LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] TomTom GO Wel HEEL goedkoop aangeboden... vertrouw t niet ..

Heb je ervaring met computers of met aanbieders van computers? Geef hier jouw mening.
Gast

Re: TomTom GO Wel HEEL goedkoop aangeboden... vertrouw t niet ..

Ongelezen bericht door Gast »

Gewoon makkelijk doen en met credit card betalen...........boek je zo je centen terug als e.e.a. niet ok is. :D

Gast

Kan ik mijn tom tommetje ook bij jullie afhalen en gewoon cash afrekenen?

Gast

heb inmiddels email gestuurd! wacht op antwoord wat er waar is .

ik Zelf heb al een tom tom go,maar wil er voor die prijs nog wel een bestellen.

de vraag die ik heb gesteld of het de nederlandse taal gebruikt~~! dus geen duits .

gr

henk

Gast

Inderdaad als nieuwe klant moet je eerst vooruit betalen........heb gemaild dat ik dat niet wens te doen.....per cc of acceptgiro.....klinkt wel vaag inderdaad.

rohenx

Ongelezen bericht door rohenx »

Zijn er kopers onder jullie die hun product zonder problemen hebben ontvangen?? Of is het echt oplichting....

B@rt

Ongelezen bericht door B@rt »

Het schijnt dat de website nog maar sinds kort is opgericht: april 2005. Dit betekent dat we te maken hebben met een jong bedrijf. Kijk voor meer discussie op: http://forum.macosx.nl/viewtopic.php?p=556870#556870

RapStar

Ongelezen bericht door RapStar »

Nope... niemand heeft nog iets ontvangen! ik zal het volgende week wel merken... mocht ik niks ontvangen ga ik 1: naar de politie en 2: naar het bedrijf toe en naar die gene zijn huis adres wat gewoon te vinden is op het net! Maar we zullen zien... of het flashers zijn of niet!

*ReinieRtjuh*

Ongelezen bericht door *ReinieRtjuh* »

wat ik mij dus afvraag is dit : ik heb die kerel dus gebeld en gevraagd of ik het onder rembours kan krijgen... maar nu staat dus misschien wel die postbode binnenkort hier aan de deur en wat moet ik dan? zou ik die postbode kunnen vragen of ik zou kunne zien wat der in het pakje zit omdat het wel eens van een oplichter zou kunnen komen? want zodra der
bijvoorbeeld een steen ofzo in zit dan is het logisch dat ik natuurlijk geen cent betaal.. en zodra de postbode het dan weer mee neemt lijkt het me niet dat die hier problemen mee krijgt.. dat pc-pro heeft dan dus opgelicht...
maar zou ik dat kunnen doen of is dat geen mogelijkheid?

TomTom

Ongelezen bericht door TomTom »

Op tomtomgo.jouwsites.nl heeft iemand bij PC-pro een TomTomGO aangeschaft. We zijn in nu nog blijde verwachting van het resultaat...

Gast

*ReinieRtjuh*

nee dat kan niet... omdat de post een bedrag zelf houd.... en als jij dus niks zou betalen... en nu het pakketje terug sturen en pc-pro ook niks betaald... hebben ze dat werk voor jan *** gedaan... ik werk zelf bij de post.. dus ik kan het weten.... moet eerst dus betalen aan de postbode en daarna krijg je dus het pakketje! dus of je nou het geld overmaakt of onder rembours het blijft tricky... en NEE bij de post maken ze geen uitzondering omdat het hun baan kan kosten... klaar

Gast

Ik heb ook een TomTom besteld en moet eerlijk zeggen dat ik door deze onzekerheid ook wel een beetje twijfel. Toch maakt de website en de hele afhandeling er omheen wel een betrouwbare en professionele indruk. Op de site kan ik bijvoorbeeld de status van mijn order zien. Bijvoorbeeld dat mijn betaling binnen is. Bovendien kreeg ik vandaag een bericht via de mail dat de levering iets vertraagd is, maar werd er wel meteen bij gezegd wanneer de levering zal zijn. Ondanks het bericht dat er vertraging is dus wel netjes. Ook heb ik al op diverse forums gelezen dat er wel contact met ze te krijgen is en dat is op zich ook al heel bijzonder. We wachten het dus af, voorlopig met vertrouwen.

Hierbij de tekst van de betreffende mail:

Beste Gert,

Op 07-May-2005 heeft u via onze website www.pc-pro.nl een bestelling geplaatst.
De betaling voor deze bestelling hebben wij vandaag mogen ontvangen, hartelijk dank hiervoor.

Uw bestelling bevat de TOM TOM GO voor de aanbiedingsprijs van euro 339,-.

Helaas is uw gehele bestelling niet meer op voorraad, wij verwachten echter over
7 dagen een nieuwe voorraad, zodat wij uw gehele bestelling
over 9 dagen na heden op het volgende adres zullen afleveren:

t.a.v. Gert ###
###
Netherlands

Inspecteert u a.u.b. na ontvangst van uw bestelling de inhoud hiervan.
Mocht er iets niet volledig volgens uw wensen zijn of mocht u overige vragen hebben,
neemt u dan direct contact op met de service desk zodat wij u verder kunnen helpen.

Hartelijk dank voor uw bestelling.

Met vriendelijke groet,

Eric Verhof, Pc-pro Service Desk.

sonnema

Ongelezen bericht door sonnema »

die bart2000 tenminste als het de zelfde is als op http://forum.macosx.nl/viewtopic.php?t= ... c&start=75
zegt daar dat ie helemaal niks besteld heeft

Gast

alleen omdat hij B@rt heet? heten wel meer mensen bart! Maar tot nu heeft niemand wat ontvangen en wachten we met spanning allemaal af :) We zullen zien.... we zullen zien!

ReinieR

Ongelezen bericht door ReinieR »

ik heb vanochtend weer ff gebeld over de bestelling van mijn iPod op die site en die kerel zei dat het vrijdag word opgestuurd en dat ik het dan dinsdag zou moeten hebben... dus ben benieuwd of ik het graag ja of nee en of het wel het goede is en niet een doos met stenen ofzo :P
als het klopt dan zal ik wel weer posten :wink:

CeesvdKr

Ongelezen bericht door CeesvdKr »

Heb ook even gebeld, maar ik vertrouw het niet. Kreeg net als iedereen die al eens gebeld heeft ene Peter aan de lijn. Hij was heel aardig enzo, maar ontkende dat ze ook maar iets met Thuiswerkgarant te maken hebben, maar dat ze inderdaad wel met Pro-Health te maken hebben. Ook vertelde hij dat Romero Holt zijn baas is. Klinkt leuk, maar waarom ontkent hij dan dat ze met Thuiswerkgarant te maken hebben.

Beide domeinen zijn in maart 2005 geregistreerd en hebben exact dezelfde registrant, namelijk Pro Health. Dit klopt echt voor geen meter!!!
Domeinnaam thuiswerkgarant.nl (volgend domein)
Status actief

Registrant Pro Health Fitness
Zernikepark 12
9747 AN GRONINGEN
Netherlands
Domicilie N/A
Gebonden aan ADR ja
Administratief contact R. Holt
+31 (0)50-7502080
[email protected]

Registrar InterIP Networks B.V.
Sadatweg 20
2622 AP DELFT
Netherlands

Technisch contact M Jordaan
+31 (0)152716112
[email protected]

Nameserver dns1.interip.nl 81.4.76.10
Nameserver dns2.interip.nl 81.4.76.20

Datum registratie 14-03-2005
Record laatst gewijzigd 14-03-2005
Record onderhouden door NL Domain Registry
Domeinnaam pc-pro.nl (volgend domein)
Status actief

Registrant Pro Health Fitness
Zernikepark 12
9747 AN GRONINGEN
Netherlands
Domicilie N/A
Gebonden aan ADR ja
Administratief contact R. Holt
+31 (0)50-7502080
[email protected]

Registrar InterIP Networks B.V.
Sadatweg 20
2622 AP DELFT
Netherlands

Technisch contact M Jordaan
+31 (0)152716112
[email protected]

Nameserver dns1.interip.nl 81.4.76.10
Nameserver dns2.interip.nl 81.4.76.20

Datum registratie 09-03-2005
Record laatst gewijzigd 09-03-2005
Record onderhouden door NL Domain Registry

kikkekees

Ongelezen bericht door kikkekees »

wat kan je doen als we idd opgelicht worden??? ik heb nl. ook al besteld en betaald toen ik deze fora zag.

Baco_NL

Ongelezen bericht door Baco_NL »

Ik heb de tomtom go besteld en met "peter" afgesproken dan het onder rembours mocht deze keer ...

Ik zie t wel en jullie horen zsm de afloop hiervan ...

Jeen

Ongelezen bericht door Jeen »

ik heb alles gelezen en even op die site gekeken maar ik vertrouw het niet helemaal. er staat bij dat je er een lader bij krijgt, ik neem aan dat ze hiermee een lichtnetadapter bedoelen. Maar er word nu helemaal geen lichtnetadapter standaard bij de ipod mini V.2 geleverd http://store.apple.com/Apple/WebObjects ... y=iPodmini .
raar :? :? :?

*ReinieRtjuh*

Ongelezen bericht door *ReinieRtjuh* »

ik heb dus nog niet betaald en het onder rembours laten verzenden en nu zou het in principe de bedoeling zijn dat het vrijdag op de post gaat en dat ik het dan dinsdag heb... maar wat kan ik doen als de postbode hier staat... kan ik het die postbode dan uitleggen hoe het zit dat het wel eens een fake pakje kan wezen?

Gast

tja... je krijgt zo en zo niet het pakketje eerst! en als je betaald hebt mag je het daarna checken... en als het nep is kan je het terug geven aan de postbode... maar je geld krijg je zeker niet terug! Werk zelf bij de post man... dus je maakt net zoveel kans om via de bank of onder rembours geflasht te worden... onder rembours misschien wel meer omdat je nog eens extra moet betalen!

Gesloten