LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] MENINGSVERSCHILLEN BELANGENBEHARTIGERS

Hier kan je jouw opmerkingen en klachten kwijt over LegioLease.
Gast

Re: MENINGSVERSCHILLEN BELANGENBEHARTIGERS

Ongelezen bericht door Gast »

Het lukt je goed om Willems het zwijgen op te leggen, dat moet je maar vaker doen als hij tekeer gaat.

Willems

Ongelezen bericht door Willems »

Wat voor soort mensen zijn jullie toch? Is dit Nederland die Europa en de wereld wil regeren? Ik geloof niet dat Lubbers in fout was gegaan, maar zoals jullie jullie gedragen hier op dit forum, is beneden alle peil als Nederlander die de pretentie aanmeet een cultuur en beschaving te hebben.
Schande!!

Gast

Zwijg maar verder Willems.

Willems

Is dat jouw wens ? je kan 1000x de pot op , grote smoel. Voordat jij anderen probeert de les te lezen, hou je fatsoen en beperk je tot één naam. Als een lafaard ga je schuil achter vele namen en dan anderen de les lezen. Voor mij mag je een lus om je nek hangen en doortrekken tot dat je naar gvd gaat, lal!

Gast

Is hier sprake van overmatig alcohol gebruik? Willems ik doe een beroep op u zwijg verder en gedraag u. U jaagt de beschaafde bezoekers van dit forum schrik aan met uw gelal!

Willems

Mocht er sprake zijn van alcohol gebruik, is het met jouw geld etterhond?Als iemand er is die dit forum vervuilt ben jij het toch. Als een straat hond loop je alle postings na om je mentale ziekte te verspreiden. Ik had al eerder gezegd ik heb een schijt aan jou, wie of wat je ook mag zijn. Men heeft mij verteld dat je een zwarte advocaat M. zou zijn. Laat ik jou dit dan zeggen M.: jouw soort dient nergens voor, dan het plegen van fraude, zodat jij van de balie verjaagd werd! En dit uit goede bronnen en als je doorgaat geef ik het door aan de bron voor een onderzoek, zak!! Dat jij het nu weet!!!

Kor S

Ongelezen bericht door Kor S »

ook ,heel aardig, voor ,n soap

Gesloten