LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] VERSATEL algemene voorwaarden

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
Raichu
Berichten: 15
Lid geworden op: 04 mei 2005 11:44

Re: VERSATEL algemene voorwaarden

Ongelezen bericht door Raichu »

Dat is helemaal nog niet zeker... Er zijn volgens mij alleen nog maar onderhandelingen gaande...

Assenkill
Berichten: 5
Lid geworden op: 05 mei 2005 13:01

Re: VERSATEL algemene voorwaarden

Ongelezen bericht door Assenkill »

Ik moet zeggen dat ik het goed vindt dat er bepaalde zaken naar voren zijn gehaald in het eerste berichtje. Kun je er op z'n minst even over nadenken.

Gast

Re: VERSATEL algemene voorwaarden

Ongelezen bericht door Gast »

Het bericht stond in de Gazet van Antwerpen.

anne

Raichu
Berichten: 15
Lid geworden op: 04 mei 2005 11:44

Re: VERSATEL algemene voorwaarden

Ongelezen bericht door Raichu »

Ja, het kan zo zijn.. Maar volgens mij is er nog niets officieel bekend gemaakt... Maar dan nog, de huidige contracten zullen heus niet worden opengebroken om de prijs te verhogen. Dan zou Versatel contractbeuk plegen... :wink:

Raggur

Re: VERSATEL algemene voorwaarden

Ongelezen bericht door Raggur »

Precies, en daar heeft Versatel zich totaal op alle voorwaarden voor ingedekt.
Gegevens aan derder geven, diensten uitbesteden, wijzigingen in de voorwaarden aanbrengen en zo kan ik nog wel een uurtje doorgaan.

Vreemd om te zien hoeveel mensen die eigenlijk nergens iets van af weten Versatel zwaar zitten te verdedigen.

Het enige argument wat klopt is dat andere providers ongeveer dezelfde voorwaarden hebben, alleen slaat Versatel de klok, die hebben goed naar anderen gekeken voordat ze met hun definitieve voorwaarden kwamen.

Ik begin nu ook te geloven dat Versatel hier loopt te posten.

Gast

Re: VERSATEL algemene voorwaarden

Ongelezen bericht door Gast »

Versatel was goed maar wordt verkocht aan Belgacom en die gaan san per 01-09-05 de tarieven met 35% verhogen om de Eredivisie uit te zenden.
Dat is inderdaad nog niet zeker .Ook niet dat het Belgacom wordt.
Ook Tele 2 , Telecom Italia en Scarlet zijn één van de partijen om Verstatel over te nemen.
Maar ook hiervoor zijn ze nog maar in onderhandeling.Hiervan maakt Tele 2 maakt dan wel de meeste kans .
Die geruchten waar al in December bekend.

Met de voetbalrechten gaat het alleen over de belgische eerste klasse .
Waar Nederland uiteraard niks mee te maken heeft .


Prijsverhogingen tijdens een contract zullen ze nooit kunnen doen want dan kan je per direct opzeggen.

Gesloten