LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Het loopt storm bij UPC !!!
Re: Het loopt storm bij UPC !!!
Ook ik kan niet positief zijn over dat zielige bedrijf dat de ene fout na de andere maakt . Maar weer terug gekeerd naar KPN daar weet ik waar ik aan toe ben en kan ik op vertrouwen En die sander van de brink heeft zeker aandelen bij UPC want je moet wel heel erg dom zijn om zo"n bedrijf te steunen en dan tegen ander mensen te zeggen dat ze zeuren en zeikers zijn waar haalt hij het lef vandaan ik denk dat hij niet goed tikt en daarom de waarheid niet in wil zien en in het zelfde tehuis zit als joepie
Re: Het loopt storm bij UPC !!!
Als het volgens jou allemaal zo kommer en kwel is bij UPC,
Man dat hele UPC is gewoon een grote bende. Een stelletje oplichters zijn het. Ze bestelen je waar je bij staat.
Joepie ziet ze exht vliegen. Als iemand critiek geeft wordt hij/zij boos.
Kan dus niet omgaan met critiek. Gaat vervolgens met modder gooien.
Misschien kan Joepie zich beter aanmelden bij het RIAGG.
Man dat hele UPC is gewoon een grote bende. Een stelletje oplichters zijn het. Ze bestelen je waar je bij staat.
Joepie ziet ze exht vliegen. Als iemand critiek geeft wordt hij/zij boos.
Kan dus niet omgaan met critiek. Gaat vervolgens met modder gooien.
Misschien kan Joepie zich beter aanmelden bij het RIAGG.
Re: Het loopt storm bij UPC !!!
hallo Hasjroker, is ook niet leuk als het bedrijf wat elke maand je salaris stort zo behandeld wordt ))))
Re: Het loopt storm bij UPC !!!
Ik zou me schamen om bij upc te werken, of op een andere manier van afhankelijk zijn.
Re: Het loopt storm bij UPC !!!
Je kan nu wel gezellig stellen dat Upc zo'n goed bedrijf is nu mijn ervaringen liegen er niet om. Had eerst altijd internet van hen, digitale tv, kabel maar geen telefonie. Hoor er teveel klachten over. Voorts had ik cinenova tv ben van dag een klant bij hen. Dagelijks internetstoringen deden mij ertoe besluiten het abonnement op te zeggen mede oorzaak niet reageren op klachten, geen compensaties en afspraken niet nakomen. Wel met het gevolg dat ze een vette rekening nastuurden die ze binnen een paar weken al bij een deurwaarder deponeerden. Hoezo goed? Voorts is cinenova opgehouden met uitzenden via upc digitale tv kon je er dus canal plus voor in de plaats krijgen nu dacht ik waarom ook niet.
Nee chanteren ze je omdat je een oude internet rekening open hebt staan terwjil ze beweren dat het los staat van internet de digitale tv. Dus ik heb een blokkade krijg geen canal plus terwijl die rekeningen tot de dag keurig netjes van mijn bank afgeschreven worden, maar niet getreurd UPC vind ik dus een baggerbedrijf. Die de consumenten het vel over de oren trekken. Internet heb ik opgezegd en digitale tv binnenkort ook nog want ik ga over op satalliet tv ben ik ook nog goedkoper uit, internet heb ik nu via adsl en nog geen enkele keer problemen gehad.
Nee chanteren ze je omdat je een oude internet rekening open hebt staan terwjil ze beweren dat het los staat van internet de digitale tv. Dus ik heb een blokkade krijg geen canal plus terwijl die rekeningen tot de dag keurig netjes van mijn bank afgeschreven worden, maar niet getreurd UPC vind ik dus een baggerbedrijf. Die de consumenten het vel over de oren trekken. Internet heb ik opgezegd en digitale tv binnenkort ook nog want ik ga over op satalliet tv ben ik ook nog goedkoper uit, internet heb ik nu via adsl en nog geen enkele keer problemen gehad.
Re: Het loopt storm bij UPC !!!
De grootste oplichter die zich bezig houdt met het exploiteren van de kabel heet UPC !!!
En ik kan het weten !!!
Jaren lang ellende gehad met UPC !!!
Sinds 2 jaar ben ik van UPC verlost en kijk ik TV via DiGiTeNNe !!!
Het bevalt me prima !!!
En ik heb internet via een ADSL provider en dat bevalt me ook uitstekend.
Beste mensen, de grootste fout die jullie kunnen maken is om ook met UPC in zee te gaan voor TELEFONIE.
EEN EN AL ELLENDE !!!
LEES DE ERVARINGEN MAAR EENS VAN MENSEN DIE OOK ZO STOM WAREN OM OVER TE STAPEN OP UPC TELEFONIE.
Ik betaal met heel veel liefde "TEVEEL" aan KPN Telecom !!
In de ruim 30 jaar dat ik gebruik maak van de diensten van KPN, vroeger heette dat PTT, HEB EN HAD IK NOOIT PROBLEMEN.
Maar de mensen die zo stom zijn geweest om TELEFONIE van UPC (dus via de kabel) te nemen hebben soms weken "GEEN" telefoonverbinding als er storing is .
En geloof me er is enorm veel storing bij UPC.
Nogmaals: ik ben als een kind zo blij om nooit meer iets met UPC te maken te hebben.
Thank God for that.
Kees
En ik kan het weten !!!
Jaren lang ellende gehad met UPC !!!
Sinds 2 jaar ben ik van UPC verlost en kijk ik TV via DiGiTeNNe !!!
Het bevalt me prima !!!
En ik heb internet via een ADSL provider en dat bevalt me ook uitstekend.
Beste mensen, de grootste fout die jullie kunnen maken is om ook met UPC in zee te gaan voor TELEFONIE.
EEN EN AL ELLENDE !!!
LEES DE ERVARINGEN MAAR EENS VAN MENSEN DIE OOK ZO STOM WAREN OM OVER TE STAPEN OP UPC TELEFONIE.
Ik betaal met heel veel liefde "TEVEEL" aan KPN Telecom !!
In de ruim 30 jaar dat ik gebruik maak van de diensten van KPN, vroeger heette dat PTT, HEB EN HAD IK NOOIT PROBLEMEN.
Maar de mensen die zo stom zijn geweest om TELEFONIE van UPC (dus via de kabel) te nemen hebben soms weken "GEEN" telefoonverbinding als er storing is .
En geloof me er is enorm veel storing bij UPC.
Nogmaals: ik ben als een kind zo blij om nooit meer iets met UPC te maken te hebben.
Thank God for that.
Kees
Re: Het loopt storm bij UPC !!!
Och mensen toch.
Ik lees alle kommer en kwel van "Hasjroker", "Joepie Hater" en al die "gastjes" en ik wordt daar zo verdrietig van.
Niet om de veelzeggende gebruikersnamen, niet om de onsamenhangende teksten die ze schrijven, nee maar omdat er één niet helemaal jovele persoon is die dagelijks de taak heeft gevonden om maar onder verschillende gebruikersnamen zijn gal te spuwen over UPC.
Altijd maar weer die onterechte rekeningen van miljoenen euro's, die jaren storing aan hun telefoonprodukt, die tientallen jaren dat ze hebben moeten wachten voor een 0900 service nummer wat volgens sommige postingen wel 10 euro per seconde kost en de verplichtingen die zij hebben gehad tot afname van produkten. Oh oh oh oh toch!
De dozen Kleenex zijn bij mij niet meer aan te slepen. En oooch ja ook voor mijn ontroering voor elke keer weer die lofpraat voor die lieve schattige en vooral goede, nooit fouten makende KPN....
Is het toch allemaal weer goed gekomen hé, lekker weer terug bij de KPN, maar wel nog jarenlang door zemelen over de "slechte" UPC tijd. Blijkbaar in de bovenkamer niet zo goed meer gekomen!
Ik ben klant van UPC en ben daar trots op. Ik heb alle produkten en nog nooit één probleem gehad. Net als meer dan 2 miljoen andere klanten.
Mensen die wanbetalen, niet begrijpen hoe zij diensten moeten gebruiken, kortom de simpele zieltjes onder ons hebben altijd maar weer problemen met UPC, gek is dat toch ??????? !!!!!!!!!
Ik lees alle kommer en kwel van "Hasjroker", "Joepie Hater" en al die "gastjes" en ik wordt daar zo verdrietig van.
Niet om de veelzeggende gebruikersnamen, niet om de onsamenhangende teksten die ze schrijven, nee maar omdat er één niet helemaal jovele persoon is die dagelijks de taak heeft gevonden om maar onder verschillende gebruikersnamen zijn gal te spuwen over UPC.
Altijd maar weer die onterechte rekeningen van miljoenen euro's, die jaren storing aan hun telefoonprodukt, die tientallen jaren dat ze hebben moeten wachten voor een 0900 service nummer wat volgens sommige postingen wel 10 euro per seconde kost en de verplichtingen die zij hebben gehad tot afname van produkten. Oh oh oh oh toch!
De dozen Kleenex zijn bij mij niet meer aan te slepen. En oooch ja ook voor mijn ontroering voor elke keer weer die lofpraat voor die lieve schattige en vooral goede, nooit fouten makende KPN....
Is het toch allemaal weer goed gekomen hé, lekker weer terug bij de KPN, maar wel nog jarenlang door zemelen over de "slechte" UPC tijd. Blijkbaar in de bovenkamer niet zo goed meer gekomen!
Ik ben klant van UPC en ben daar trots op. Ik heb alle produkten en nog nooit één probleem gehad. Net als meer dan 2 miljoen andere klanten.
Mensen die wanbetalen, niet begrijpen hoe zij diensten moeten gebruiken, kortom de simpele zieltjes onder ons hebben altijd maar weer problemen met UPC, gek is dat toch ??????? !!!!!!!!!
Re: Het loopt storm bij UPC !!!
Vandaar dat ze al jarenlang bij de top 3 staan van slechtste bedrijven bij Vara Kassa, en nu sinds enige tijd net op de vierde plaats, maar ze kunnen elk moment weer de derde plaats innemen.
En dan nog durven sommigen te bewern dat upc top is, ik vraag mij af bij wie er dan een steekje los zit.
En dan nog durven sommigen te bewern dat upc top is, ik vraag mij af bij wie er dan een steekje los zit.
Re: Het loopt storm bij UPC !!!
Haal toch niet altijd verhalen van anderen erbij.
Echt zwak hoor!
Van de 3e naar de 4e is een hele goede stap vooruit.
Als je UPC zo vreselijk vindt, waarom ga je dan dit forum afof neem je diensten af van UPC?
Of ben je zo een sukkel die buiten het verzorgingsgebied van UPC woont en tot je zeer grote verdriet helemaal geen produkten van UPC kunt krijgen??????
Ik denk het laatste!
96 procent van alle klanten van UPC zijn dik tevreden. Helaas voor jejongen!
Echt zwak hoor!
Van de 3e naar de 4e is een hele goede stap vooruit.
Als je UPC zo vreselijk vindt, waarom ga je dan dit forum afof neem je diensten af van UPC?
Of ben je zo een sukkel die buiten het verzorgingsgebied van UPC woont en tot je zeer grote verdriet helemaal geen produkten van UPC kunt krijgen??????
Ik denk het laatste!
96 procent van alle klanten van UPC zijn dik tevreden. Helaas voor jejongen!
Re: Het loopt storm bij UPC !!!
Ik heb internet gehad van upc, een grote hoop ellende, en vandaar dat ik het als mijn plicht beschouw anderen te behoeden voor deze arrogante club.
Na 2 jaar van beeindigen van het abonnement van upc moet ik nog steeds geld terug krijgen, en zolang ze dit niet hebben terug betaald zal ik tegen deze club ageren.
Heb nu nog alleen radio en tv van hun, ze zijn volgens de recente publicaties wel landelijk de duurste hiermee, en dit dus om hun andere rotzooi mee te kunnen financiere, aar gelukkig zal de opta binnenkort een onderzoek starten bij upc.
Zodra er voor mij een redelijk alternatief is voor radio en tv ben ikook daarmee bij upc vertrokken.
Hopelijk worden ze dan eindelijk eens teruggefloten.
Hoe zit het eigelijk met die duizenden rechtzaken welke upc aanspande?
Is dat ook weer een luchtkasteel van ze welk vroegtijdig ontploft is? als ze het merendeel zouden hebben gewonnen zouden ze wel meer publiciteit hieraan besteden.
Droom jij maar lekker verder met je upc.
Na 2 jaar van beeindigen van het abonnement van upc moet ik nog steeds geld terug krijgen, en zolang ze dit niet hebben terug betaald zal ik tegen deze club ageren.
Heb nu nog alleen radio en tv van hun, ze zijn volgens de recente publicaties wel landelijk de duurste hiermee, en dit dus om hun andere rotzooi mee te kunnen financiere, aar gelukkig zal de opta binnenkort een onderzoek starten bij upc.
Zodra er voor mij een redelijk alternatief is voor radio en tv ben ikook daarmee bij upc vertrokken.
Hopelijk worden ze dan eindelijk eens teruggefloten.
Hoe zit het eigelijk met die duizenden rechtzaken welke upc aanspande?
Is dat ook weer een luchtkasteel van ze welk vroegtijdig ontploft is? als ze het merendeel zouden hebben gewonnen zouden ze wel meer publiciteit hieraan besteden.
Droom jij maar lekker verder met je upc.
Re: Het loopt storm bij UPC !!!
Joepie zie je overal: niet alleen wanbetalers en klanten die niet overweg kunnen met hun produkt krijgen problemen hoor, er zijn ook genoeg nieuwe klanten bij wie het allemaal niet goed gaat! DAt is dus echt een onzin stelling!
Re: Het loopt storm bij UPC !!!
Zo zo joepie is aan het turven geweest??????96 procent van alle klanten van UPC zijn dik tevreden. Helaas voor jejongen!
Of heeft Joepie inside informatie??????
Joepie die inside informatie is er voor bedoeld dat jij je niet te dom gaat voelen als UPC-medewerker....
Dit zijn geen echte cijfers, die zijn cijfers om jullie te laten denken dat de klant dom is, en niet jullie als medewerkers....
Kan me namenlijk niet voorstellen dat 96% van de klanten 65+ is, en niet door heeft dat ze veel te veel betalen voor die paar tv-zenders......
Maar ach, achter UPC zit de OPTA vast niet aan, want alle klanten zijn zo ongeveer tevreden
Re: Het loopt storm bij UPC !!!
Ik denk dat Joepie zie je overal! een nieuwe medewerker is. Een zielepoot die geen kennis van zaken heeft. De hiele zit te likken van zijn manager. Dit kan niet anders. En die 96 procent zuigt die gewoon ook uit zijn duim. Hij/zij is al net zo leugenaar als de rest van dat UPC personeel. Verwijt mensen die kritiek hebben. Terwijl hij/zij ook met bewust valse informatie komt. Zeker een of ander zwaar gecensureerd rapport van de half falliette bedrijf zelf. Die toko hangt van de weest vuile leugens aan elkaar. Het woord Service komt niet in hun woordenboek voor Lijkenpikkers zijn het Het is echt een bedrijf wat over lijken gaat zonder daar ook maar van wakker te liggen. Als je je verdiept in seriemoordenaars vind je veel overlappinggen. Of Joepie ziet ze overal ook een sieriemoordenaar is heb ik geen zicht op. Het zal mij niets verbazen!!
Re: Het loopt storm bij UPC !!!
He Hasjroker, steek er nog eentje op zou ik zeggen, kalmeer je misschien weer!
Je hersencelletjes zijn al aardig weggerot. Wat kan jij stom en oliedom kletsen zeg.
Roken is vies smerig en asociaal!
En hasjrokers zijn NIETSNUTTERS!
Je hersencelletjes zijn al aardig weggerot. Wat kan jij stom en oliedom kletsen zeg.
Roken is vies smerig en asociaal!
En hasjrokers zijn NIETSNUTTERS!
Re: Het loopt storm bij UPC !!!
Het mooie weer komt eraan, dus ook de beruchte netwerkproblemen,
(ruis e.d.) betekend, geen internet geen telefoon, dan krijgen we het weer druk met het afschepen van boze klanten.
En maar hopen dat we geen al te lange hete zomer krijgen, dat gaat upc veel klanten kosten,en trouwens wat ken mij dat nou schelen, ik heb asdl en tel. van KPN. hahahahahahaha................ laat het mooie zomerweer maar komen scheeld weer een riesje naar spanje.
(ruis e.d.) betekend, geen internet geen telefoon, dan krijgen we het weer druk met het afschepen van boze klanten.
En maar hopen dat we geen al te lange hete zomer krijgen, dat gaat upc veel klanten kosten,en trouwens wat ken mij dat nou schelen, ik heb asdl en tel. van KPN. hahahahahahaha................ laat het mooie zomerweer maar komen scheeld weer een riesje naar spanje.
Re: Het loopt storm bij UPC !!!
Juist ja..
Als ze zoveel klanten erbij hebben, hebben ze vast het geld intussen op de EUR45,38 van mijn 1 februari opgehaalde modem terug te storten op mijn rekening!
En ja, zodra hier TV op de glasvezel komt ben ik weg bij UPC.
Niet vanwege de kwaliteit, maar vanwege de zeer slechte afhandeling van klachten en financiele zaken!
Als ik een foutief bedrag terug laat boeken heb ik binnen 2 weken een dreigbrief dat ze me gaan afsluiten als ik niet betaal, maar intussen wacht ik zelf al 4 maanden op mijn borg retour!
Sjucht...
Als ze zoveel klanten erbij hebben, hebben ze vast het geld intussen op de EUR45,38 van mijn 1 februari opgehaalde modem terug te storten op mijn rekening!
En ja, zodra hier TV op de glasvezel komt ben ik weg bij UPC.
Niet vanwege de kwaliteit, maar vanwege de zeer slechte afhandeling van klachten en financiele zaken!
Als ik een foutief bedrag terug laat boeken heb ik binnen 2 weken een dreigbrief dat ze me gaan afsluiten als ik niet betaal, maar intussen wacht ik zelf al 4 maanden op mijn borg retour!
Sjucht...
Re: Het loopt storm bij UPC !!!
Hoezo wachten op glasvezelkabel ???
Voor ca. 80 eurie heb je een sateliet TV Tuner kaart, sluit die aan op een schotel liefst twin en eindeloos TV plezier voor nop (gekraakte zenders via internet op smartcard zetten) en je kan ook nog opnemen
via je HD.
NOOIT MEER UPC !!!!
Voor ca. 80 eurie heb je een sateliet TV Tuner kaart, sluit die aan op een schotel liefst twin en eindeloos TV plezier voor nop (gekraakte zenders via internet op smartcard zetten) en je kan ook nog opnemen
via je HD.
NOOIT MEER UPC !!!!