Op 21 april heb ik aan de heer Heemskerk van de PVDA een e-mail gestuurd, waarin ik nader ben ingegaan op zijn faillisementsvraag die hij tijdens het openbare debat van 19 april stelde. Ondertussen zijn we al geruime tijd verder, en wacht ik nog steeds op een antwoord. Den Haag zal wel op een Paasreces zijn. Maar zodra die komt, laat ik dat hier uiteraard weten.
Knor,
Spaarvarken
Geachte heer Heemskerk,
Ik wil u bedanken voor de reactie op mijn e-mail, waarin u uitlegt dat het uw bedoeling was met die vraag onrust weg te nemen. Toch verontrust het mij hoe minister Zalm hierop reageerde. Hoe is dat bij u overgekomen? Immers in plaats van te wijzen op die garantstelling van de moedermaatschappij van Dexia, legde hij ons uit wat er in een faillisementsvraag zal gebeuren. In plaats van ons gerust te stellen, heeft zijn reactie juist averechts gewerkt. Hij laat namelijk daardoor doorschemeren dat er achter de schermen misschien ondertussen wel getracht wordt Dexia failliet te laten gaan. Aan deze brief van de moedermaatschappij refererend zou ik graag van u willen weten, welke juridische status deze heeft? Heeft de PVDA de mogelijkheid dat door hun juristen te laten analyseren?
Ik zou op deze vragen graag een antwoord willen krijgen.
Ik denk dat Piet op genoeg stemmen kan rekenen om minstens twee en misschien wel drie zetels te winnen!
Hahahahahahaha, ik denk dat Piet met z'n verleasepartij net zoveel kans maakt om in de TK te komen als dat Johan Vlemminx had om minister van feest te worden met zijn PvdT.
Piet is gewoon een nogal propagandistische oud militair die meer verstand heeft van (propagandistische) oorlogsvoering dan van beleggen.
Pas op met wat je schrijft jongen, want bij Aegon hebben ze een grapjas gepakt. Misschien ben jij wel de volgende.
Nou toen ik het net las moest ik hard lachten, echt ze zielig voor worden dat er "mensen" zijn die de hele dag niks te doen hebben. En dan op dit soort forums zitten.
Hahahahahahaha, wat ben jij en je vriendjes toch zielig.
Moet elke keer weer lachen als ik jou naam zie.
Nou dubio ga nu maar weer lekker met je zelf spelen, of met je baas. Die vind dat vast wel lekker.
Ik vind hem een beetje zielig, maar moet vooral om dubio lachen. Hij maakt echt leuke grapjes.
Weet je wat ie net zei, dat ik aan het werk was voor dexia. (hahahaha)
Ja, werk wel. Maar zeker niet voor dexia. Het enige waar ik medelijden mee heb is het volgende.
Als dubio op zijn werk komt moet hij eerst Bruneel bevredigen. Nou daar is dubio zo mee klaar. Want dat vind ie nog al lekker. (toch dubio) Wel doorslikken hoor. Is goed voor.
Daarna zit ie de helemaal dit forum af te zoeken voor Bruneel. Nou dat doet ie goed. En als hij naar huis gaat mag ie nog ff langs Bruneel. En weet je wat, dan krijgt ie een koekje. Of een dropje.
Kijk onzin kan ik ook op het forum zetten, maar jij spant echt de kroon door te zeggen dat ik werk om dexia te betalen.
Nou dubio blijf goed zoeken hoor, anders mis je iets.