LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Hotel baia gundogan (bodrum) Turkije
Re: Hotel baia gundogan (bodrum) Turkije
Wat een antwoord!!!.Die gaat flierefluitend door het leven.Gewone antwoorden kent ze niet.Zoek het lekker zelf uit.Misschien valt het tegen of misschien mee, maar je moet het ermee doen juffie.Het leven is een groot lol paradijs voor je!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Pardon, jij komt echt super dominant over zeg...
Wat ik van een hotel verwacht is mijn vraag toch ook helemaal niet mijn vraag was of er iemand anders ervaringen had daarzo en die mij die kon vertellen..........
Wat ik gezien heb op die site ziet het er allemaal mooi uit ik hou gewoon van luxe daarom heb ik dat hotel genomen
Pfff toch jammer dat er altijd mensen zijn die niet normaal kunnen reageren en iemand een antwoord uit zijn mond willen trekken...
Ben geen klein kind meer kom op zeg
Doei
Wat ik van een hotel verwacht is mijn vraag toch ook helemaal niet mijn vraag was of er iemand anders ervaringen had daarzo en die mij die kon vertellen..........
Wat ik gezien heb op die site ziet het er allemaal mooi uit ik hou gewoon van luxe daarom heb ik dat hotel genomen
Pfff toch jammer dat er altijd mensen zijn die niet normaal kunnen reageren en iemand een antwoord uit zijn mond willen trekken...
Ben geen klein kind meer kom op zeg
Doei
Mooi, ik ben er achter wat voor type ellytjuhhh is.
Dit is duidelijk het type die na haar vakantie 6 topics vol gaat schrijven hoe slecht het allemaal toch wel niet was...
Dit is duidelijk het type die na haar vakantie 6 topics vol gaat schrijven hoe slecht het allemaal toch wel niet was...
Tot je ziek word en denkt had ik het toch maar gedaan.Het word niet voor niets aangeraden het wel te doen.Je zal een ander maar besmetten.Gewoon even doen dan loop je ook geen risico.En niet eigenwijs zijn,gewoon even laten inenten.Ik zou het maar doen as ik jou was.
kost wel 100 euro per persoon tjakkaaaaaaaaa
whahahahaa ik ben echt geen pessimist ofzo hoor
En k denk dat ik me daar ook zeer zeker ga vermaken heb er echt zin in, alleen vond het gewoon handig om alvast wat meer info te hebben...
En niet van die info die van jou ofkomt wat ik eigenlijk geen info mag noemen want het gaat echt helemaal nergens over..
En k denk dat ik me daar ook zeer zeker ga vermaken heb er echt zin in, alleen vond het gewoon handig om alvast wat meer info te hebben...
En niet van die info die van jou ofkomt wat ik eigenlijk geen info mag noemen want het gaat echt helemaal nergens over..
En als je straks goed ziek wordt, is het nog veel duurder, tjakkaaaaaaa
Ik ben zelf in Gundogan op vakantie geweest. Niet in dat hotel, maar het zag er aan de buitenkant erg goed uit. Ik ga van het najaar weer en dan ga ik ook voor hotel Baia kiezen. Weet dus niet zeker of het een goed hotel is, maar ik ben de lobby ingelopen en het zag er daar (en aan de buitenkant) erg goed uit!!!
Misschien een lekkende douche,Eten dat te lang op platen warm gehouden word en wat je niet lust.Jij geloofd zeker nog in sprookjes Ha Ha.Het kan je wel eens tegenvallen dat het net allemaal anders is en dat die luxe waar je vandroomd niet bestaat.Over domheid gesproken,daar ben jij een wandelend voorwep van.Prettige vakantie.
Jah maar ik vind het gewoon echt belachelijk duur voor 1 prikkie of 2..
Ben me er heus wel van bewust dat je ziek kan worden daarzo..
Maar me schoonmoeder is daar ook geweest in turkije maar dan ergens anders en die heeft helemaal niks gedaan en heeft ook niks opgelopen.
Zij zegt alleen wel geen water drinken daarzo alleen flesjus uit de winkel ook geen waterijsjes..........
Pffff ik weet het niet meer
Ben me er heus wel van bewust dat je ziek kan worden daarzo..
Maar me schoonmoeder is daar ook geweest in turkije maar dan ergens anders en die heeft helemaal niks gedaan en heeft ook niks opgelopen.
Zij zegt alleen wel geen water drinken daarzo alleen flesjus uit de winkel ook geen waterijsjes..........
Pffff ik weet het niet meer
Hahaha
Het is een 5 sterrenhotel dus dan mag je wel verwachten dat het er luxe is.... (over domheid gesproken)
Jij kan zeker je frustraties niet kwijt bij je 2e berichtje merkte ik al dat er iets goed mis was met jou;)
(Misschien dat je de eerste vraag nog even zou kunnen beantwoorden, ellytjuhhh?
Zou misschien wel zo netjes zijn.)
Zoiets ga je toch niet zeggen kom op zeg doe eens even volwassen
Het is een 5 sterrenhotel dus dan mag je wel verwachten dat het er luxe is.... (over domheid gesproken)
Jij kan zeker je frustraties niet kwijt bij je 2e berichtje merkte ik al dat er iets goed mis was met jou;)
(Misschien dat je de eerste vraag nog even zou kunnen beantwoorden, ellytjuhhh?
Zou misschien wel zo netjes zijn.)
Zoiets ga je toch niet zeggen kom op zeg doe eens even volwassen
Ik zou het maar doen als ik jou was voor alle zekerheid.Niet iedereen is het zelfde.Maar doe het voor je zelf.Mijn dochter laat zich wel inenten.En die zal echt geen risico willen lopen van een verpeste vakantie of dat je thuiskomt en daar ziek word.Maar je moet het zelf weten.Aan jou de keus.
Maar een5*hotel daar is niet hetzelfde als hier,en dat vergeetje.Maar slaap lekker verder en ontdek het zelf !!
Dat weet ik wel hoor...
Ik ben in griekenland ook in een 5 sterrenhotel geweest en daar was het ook perfect...
Dus weet wel een beetje wat ik kan verwachten
Hahah volgens mij ben je gewoon jaloers
lol
Ik ben in griekenland ook in een 5 sterrenhotel geweest en daar was het ook perfect...
Dus weet wel een beetje wat ik kan verwachten
Hahah volgens mij ben je gewoon jaloers
lol
Absoluut niet,want ik ga zelf nog weg en ik gun je van harte de droom waarin je leefd.Want trkije is toch anders dan griekenland.
Heel veel plezier en wees voorzichtig!!!!!!!!!!!
Heel veel plezier en wees voorzichtig!!!!!!!!!!!
Pfff, dit gaat echt helemaal nergens meer over...
Ellyjuhhh, je hebt zoveel commentaar op 'gast', maar je doet precies hetzelfde hoor
Ik dacht laat ik aangeven wat ik van de buitenkant en lobby van het hotel gezien heb (en tuurlijk heb ik dan niet alles gezien, maar al meer dan in een boekje), aangezien ik in Gundogan geweest ben, maar dat wordt volgens mij ook niet meer serieus genomen. (bericht 14:18 uur)
Ellyjuhhh, je zoekt het maar lekker zelf uit!
Ellyjuhhh, je hebt zoveel commentaar op 'gast', maar je doet precies hetzelfde hoor
Ik dacht laat ik aangeven wat ik van de buitenkant en lobby van het hotel gezien heb (en tuurlijk heb ik dan niet alles gezien, maar al meer dan in een boekje), aangezien ik in Gundogan geweest ben, maar dat wordt volgens mij ook niet meer serieus genomen. (bericht 14:18 uur)
Ellyjuhhh, je zoekt het maar lekker zelf uit!
Ik word idd een beetje gek van dat gedram van die gast
Nou laat ik dan maar de wijste zijn en er niet meer op reageren
Nou laat ik dan maar de wijste zijn en er niet meer op reageren
Jah ben blij met die info maar had graag mensen gehad die echt in het hotel geweest waren...
Kan je mij dan wat vertellen over jou ervaringen in gundogan
Groetjes
Kan je mij dan wat vertellen over jou ervaringen in gundogan
Groetjes
Over Gundogan: super leuk dorpje. Veel minder toeristisch dan het grote Bodrum. Bodrum is trouwens maar 17 km verwijderd, dus daar ben je ook zo. Er gaat 2 keer per dag een pendelbus naar Bodrum. Leuk om een keer mee te maken.
Het is een gezellig dorpje, lekker aan zee, veel terrasjes, heerlijk zwemmen, mooie omgevingm, erg leuke en vriendelijke mensen. NIETS negatiefs!!!
Het is een gezellig dorpje, lekker aan zee, veel terrasjes, heerlijk zwemmen, mooie omgevingm, erg leuke en vriendelijke mensen. NIETS negatiefs!!!
Kan je daarzo ook in gundogan scooters huren en zo jah is dat daarzo goedkoper als in bodrum hihi