LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Het loopt storm bij UPC !!!

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
jtm

Re: Het loopt storm bij UPC !!!

Ongelezen bericht door jtm »

UPC is gewoon een slecht bedrijf..dat is zonder meer bewezen. Er is nog nooit een bedrijf geweest dat zoveel emotie s en kritiek los maakt als upc.Wat ik heb mee gemaakt met die sukkels is gewoon niet te beschrijven......maar ik ga niet lopen schelden en zielig lopen doen. Ik neem gewoon nooit meer een dienst van ze af. :wink:

lammertc

Re: Het loopt storm bij UPC !!!

Ongelezen bericht door lammertc »

Storing? Gestoord zul je bedoelen.
Dit heb ik net opgestuurd.
"
Vorige week chello abo opgezegd, zou doos krijgen om modem op te sturen. Nog niet gehad. Internet is afgelopen zaterdag afgesloten, Email vrijdag jl al. Helpdesk was (alweer) niet te bereiken, telefoon werkte ook niet, dus mobiel moeten bellen. Kosten tot nu toe 25 euro voor tweemaal een half uur wachten om vervolgens verbroken te worden. Belachelijk gewoon. Modem staat morgenochtend om 8 uur buiten de deur in UPC doos, regen of niet. Ik ga niet nog eens 5.50 euro betalen om modem naar jullie op te sturen. Ik heb het gehad met UPC. Een kopie van dit bericht komt op Kassa en Trosradar. Alle betalingen zal ik direct inhouden met abo van UPC tv. Ik verwacht van Chello minstens 25 euro voor telefoonkosten mobiel bellen. Bel MIJ maar, ik bel niet meer met jullie.
"

Gesloten