| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] BKR- registratie:hoelang nog?
Re: BKR- registratie:hoelang nog?
Ik heb het al vaaak meegedeeld, dat ik Eegalease
uiteindelijk een uitspraak heb op 25.Mai 2005, omdat mijn
advocaat ervoor gezorgd heeft, mijn zaak weer op de rol te zetten.
groetjes Julika
uiteindelijk een uitspraak heb op 25.Mai 2005, omdat mijn
advocaat ervoor gezorgd heeft, mijn zaak weer op de rol te zetten.
groetjes Julika
Julika, is dat een hogere beroepszaak?
Ik (vrouw) heb de wvdd plus een bkr notatie/ Bij het opvragen van de vermelde gegevens van mij hadden ze voor het gemak maar even die van mijn man bijgevoegd. uiteraard geen A code, maar ik wel.Ik ben eegaleaser ik heb dus een A codering van DEXIA .Dan zou mijn vrouw toch een hyotheek of lening af kunnen sluiten,of heb ik het mis.
Mijn vrouw zou toch geen BKR notering moeten hebben ze heeft niet getekend.Wie weet het.
Het feit dat ze dat even combineren maakte me allleen al laaiend.
Janny
Janny,
Je staat met je rug tegen de muur door DEXIA daar kun je blijkbaar uit opmaken wat een macht die banken hebbenEn wat ik hier uit opmaak is dat de BKR hier aan meewerkt of je nou niet of wel getekend hebt.
Ze kijken nergens na.Wie bepaald dit gebeuren allemaal, de banken of BKR zelf.Hoe zijn de spelregels.Wat hebben wij hier nog op in te brengen
ik denk zelf niets maar ik zie ze wel in de rechtzaal DEXIA.Dan kunnen ze al de gemaakt kosten van mijn +EEGA terug gaan betalen.En de rente dat is ongeveer 25000 euro .En ik denk maar zo wat in het vat zit verzuurt niet DEXIA .DE AANHOUDER WINT.
DEX-AEGO
Je staat met je rug tegen de muur door DEXIA daar kun je blijkbaar uit opmaken wat een macht die banken hebbenEn wat ik hier uit opmaak is dat de BKR hier aan meewerkt of je nou niet of wel getekend hebt.
Ze kijken nergens na.Wie bepaald dit gebeuren allemaal, de banken of BKR zelf.Hoe zijn de spelregels.Wat hebben wij hier nog op in te brengen
ik denk zelf niets maar ik zie ze wel in de rechtzaal DEXIA.Dan kunnen ze al de gemaakt kosten van mijn +EEGA terug gaan betalen.En de rente dat is ongeveer 25000 euro .En ik denk maar zo wat in het vat zit verzuurt niet DEXIA .DE AANHOUDER WINT.
DEX-AEGO
Voor een bank of verzekeringsmaatschappij die een hypotheek verstrekt, ben je een economische eenheid met je partner, zelfs wanneer je op huwelijkse voorwaarden bent getrouwd (zoals ook voor de belasting). Dat betekent dat je de handtekening van je partner nodig hebt voor je hypotheek (ook al ben je zelf kredietwaardig). Als je de pech hebt dat je partner een a codering heeft, dan kun je zo onschuldig zijn als een maagd, maar vaak is het dan wel over en uit bij veel hypotheekverstrekkers!
Die handtekening is juist in een huwelijk, zeker waar men in algehele gemeenschap van goederen is gehuwd , een bescherming voor de wederpartij, dus dat is perfect.
Vervelend is in dit geval, ik heb wel en mijn man geen WWDD afgesloten, en ze hem nu dus toch het nadeel laten voelen.
Toen de WVDD afgesloten werd, volgden ze niet de regels, nu het verkeerd is volgen ze wel de regels.Onder het mom bescherming van !!. Ja dus in dit geval de financiele wereld , maar niet mijn man. Of wel ten dele, letterlijk, als hij wel zou lenen en door de WVDD niet zou kunnen aflossen, zou ook ik, indirect verder in de problemen kunnen komen, nu dus niet, maar hij ondervind zakelijk nadeel door nalatigheid van Deixa.
Janny.
Vervelend is in dit geval, ik heb wel en mijn man geen WWDD afgesloten, en ze hem nu dus toch het nadeel laten voelen.
Toen de WVDD afgesloten werd, volgden ze niet de regels, nu het verkeerd is volgen ze wel de regels.Onder het mom bescherming van !!. Ja dus in dit geval de financiele wereld , maar niet mijn man. Of wel ten dele, letterlijk, als hij wel zou lenen en door de WVDD niet zou kunnen aflossen, zou ook ik, indirect verder in de problemen kunnen komen, nu dus niet, maar hij ondervind zakelijk nadeel door nalatigheid van Deixa.
Janny.
Wat maakt die BKR nou uit..ik heb net mijn hypotheek over laten sluiten en bijna alle geldverstrekkers kennen uiteraard het Dexia gedoe en zij houden hier rekening mee. BKR negatief is niet leuk, maar totaal het einde van de wereld niet.
Lions.
Welke bank
Welke bank
@ rust - het is gewoon een uitspraak von de kantonrechter i.v.m.
huurkoop eegalease.
Overigens de postbank heeft mij geschreven, als mijn man zijn salarisstrook instuurd dan zou ik ook een krediet kunnen opnemen, toch wij in de BKR staan.
Maar ja, mijn manetje is boos op de banken, hij wil helemaal niets meer met hun te maken hebben, liever eet hij droog brood.
LG Julika
huurkoop eegalease.
Overigens de postbank heeft mij geschreven, als mijn man zijn salarisstrook instuurd dan zou ik ook een krediet kunnen opnemen, toch wij in de BKR staan.
Maar ja, mijn manetje is boos op de banken, hij wil helemaal niets meer met hun te maken hebben, liever eet hij droog brood.
LG Julika
Julika
Dan heb ik toch liever nog een antwoord van Lions,
De Postbank heeft mij namelijk al geweigerd GGGGRRRRRMMMM.
Dan heb ik toch liever nog een antwoord van Lions,
De Postbank heeft mij namelijk al geweigerd GGGGRRRRRMMMM.
grrrrrrrrrrr, de postbank is dan ook een niet erg frisse bank, in het verleden werkte ze nauw samen met.......... precies
Ton
Ton
Nou dan maar ter zake
Heeft iemand ervaringen met de RaboBank Inzake BKR-Dexia/Hypotheek
Heeft iemand ervaringen met de RaboBank Inzake BKR-Dexia/Hypotheek
Ja, ik heb daar ervaring mee. Ik heb per april dit jaar een hypotheek afgesloten, terwijl mijn vrouw in het bezit is van een a-codering van Dexia. Geef me je mailadres en ik neem contact met je op.
-
J.L. v. N.
Ik woon in een huurhuis en heb twee A-coderingen van Dexia. Toch kan ik van mijn Rabobank een groot doorlopend krediet krijgen als ik dat wil. (Ik ben ambtenaar). Mijn man heeft als eegaleaser Dexia gedagvaard.
-
Jaap Bakker
Gefeliciteerd of niet 
Mijn dag kan niet meer stuk 
Piano,
Via de hypotheker en bij de bank Argenta...en trouwens meerdere banken hebben er geen moeite mee.
Via de hypotheker en bij de bank Argenta...en trouwens meerdere banken hebben er geen moeite mee.