| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Dreigen op tros radar forum...
-
Gast
Re: Dreigen op tros radar forum...
Hallo , mijn mening is,dat als je een bericht op tros radar plaatst , je ook de kritiek daarop moet kunnen verdragen.
Dit forum bekijk ik al enkele jaren,als je dan ziet hoe aangemelde personen hier op zitten te jokken en anderen op stang zitten te jagen,vind ik dat je niet hoeft in te loggen.
een voorbeeld bij overheid/regelgeving.
poll hemelvaartsdag van venatius,het is duidelijk dat deze persoon staat te jokken en te fantaseren,momenteel is het veranderd in poll en heeft hij zijn zegje gewist , op dit forum heet dat bewerkt.
Daarnaast heeft hij nog meer zaken lopen waarin hij iedereen zit op te stangen,het is niet aleen karr 1/2 wat de klok slaat.
personen als venatius zijn erger.die karr geeft tenminste nog zijn eigen mening en staat niet zo te liegen.
Daarnaast geeft ieder zijn kritiek op zijn eigen manier,zo gaat dat in een pittige discussie,ook al wordt zo iemand dan boos,je moet erna wel nog samen een glas kunnen heffen.
Wij leven in een vrij land en je moet kunnen zeggen wat je wilt.
Dit forum bekijk ik al enkele jaren,als je dan ziet hoe aangemelde personen hier op zitten te jokken en anderen op stang zitten te jagen,vind ik dat je niet hoeft in te loggen.
een voorbeeld bij overheid/regelgeving.
poll hemelvaartsdag van venatius,het is duidelijk dat deze persoon staat te jokken en te fantaseren,momenteel is het veranderd in poll en heeft hij zijn zegje gewist , op dit forum heet dat bewerkt.
Daarnaast heeft hij nog meer zaken lopen waarin hij iedereen zit op te stangen,het is niet aleen karr 1/2 wat de klok slaat.
personen als venatius zijn erger.die karr geeft tenminste nog zijn eigen mening en staat niet zo te liegen.
Daarnaast geeft ieder zijn kritiek op zijn eigen manier,zo gaat dat in een pittige discussie,ook al wordt zo iemand dan boos,je moet erna wel nog samen een glas kunnen heffen.
Wij leven in een vrij land en je moet kunnen zeggen wat je wilt.
-
Gast
Kritiek en of eigen mening oke,maar iemand kleineren of beledigen is iets heel anders.
-
Gast
Nou of dit nog zo'n vrij land is betwijfel ik,kijk alleen maar naar Fortuyn,van Gogh en wie zullen er nog meer volgen?
-
schloebermoel
Het is een geboorterecht om te zeuren maar niet om te zieken, dit topic is te zielig voor woorden,
Get a life...............................
-
nabarro1
ik stel voor minister Brinkhorst een warme douche te geven, dan kan hij zijn kleinkinderen douchen.Daarna een koude voor zijn privatisering waarvan de consument niet wijzer wordt,doch armer
J.N.Nabarro
J.N.Nabarro
-
Gast
Aan Gast van 15.11,
Op welke manier geef je die persoon dan je prive adres?
Ben ik reuze benieuwd naar.
Op welke manier geef je die persoon dan je prive adres?
Ben ik reuze benieuwd naar.
-
yara1
die gast van 15:11 is een zielig figuur zeg!
Kan jij niet ff je moeder gaan vervelen?
Kan jij niet ff je moeder gaan vervelen?
-
yara1
en die ene die mijn naampje nu heeft gebruikt is nog veeeeeeeeeeel zieliger, maar dat geeft niet hoor. had ik maar in moeten loggen.
tot ziens dan maar, ooit kom ik wel met een andere naam terug.
en als je je adres niet op internet gooit, start hier dan niet een topic dat die persoon maar ff naar jou toe moet komen.... dat is wel zo ontzettend dom, of probeer je geestelijk in contact te komen zodat je je adres door kan geven
ik zou niet weten hoe je het anders gaat doen.. in morse ofzo? of misschien in geheimschrift, dan kan die ander gaan puzzelen hoe of wat.
wat een onzin zeg, speciaal hier voor een topic starten.
tot ziens dan maar, ooit kom ik wel met een andere naam terug.
en als je je adres niet op internet gooit, start hier dan niet een topic dat die persoon maar ff naar jou toe moet komen.... dat is wel zo ontzettend dom, of probeer je geestelijk in contact te komen zodat je je adres door kan geven
wat een onzin zeg, speciaal hier voor een topic starten.
Wegens chatgedrag is dit onderwerp gesloten.
TROS Radar Internetredactie
TROS Radar Internetredactie