEE
Berichten: 67
Lid geworden op: 24 mei 2004 13:17

Re: Hoezo schikken? Nieuwe uitspraak Amsterdam!

Ongelezen bericht door EEE »

geeeuw

bokkie
Berichten: 373
Lid geworden op: 10 mar 2005 21:48

Re: Hoezo schikken? Nieuwe uitspraak Amsterdam!

Ongelezen bericht door bokkie »

Piet heeft, wanhopig dat zijn favoriete speelgoed verloren dreigt te gaan, al erg vaak het bericht geplaatst over de €100.000 terug. Pietje, mensen die nu nog een paar duizend euri restschuld hebben, moet je daar niet mee verleiden of denk je soms dat die ook €100.000 terug krijgen, nog even afgezien van feit dat Dexia misschien wel naar de Hoge Raad gaat.

Dexia_bedriegt
Berichten: 4
Lid geworden op: 02 mei 2005 21:23

Re: Hoezo schikken? Nieuwe uitspraak Amsterdam!

Ongelezen bericht door Dexia_bedriegt »

bokkie, je bent wel erg negatief tegenover al die rechtszaken die aangespannen zijn


toch niet toevallig een werknemer in dienst van dexia om hier op het forum mensen over te halen om akkoord te gaan met dit "stomme voorstel" van duisenberg-slv-dexia en vrienden???

EEE
Berichten: 67
Lid geworden op: 24 mei 2004 13:17

Re: Hoezo schikken? Nieuwe uitspraak Amsterdam!

Ongelezen bericht door EEE »

bokkie behhhhh

bokkie
Berichten: 373
Lid geworden op: 10 mar 2005 21:48

Re: Hoezo schikken? Nieuwe uitspraak Amsterdam!

Ongelezen bericht door bokkie »

Ja, nu weet ik het wel: ieder geluid tegen Piet de Praatjespaus is het geluid van iemand die bij Dexia werkt. Laatste keer: nee, ik werk niet bij Dexia en heb geen banden met LL, SLV, Payback enz.
Pas nou maar op dat jullie loze kreten niet nog meer mensen in de problemen helpen!

pluutje
Berichten: 2669
Lid geworden op: 04 aug 2004 00:01

Re: Hoezo schikken? Nieuwe uitspraak Amsterdam!

Ongelezen bericht door pluutje »

Geplaatst op 02 Mei 2005 21:39 door bokkie
Nog even dan ben jij uitgespeeld :oops:

Dexia_bedriegt
Berichten: 4
Lid geworden op: 02 mei 2005 21:23

Re: Hoezo schikken? Nieuwe uitspraak Amsterdam!

Ongelezen bericht door Dexia_bedriegt »

bokkie,

het gaat erom dat mensen een duidelijk verhaal voorgeschoteld krijgen waar alles behandeld wordt.

dit wat we vandaag hebben gezien van trosradar was een eenzijdig verhaal waar de gedupeerde dus eigenlijk maar weinig aan heeft.

je kan roepen wat je wilt, dat je niet bij dexia werkt etc etc...maar het verbaast hoeveel jij reageert op de verschillende topics, en natuurlijk op welke toon!!!

waarom vraag je jezelf niet af, waarom:

-dexia ineens wil schikken
-dexia ineens zegt dat 100% van de restschuld van de eegaleasers wordt kwijtgescholden
-dexia nog steeds niet in gaat op opgevraagde stukken van gedupeerden
-er topics zijn over het mogelijk helemaal niet in bezit zijn van de betreffende aandelen door dexia
-gedupeerden worden afgepoeierd met het volgende verhaal"de aandelen zijn gister al verkocht"

etc etc

al is maar de helft waar van de bovengenoemde punten dan is er alle reden voor, VOOR ALLE GEDUPEERDEN om zich eens goed af te vragen of je uberhaupt wil nadenken over het voorstel van dexia...

denk daar maar eens over na voordat je continu met je onnozele opmerkingen reageert op allerlei topics


gewijzigd:

overigens is het in het belang van de politiek, de grote banken (denk aan dexia en aegon), de AFM (die al jaren slaapt), dat zoveel mensen schikken met dexia en dat de zaak eigenlijk vanaf nu zo veel mogelijk gesust wordt..

Het zou namelijk een financiele strop zijn voor dexia e.a. partijen als zij in de meeste gevallen in het ongelijk worden gesteld.. Vandaar dat hoge pieten als zalm en duisenberg zich ermee bemoeid hebben..om het te doen lijken alsof alles aan gedaan is om de gedupeerde zo min mogelijk te treffen...

het verbaast me nog steeds dat sommigen blind zijn..

bokkie
Berichten: 373
Lid geworden op: 10 mar 2005 21:48

Re: Hoezo schikken? Nieuwe uitspraak Amsterdam!

Ongelezen bericht door bokkie »

Ik heb al ergens anders geschreven dat dit gewoon een 'spel' van Dexia is; proberen de schade te beperken. Dat wil niet zeggen dat LL geen vuil spel heeft gespeeld maar het aanbod kan voor veel mensen rust geven en relatief beperkte schade. Een groot aantal van de schreeuwerds hier, wil ten koste van alles die laatste euro eruit slepen. Veel mensen moeten dat gezien bv de advocaatkosten simpelweg niet doen. Dat wil ik duidelijk maken, niet meer dan dat. Laat mensen zelf beslissen of ze voor (een mogelijk extra genoegdoening van) een paar duizend euro risico willen lopen meer aan advocaatkosten kwijt te zijn. Weeg het zelf af!

capellenaar
Berichten: 222
Lid geworden op: 24 sep 2003 17:14

Re: Hoezo schikken? Nieuwe uitspraak Amsterdam!

Ongelezen bericht door capellenaar »

Helemaal mee eens hoewel ik wel even een kanttekening bij wil plaatsen. Beide Stichtingen hebben vanaf het begin een bepaald standpunt ingenomen en mensen op basis hiervan adviezen gegeven. En wanneer beide Stichtingen nu ineens de standpunten aan de kant gooien en de mensen opzadelen met toch vaak hoge restschulden, ondanks de gedeeltelijke kwijtscheldingen, dan kan ik me sommige reacties wel voorstellen. Voor de een is een paar duizend euro veel en de ander zal zeggen mijn god ik kom dit nooit te boven. Maar het feil blijft dat standpunten behoorlijk geweigerd/aangepast zijn.

Dexia_bedriegt
Berichten: 4
Lid geworden op: 02 mei 2005 21:23

Re: Hoezo schikken? Nieuwe uitspraak Amsterdam!

Ongelezen bericht door Dexia_bedriegt »

het gaat er mij om, dat trosradar heel dit zooitje een paar jaar terug gestart heeft en het dan op zo'n manier beeindigt zoals vandaag

is gewoon SCHANDALIG

mensen moeten weten wat er werkelijk gaande is...ik begrijp ook niet dat er maar zeer weinigen dit aankaarten.. Er wordt een heel vies spel gespeeld door dexia en het zou mij niet verbazen als dexia een heleboel wil verdoezelen..


Het is jammer dat trosradar zo'n uitzending heeft gemaakt waarbij Dexia min of meer vrijuit gaat.

Ja het is idd moeilijk voor diegenen die een restschuld hebben van 3 a 5000 euro om een advocaat in te schakelen, maar wie weet..komt men in de nabije toekomst veel meer te weten over de fraude van dexia waardoor men veel makkelijker zijn/haar recht kan halen..

ik denk dat de meesten of het nu gaat om mensen met een restschuld van 50000 euro of 5000 euro, recht hebben op veel meer dan dexia hen nu biedt en de toekomst zal dit m.i. uitwijzen..

Helaas alleen dan voor diegenen die al akkoord zijn gegaan met het voorstel van dexia en haar vrienden ( te noemen, SLV, duisenberg zalm etc etc)

bokkie
Berichten: 373
Lid geworden op: 10 mar 2005 21:48

Re: Hoezo schikken? Nieuwe uitspraak Amsterdam!

Ongelezen bericht door bokkie »

Is ook zo maar bij onderhandelen, zoals Lemstra (?) al meldde, probeer je voor de gemiddelde schuldenaar -blijkbaar €5000 restschuld- tot een aanvaardbaar compromis te komen. Dat je dan je in eerste instantie ingenomen positie zult moeten verlaten, zit er dik in, hoe frustrerend ook.

SSonja
Berichten: 145
Lid geworden op: 29 jan 2005 22:23

Re: Hoezo schikken? Nieuwe uitspraak Amsterdam!

Ongelezen bericht door SSonja »

Dat is het vuile.

Het gaat in de kosten lopen als je actie onderneemt...

Daarom nu dit voorstel.
Ben je van alles af,
\Nederland gaat voor zekerheid, zeker hoor.

Kijk toch eens wat een kansen je weggooi,
Okey, als de uitspraken negatief waren zou ik zeggen ja,
maar het is werkelijk onzin om nu dit te accepteren.

Vuil spel, Dexia, heel vuil.

Wacht maar, we zijn er nog lang niet..

flappie
Berichten: 817
Lid geworden op: 08 dec 2004 18:01

Re: Hoezo schikken? Nieuwe uitspraak Amsterdam!

Ongelezen bericht door flappie »

is schikken toch maar de juiste oplossing dan ben je er tenslotte van af.

SSonja
Berichten: 145
Lid geworden op: 29 jan 2005 22:23

Re: Hoezo schikken? Nieuwe uitspraak Amsterdam!

Ongelezen bericht door SSonja »

sTELLETJE SLAPJANUSSEN, VECHT VOOR JEZELF
EN JE GEZIN EN JE EER!

Piet
Berichten: 4389
Lid geworden op: 02 jul 2003 21:20

Re: Hoezo schikken? Nieuwe uitspraak Amsterdam!

Ongelezen bericht door Piet »

Het overal vertellen (media, politiek en forum) dat de uitspraak van 7 april niet gepubliceerd is, heeft toch geholpen.
Vanmiddag is hij op www.rechtspraak.nl gezet.

Nu nog de uitspraak van 28 april waarbij de gedupeerde zijn inleg van 4000 euro terug krijgt en de restschuld niet hoeft te betalen.

Je zal toch een belangenbehartiger als Lemstra (Leaseverlies) hebben.
Dan mag je éénderde van je restschuld betalen en ben je de volle inleg kwijt.
Hoezo schikken?

In de loop van morgen twee niet gepubliceerde uitspraken van de rechtbank in Rotterdam en één uit Den Haag op www.platformaandelenlease.nl

Groeten,
Piet

ZEG NEE !! tegen de schikking van Dexia en Duisenberg.
Uitspraak rechtbank in Amsterdam op 7 april: Gedupeerde krijgt de volledige inleg van ruim 100.000 euro terug
Uitspraak in Amsterdam op 28 april: Gedupeerde krijgt volledige inleg van bijna 4000 euro terug!
Hoezo schikken!

SSonja
Berichten: 145
Lid geworden op: 29 jan 2005 22:23

Re: Hoezo schikken? Nieuwe uitspraak Amsterdam!

Ongelezen bericht door SSonja »

Piet,
Geweldig die uitspraken,

We gaan door, tot het einde!

Sonja.

WL
Berichten: 31
Lid geworden op: 31 jan 2005 23:00

Re: Hoezo schikken? Nieuwe uitspraak Amsterdam!

Ongelezen bericht door WL »

Ik vind t opzich goed dat men er ook op wordt gewezen dat in sommige gevallen de schikking voor hun hetzelfde opleverd (financieel). Helaas zullen er dan ook zat mensen op in gaan en dat scheelt dexia weer verloren rechtzaken!

(ik ga overigens zelf niet schikken!!!)

enne voor degene die zegt dat we bij koersstijging ook niet hadden geklaagt, nee dat klopt, dan had ik namelijk nooit doorgehad dat ik dit gigantische risico liep!!! wist ik dat van tevoren wel dan was ik er nooit aan begonnen! maargoed dit is voor de meeste onder ons wel duidelijk.

cheerio

flappie
Berichten: 817
Lid geworden op: 08 dec 2004 18:01

Re: Hoezo schikken? Nieuwe uitspraak Amsterdam!

Ongelezen bericht door flappie »

ja eerst alles betalen dan in aanmerking komen voor de schikking.

Gesloten