LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] goed nieuws
Re: goed nieuws
wij maken sinds december gebruik van de telefonie van UPC. Tot op heden hebben wij, op een aantal storingen na, geen problemen.
Werden vandaag door UPC zelfs gebeld dat vanwege vele klachten over storingen deze week nog een nieuwe modem wordt geplaatst.
Ze zijn zelfs niet te beroerd om 's avonds langs te komen !
Pluim voor UPC !
Werden vandaag door UPC zelfs gebeld dat vanwege vele klachten over storingen deze week nog een nieuwe modem wordt geplaatst.
Ze zijn zelfs niet te beroerd om 's avonds langs te komen !
Pluim voor UPC !
Re: goed nieuws
Ik ben een tevrede klant van upc, zowel telefoon als internet.
ik heb geen problemen, ook niet met rekeningen.
ik vind het dus vreemd dat er zoveel klagers zijn.
of hebben zij niets anders te doen?
ik heb geen problemen, ook niet met rekeningen.
ik vind het dus vreemd dat er zoveel klagers zijn.
of hebben zij niets anders te doen?
Re: goed nieuws
Ik maak al meer dan 40 jaar gebruik van KPN en heb nog nooit een storing gehad, das wat anders dan een half jaartje telefoon en op EEN PAAR STORINGEN NA een goede verbinding.wij maken sinds december gebruik van de telefonie van UPC. Tot op heden hebben wij, op een aantal storingen na, geen problemen.
Laat me niet lachen.
Re: goed nieuws
ach agro er zijn nou eenmaal mensen die al blij zijn als ze even contact hebben, kunnen ze namenlijk met UPC bellen dat ze ziek zijn en niet komen werken....................
-
- Berichten: 147
- Lid geworden op: 08 jun 2005 19:47
Re: goed nieuws
Mijn zus zou ZO graag willen bellen met UPC, maar ze woont helaas in Amstelveen en daar is geen UPC dienst te verkrijgen, alleen maar Casema met alleen maar supersullig internet. Ze baalt echt als een stekker.
Men mag zich gelukkig prijzen als UPC diensten levert in het postcode gebied. Want dan is er pas fun: Digitale Televisie, Supersnel Internet en Digitale Telefonie over de spectaculaire en ultra moderne VOIP technologie.
Men mag zich gelukkig prijzen als UPC diensten levert in het postcode gebied. Want dan is er pas fun: Digitale Televisie, Supersnel Internet en Digitale Telefonie over de spectaculaire en ultra moderne VOIP technologie.
Re: goed nieuws
Wil niet lullig doen, maar alle kabelboeren leveren ongeveer hetzelfde, alleen is het nergens zo'n bende als bij UPC!!!!!!!!!!!!!!!!!Mijn zus zou ZO graag willen bellen met UPC, maar ze woont helaas in Amstelveen en daar is geen UPC dienst te verkrijgen, alleen maar Casema met alleen maar supersullig internet.
Re: goed nieuws
Geplaatst op 13 Jun 2005 12:00 door hoffie
--------------------------------------------------------------------------------
Quote:
Mijn zus zou ZO graag willen bellen met UPC, maar ze woont helaas in Amstelveen en daar is geen UPC dienst te verkrijgen, alleen maar Casema met alleen maar supersullig internet.
Wil niet lullig doen, maar alle kabelboeren leveren ongeveer hetzelfde, alleen is het nergens zo'n bende als bij UPC!!!!!!!!!!!!!!!!!
Mooi toch hoffie/agpo
--------------------------------------------------------------------------------
Quote:
Mijn zus zou ZO graag willen bellen met UPC, maar ze woont helaas in Amstelveen en daar is geen UPC dienst te verkrijgen, alleen maar Casema met alleen maar supersullig internet.
Wil niet lullig doen, maar alle kabelboeren leveren ongeveer hetzelfde, alleen is het nergens zo'n bende als bij UPC!!!!!!!!!!!!!!!!!
Mooi toch hoffie/agpo
-
- Berichten: 147
- Lid geworden op: 08 jun 2005 19:47
Re: goed nieuws
x x xxxxxx xxxx
x x x x xx xx
x x x x x
x x x x x
x x xxxxxx x
x x x x
x x x xxx xx
x x x xxxx
x x x x xx xx
x x x x x
x x x x x
x x xxxxxx x
x x x x
x x x xxx xx
x x x xxxx
Re: goed nieuws
zozo mischa op cursus geweest bij UPC????????
knap hoor dat je al kruisjes kan zetten, maar goed je had natuurlijk geen zin om de telefoon op te nemen....
he al die lastige klanten ook ......
knap hoor dat je al kruisjes kan zetten, maar goed je had natuurlijk geen zin om de telefoon op te nemen....
he al die lastige klanten ook ......
Re: goed nieuws
Agpo en Koffie
0900 1580 , vergeet niet de bellen, stel je voor als de afdeling heikneuters.
0900 1580 , vergeet niet de bellen, stel je voor als de afdeling heikneuters.
-
- Berichten: 246
- Lid geworden op: 06 nov 2004 14:41
Re: goed nieuws
Nou ik ben van alles weg wat maar met UPC te maken heeft. Ik zit op Tiscali. Scheelt me 130,= per maand en dus € 1560,= per jaar (daar kan je je kont op de Bahama's mee leggen; paar lekkere wijven erbij een lekkere pint bier en hoppeta!!) en razendsnel internet en een hele goede service en ik kan 24 uur gratis bellen van vast naar vast zonder policybeleid. Kan je lekker van op vakantie; heb je geen stress van UPC en heb je ook niet die fantasienota's van hun meer. Heerlijk.
Toen ik mijn chello afzegde zei die muts aan de andere kant van de lijn:"Weet je dat Tiscali heel veel connectieproblemen heeft en dat zij erg labiel zijn wat de snelheid betreft?" Ik zei: "Oh ja?" Ik heb net een modemstoring van 3 weken; een e-mail storing van die drie weken + twee weken en een regionale storing van 4 weken achter de rug en jullie willen dus niets daarvan terugbetalen. Dus dat hebben jullie tegen je". Die muts zei, dat ik niet zo moet zeuren en dat ik topch op langere duur weer bij UPC terug zou komen. Ik zei:"Nou dat kan je wel vergeten". Ik heb na die storingen wel alles betaald he, dacht ik zo. Want ik betaal jullie niets meer. Einde gesprek, en met `pijn in het hart' droop ze af.
Ze waren al blij dat ze me kwijt waren. ik was te bijdehand.
Succes mensen met de UPC perikelen. Tiscali werkt overigens 20m keer beter dan Chello en Priority. Heel erg goed product.
Neptunus.
Toen ik mijn chello afzegde zei die muts aan de andere kant van de lijn:"Weet je dat Tiscali heel veel connectieproblemen heeft en dat zij erg labiel zijn wat de snelheid betreft?" Ik zei: "Oh ja?" Ik heb net een modemstoring van 3 weken; een e-mail storing van die drie weken + twee weken en een regionale storing van 4 weken achter de rug en jullie willen dus niets daarvan terugbetalen. Dus dat hebben jullie tegen je". Die muts zei, dat ik niet zo moet zeuren en dat ik topch op langere duur weer bij UPC terug zou komen. Ik zei:"Nou dat kan je wel vergeten". Ik heb na die storingen wel alles betaald he, dacht ik zo. Want ik betaal jullie niets meer. Einde gesprek, en met `pijn in het hart' droop ze af.
Ze waren al blij dat ze me kwijt waren. ik was te bijdehand.
Succes mensen met de UPC perikelen. Tiscali werkt overigens 20m keer beter dan Chello en Priority. Heel erg goed product.
Neptunus.
-
- Berichten: 246
- Lid geworden op: 06 nov 2004 14:41
Re: goed nieuws
Beste Mischa0320;
Geef even dit door aan jouw zus. Doe op www.tiscali.nl of op www.tfortelecom.nl ewen postcodecheck. Neem dan de Tiscali Special, die in aanbieding is voor € 29,95. Dan heb je 4Mbit/640 Kbit (upload) internet en 24 uur gratis bellen in Nederland van vast-->vast.
Heb je veel meer aan. Ik heb UPC gehad en dat zou je je zus nooit aan willen doen. Dus ga daar heen. Zeer goede verbinding; geen storingen en het spaart haar 1560,= per jaar uit!! Wanneer het fantasienota's zijn, dan nog veel meer. Je betaalt wel voor de budget en je neemt gewoon de belbudget abonnement van kpn maar je belt met Tiscali die je erbij krijgt. Bij UPC betaal je inclusief internet een vast bedrag van 69,95 en bij Tiscali € 29,95. Meid je kan er van op vakantie!! Het scheelt 1700,= per jaar.
Waarom doet zij dat niet. Heerlijk dat je dan ook geen hopeloze toestanden hebt wat de kabel aangaat. Ga gewoon op de ADSL zitten en met Tiscali netwerk en niet die van KPN !!
Goed; bekijk het maar even. Ik ben er naar toe overgegaan. Nog steeds geen spijt en werkt altijd!!
Groet,
Neptunus.
Geef even dit door aan jouw zus. Doe op www.tiscali.nl of op www.tfortelecom.nl ewen postcodecheck. Neem dan de Tiscali Special, die in aanbieding is voor € 29,95. Dan heb je 4Mbit/640 Kbit (upload) internet en 24 uur gratis bellen in Nederland van vast-->vast.
Heb je veel meer aan. Ik heb UPC gehad en dat zou je je zus nooit aan willen doen. Dus ga daar heen. Zeer goede verbinding; geen storingen en het spaart haar 1560,= per jaar uit!! Wanneer het fantasienota's zijn, dan nog veel meer. Je betaalt wel voor de budget en je neemt gewoon de belbudget abonnement van kpn maar je belt met Tiscali die je erbij krijgt. Bij UPC betaal je inclusief internet een vast bedrag van 69,95 en bij Tiscali € 29,95. Meid je kan er van op vakantie!! Het scheelt 1700,= per jaar.
Waarom doet zij dat niet. Heerlijk dat je dan ook geen hopeloze toestanden hebt wat de kabel aangaat. Ga gewoon op de ADSL zitten en met Tiscali netwerk en niet die van KPN !!
Goed; bekijk het maar even. Ik ben er naar toe overgegaan. Nog steeds geen spijt en werkt altijd!!
Groet,
Neptunus.
Re: goed nieuws
Zeg Nep, dan kan de zus van Mischa zeker ook met een paar lekkere wijven op de Bahama's gaan zitten? Hoe je ten opzichte van een abonnement van 69,95 kans ziet om 130 euro per maand te besparen is met niet helemaal duidelijk. Het zal dan wel Texel worden, want filantropisch is Tiscali voorlopig nog niet. Het valt me op dat je opinie nog wel eens wijzigt. De afgelopen paar maanden was je nogal pro-UPC en daarvoor hebben we de periode Compuserve gehad, weet je nog? Goed, nu dus Tiscali, en wanneer wordt het weer UPC?
Re: goed nieuws
Alsa je zoveel moet faxen om zo een antwoord te krijgen als klant end at je als klant alleen maar een product bent van hun die geld naar binnen brengt; wil ik geeneens zo'n provider hebben. Dan zijn het gewoon stinkende dieven en oplichters. Met dat soort zwijnen ga ik geen eens in zee. Die kunnen voor mijn ogen sterven die lui en zal ik er nog smakelijk om lachen ook terwijl ze voor mijn ogen kapot creperen van de ellende en de pijn!!
Groet,
Uranus.
Groet,
Uranus.
Re: goed nieuws
nooit klachten en direct geholpen bij vragen