LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Opdringerige telefonische verkoop KPN

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
EwoutK
Berichten: 1
Lid geworden op: 09 jul 2005 15:03

Re: Opdringerige telefonische verkoop KPN

Ongelezen bericht door EwoutK »

Ik zou er niet op vertrouwen dat je het op deze manier geregeld hebt,
want kpn gaat gewoon stug door bij ons. Wij hebbben inmiddels weer een brief ontvangen van kpn dat wij geen gebruik kunnen maken van ons annuleringsrecht, omdat het gaat om een verlenging. Terwijl ons toch telefonisch door een medewerker van kpn vertelt was dat de verlenging nu geannuleerd was. Kpn al gebeld maar die weten nergens van en hun systeem ligt er ook nog eens uit (wat een toeval). Je begint zo langzamerhand toch te denken aan juridische stappen.....

jolande
Berichten: 2
Lid geworden op: 10 jul 2005 22:04

Re: Opdringerige telefonische verkoop KPN

Ongelezen bericht door jolande »

ook ik ben gebeld. heb geen toestemming gegeven voor verlenging, maar kreeg inderdaad ook een brief thuis waarin ik werd bedankt dat ik hun aanbieding heb geaccepteerd. na mailen en bellen nog niets wijzer ( ik wil hier vanaf). heb vandaag de ombudsman gebeld. deze vindt het een schandelijke zaak van kpn en als men hiervan meer klachten ontvangt gaan zij er zich verder in verdiepen. bellen dus met de ombudsman 0900-6722722. :x

Maarschalk
Berichten: 2899
Lid geworden op: 14 aug 2004 17:03

Re: Opdringerige telefonische verkoop KPN

Ongelezen bericht door Maarschalk »

Dit alles heeft te maken met respect.

Het is toch logisch dat men om die tijden aan de telefoon zit !! Dan zijn de meeste mensen thuis. Nogmaals diegene doet gewoon zijn werk en verdient daarmee zijn centjes net als jij en ik overdag doen. Heb daar gewoon respect voor !!!!!!!!!!!!!

Hoe zou jij het vinden als je in de schoenen van zo iemand zou staan ? Constant van die respectloze mensen aan de lijn en afgeblaft worden ? Denk daar nou eens over na !

Oh ja je aardappel... Gewoon in je mond houden, hoef je niks te zeggen en kan je netjes luisteren.
Je kan de pot op met je respect voor deze idioten. Zij dienen eens respect te hebben voor mij en mijn privacy.
En anders mogen ze mij hun privenummer geven, dan bel ik ze op het moment dat het mij uitkomt, om 5 's ochtends dus en dan mogen ze hun verkooppraatje houden.

hoffie
Berichten: 662
Lid geworden op: 09 jun 2004 23:46

Re: Opdringerige telefonische verkoop KPN

Ongelezen bericht door hoffie »

Nog zo'n ziel (zucht)

Zinloze reactie !

Dit alles heeft te maken met respect.

Het is toch logisch dat men om die tijden aan de telefoon zit !! Dan zijn de meeste mensen thuis. Nogmaals diegene doet gewoon zijn werk en verdient daarmee zijn centjes net als jij en ik overdag doen. Heb daar gewoon respect voor !!!!!!!!!!!!!
Wat heeft dit met respect te maken????????
A: Waarom moet ik mijn eten koud laten worden woor een zogenaamde aanbieding????
B: Ik betaal niet voor mijn telefoon-abonement om daar reclame op te ontvangen
C: Wat is het verschil tussen SPAM op je computer & telefonische onzin??????

STOP SPAM, dus ook op de telefoon!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

aramata
Berichten: 3
Lid geworden op: 12 jul 2005 15:25

Re: Opdringerige telefonische verkoop KPN

Ongelezen bericht door aramata »

Ook ik ben benaderd door de KPN.
Heb ze dan ook mede gedeeld dat ik net een abonnement bij Wanadoo heb afgelsoten en zeer tevreden ben.
Omdat ik zo tevreden ben kreeg ik 1 maand gratis ADSL.
Er werd totaal niet gesproken over een nieuwe abonnement of verlening.


Binnen een paar dagen kreeg ik een bevestiging in huis voor een verlenging :!: :?: Ik heb hier niet omgevraagd. Ik ben verkeerd voorgelicht. Vorige week kreeg ik weer een brief van de KPN dat ik geen gebruik kon maken van het annulerings recht daar het om een verlenging gaat. mmmmm
Ik heb niks getekend.. dus wil er ook graag vanaf.

Heeft iemand een voorbeeld e-mail ofzo om hiervan af te komen.Ik heb geen zin om dubbele kosten te gaan betalen omdat de KPN zonodig zieltjes wil winnen.

Heb inmiddels ook naar Stichting de Ombudsman een mail gestuurd. Als er nu maar genoeg mensen gaan klachen draaien ze het misschien wel terug. Want KPN geeft verkeerde informatie eigenlijk geen informatie.

Rvdp
Berichten: 6
Lid geworden op: 13 jul 2005 14:07

Re: Opdringerige telefonische verkoop KPN

Ongelezen bericht door Rvdp »

Hallo,

Ook ik heb vandaag de bevestiging gekregen van KPN.
In het telefonisch gesprek heb ik tot 2 keer toe gevraagd of ik Wanadoo behoud..."ja hoor meneer"...niet dus.

Heb gelijk de annuleringsbrief aangetekend verstuurd en ook een email gestuurd naar het e-mail adres vermeld in deze topic.

Ik vind dat ik niet juist ben geinformeerd wat ik niet gewend ben van de KPN. Ik hoop dan ook dat iedereen massaal de heer M.Buitelaar zal lastigvallen.
Ik hoop ook wat steun van Radar zelf natuurlijk.

Grt
Raymond

aramata
Berichten: 3
Lid geworden op: 12 jul 2005 15:25

Re: Opdringerige telefonische verkoop KPN

Ongelezen bericht door aramata »

Ik heb inmiddels een mail gekregen van de KPN dat het niet mogelijk is om de "verlenging" te annuleren. Vreemde zaak omdat het nogal op dringerig is gebeurd.

Ik hoop dat Radar hier iets aan kan doen of misschien de Stichting ombudsman die ik ook al heb gemailt.

Het feit blijft dat het een vreemde zaak is. De KPN gebruikt gegevens van Wanadoo om op slinkse "zieltjes" te winnen.. :? Ik neem het de KPN dan ook zeer kwalijk. En zal er dan ook alles aan doen om (indien het echt niet te annuleren is) aan het einde van de "verlenging" weg te gaan bij de KPN.
Maar als je wat van hun gedaan moet hebben zijn ze niet thuis.


Of topic: in 1998 ben ik verhuist van het oosten naar het westen des lands. Sinds dat ik in het westen woon, woon ik volgens KPN op huisnummer 121A. Ik woon vanaf het begin op 112A dit is nog steeds niet veranderd o.a. in het telefoonboek. Ik heb het maar opgegeven om het proberen te wijzigen. Ik vindt het prima krijg dus ook geen geadresseerde reclame mail.

aramata
Berichten: 3
Lid geworden op: 12 jul 2005 15:25

Re: Opdringerige telefonische verkoop KPN

Ongelezen bericht door aramata »

Gister avond werd ik gebeld door een medewerker van KPN naar aanleiding van mijn mailtjes omtrent de "verlening".
Na eeng esprek van 5 minuten bleek dat ik helemaal niet in aanmerking kwam voor deze actie. :)
Ik heb namelijk sinds Maart 2005 pas ADSL thuis. En deze actie was geldig voor mensen die al langer dan 1 jaar ADSL via het KPN netwerk hadden..
Ik krijg dus als alles goed is een brief in de bus met de bevestiging dat de "verlenging" ongedaan is gemaakt.

Dus voor mij loopt alles nog goed af..

verburg59
Berichten: 6
Lid geworden op: 07 jun 2005 19:20

Re: Opdringerige telefonische verkoop KPN

Ongelezen bericht door verburg59 »

:twisted: ook ik heb een verkoper gehad met de mededeling van 2 mnd gratis bij verlenging ik zou er over denken maar wanadoo kwam met familie adsl 3 x sneller en 12 euiro per mnd goedkoper tot mijn verbazing ontving ik een brief met niet op te zeggen abonnement voor een jaar Ik ben helemaal niet akkord gegaan heb diverse briefen gestuurd maar word niet op gereageerd wat te doen???? :?

verburg59
Berichten: 6
Lid geworden op: 07 jun 2005 19:20

Re: Opdringerige telefonische verkoop KPN

Ongelezen bericht door verburg59 »

:twisted: ook ik heb een verkoper gehad met de mededeling van 2 mnd gratis bij verlenging ik zou er over denken maar wanadoo kwam met familie adsl 3 x sneller en 12 euiro per mnd goedkoper tot mijn verbazing ontving ik een brief met niet op te zeggen abonnement voor een jaar Ik ben helemaal niet akkord gegaan heb diverse briefen gestuurd maar word niet op gereageerd wat te doen???? :?

verburg59
Berichten: 6
Lid geworden op: 07 jun 2005 19:20

Re: Opdringerige telefonische verkoop KPN

Ongelezen bericht door verburg59 »

Geplaatst op 10 Aug 2005 20:53 door verburg59 Bewerk/Verwijder dit bericht Verwijder dit bericht
Twisted Evil ook ik heb een verkoper gehad met de mededeling van 2 mnd gratis bij verlenging ik zou er over denken maar wanadoo kwam met familie adsl 3 x sneller en 12 euiro per mnd goedkoper tot mijn verbazing ontving ik een brief met niet op te zeggen abonnement voor een jaar Ik ben helemaal niet akkord gegaan heb diverse briefen gestuurd maar word niet op gereageerd wat te doen???? Confused
Naar boven

verburg59
Berichten: 6
Lid geworden op: 07 jun 2005 19:20

Re: Opdringerige telefonische verkoop KPN

Ongelezen bericht door verburg59 »

Geplaatst op 10 Aug 2005 20:53 door verburg59 Bewerk/Verwijder dit bericht Verwijder dit bericht
Twisted Evil ook ik heb een verkoper gehad met de mededeling van 2 mnd gratis bij verlenging ik zou er over denken maar wanadoo kwam met familie adsl 3 x sneller en 12 euiro per mnd goedkoper tot mijn verbazing ontving ik een brief met niet op te zeggen abonnement voor een jaar Ik ben helemaal niet akkord gegaan heb diverse briefen gestuurd maar word niet op gereageerd wat te doen???? Confused
Naar boven

Dick65
Berichten: 7
Lid geworden op: 29 sep 2005 01:35

Re: Opdringerige telefonische verkoop KPN

Ongelezen bericht door Dick65 »

Geplaatst op 29 Sep 2005 02:47 door Dick65


--------------------------------------------------------------------------------

Bent u tevreden met uw Versatel ADSL abonnement via KPN lijn meneer????? Moah tevreden!!!, ik heb geen klachten. Dan mag ik u 10 euro teruggeven. het enige wat wij vragen , is dat u nog een jaar via ons ADSL afneemt. Wij hebben gezien dat u nog tot maart 2006 geabonneerd ben bij Versatel.

Bevestiging ontvangen in augustus 2005 dus loopt het tot augustus 2006.?????
Wat blijkt nu???? Opzegtermijn Versatel loopt niet meer synchroon met de KPN afspraak, Dus kan ik niet meer van mijn ADSL via KPN af!!!!! Versatel vraagt 1 maand opzegtermijn voor einddatum contract. en dat is maart van elk jaar.

Neen meneer u hebt niet binnen 7 dagen gereageerd dus accepteren wij uw annulering niet zegt KPN.
Conclusie: Had je voordien met 1 contract te maken (VERSATEL)na de actie van KPN ben je in het bezit van twee contracten met verschillende expiratiedatums.

Slimme zet van KPN. Of moet ik zeggen SLUWE ZET OM DOMME MENSEN DIE NIET DOORDENKEN AAN ZICH TE BINDEN????

Er zijn momenteel veel aanbiedingen die beter zijn dan de 1,5 MB ADSL
LITE via KPNlijn (aboprijs 29,95 euro) en ADSL zonder telefoonlijn van KPN die aantrekkelijker zijn dan ADSL LITE via KPN

Carlaxx
Berichten: 16
Lid geworden op: 27 sep 2005 22:06

Re: Opdringerige telefonische verkoop KPN

Ongelezen bericht door Carlaxx »

ik werd ook gebeld door kpn, met de mededeling dat mijn abonnement bij wanadoo afliep en zei...oke vertel maar wat, maar ben ook kabel aan het onderzoeken...

ik checkte bij wanadoo of het klopte dat mijn abonnement afliep en die bevestigde dat...

kpn kwam goedkoper uit dan de kabel

en dus belde ik kpn en melde mij aan

direct erachteraan wanadoo afgezegd en wat schetst mijn verbazing
de onbeschofte meneer van wanadoo vertelt mij dat mijn abonnement helemaal niet afloopt, want ik had hem in februari vorig jaar aanpast naar een lagere snelheid..
dus ik vertelde van mijn vorige belletje aan hun
oh...foutje was dat dan van die medewerker...

afijn ik direct kpn gebelt en geannuleerd, was half uurtje/uurtje later

geen probleem mevrouw...

afijn wat ik in andere draad al schreef..

toen starte de ellende...kpn kent woord annuleren niet..

contract kwam en ik annuleerde weer
modum kwam
sleutel/code kwam
geld werd afgeschreven...
enz enz

en nu spook aanvragen voor snellere snelheden bij wanadoo

ik heb genoeg van allebei en per 1 maart hoppa weg ermee

ik ga naar de kabel

van de week al opgezegd bij wanadoo...maar offcourse nog geen reactie mogen ontvangen
via mail niet en via post niet


Carka

Gesloten