Pagina 2 van 4
Re: henry's kitchen
Geplaatst: 31 jul 2005 01:54
door Pfffff
Re: henry's kitchen
Geplaatst: 31 jul 2005 01:59
door mar53
Ik zou niet meer reageren maar....
IK begin bijna van je te HOUDEN.
Re: henry's kitchen
Geplaatst: 12 aug 2005 15:44
door pito
Ga lekker op een chatbox zitten samen of spreek ergens af.
Kunnen we hier een beetje on-topic blijven? Ik weet niet wat jullie gewauwel met keukens te maken heeft..
Re: henry's kitchen
Geplaatst: 12 aug 2005 15:47
door pito
Daarentegen ben ik ook bij discountkeukens in Roosendaal geweest. Erg goede service, ziet er een beetje primitief uit, maar ik kreeg een heldere offerte (zonder te vragen) en hij raadde mij aan om nog naar andere keukenzaken te gaan omdat hij zo zelfverzekerd was van zijn zaak. Een echte vergelijking daarvan heb ik niet kunnen maken, omdat ik bij keukenmaxx een andere keuken heb gekozen. Bij Discountkeukens ga ik dus ook mijn keuken kopen!
Wat bedoelt u met primitief en hebben ze ook een website?
Re: henry's kitchen
Geplaatst: 12 aug 2005 17:27
door Pfffff
Re: henry's kitchen
Geplaatst: 12 aug 2005 17:35
door pito
Erg humoristich Pffff, maar weinig constructief m.b.t. deze topic.
Je humor werkt waarschijnlijk erg aanstekelijk bij sommige tieners, op ditm forum is het wat flauw allemaal en niet volgens de doelstelling van dit forum lijkt me.
Wellicht een chatboxje opzoeken? pffffffffffffffff.................
Re: henry's kitchen
Geplaatst: 13 aug 2005 00:14
door Pfffff
Re: henry's kitchen
Geplaatst: 19 aug 2005 11:46
door AvdF
Er veranderd niet veel in Nederland keukenland. Zelf tot einde 80er jaren in NL-keukenland aktief geweest. Woon sinds 15 jaar in het buitenland. Een keukenzaak zonder klachten bestaat er niet, maar mijn ervaring is dat alle klachten in redelijkheid opgelost worden. Een klacht kan een keukenzaak nooit oplossen: het vaak te hoge verwachtingspatroon van de koper - na de aankoop. Veel kopers hebben nl. geen idee wat ze gekocht hebben en zijn dan onaangenaam verrast nadat de keuken geinstalleerd is. Om dit te voorkomen dienen showrooms veel keukens te bevatten die in een herkenbare omgeving zijn opgebouwd, je verkoopt dan gemakkelijker en hebt veel minder kans op dit soort klachten.
- Ik heb ergens gehoord dat xxxx xxxx (Netto Bouwmarkt/Brugman keukens) de eigenaar is van Henry's Kitchen? Kan mij iemand zijn contact gegevens sturen, zou ik zeer op prijs stellen.
Re: henry's kitchen
Geplaatst: 22 aug 2005 07:49
door keukenspecialist
Woon sinds 15 jaar in het buitenland
Gelukkig!
Re: henry's kitchen
Geplaatst: 25 aug 2005 12:16
door layla
Goedemorgen,
Een update: gisteren is de door mij bestelde keuken van Henry's Kitchens geplaatst.
Hij is echt supermooi geworden! Ik ben supertevreden over de kwaliteit, de keuken is van de Diamond collection (zgn. eigen merk), maar is van het merk Schuller, type Next 125.
Ik ben er heel blij mee, ik had in het begin wel wat twijfels door de manier van verkopen van Henry's Kitchens, maar ben uiteindelijk erg blij met het resultaat!
Re: henry's kitchen
Geplaatst: 01 nov 2005 21:36
door butagas51
Misschien eens een berichtje van een echte klant van Henry's in Wateringen:
- Keuken uitgezocht
- Keuken aanbetaald
- Keuken op Henry's manier toch 10 dagen voor plaatsing afbetaald behalve montagekosten
- Op montagedag:
* verkeerde kasten
* verkeerde keukenblad
* beschadigde deuren
* kleurverschil in panelen
* kraan niet geleverd
* verkeerd ingemeten of ingetekend
- Monteur wilde €1000,- montagekosten hebben. 'Hij stond niet direct in verband met Henry's.' Montage moest betaald worden. Hij zou nog terugkomen voor een SERVICEBEURT !!!
Nu al meer dan 6 weken geen keuken. Ook al zou er met spoed goed spul besteld worden........ het bestellen van een nieuwe keuken gaat sneller........
Diep, diep teleurgesteld in een, tijdens ons eerste bezoek, erg vriendelijke en geduldige service.
Re: henry's kitchen
Geplaatst: 26 jan 2006 10:44
door keukenspecialist
butagas51,
Ik ben nu eigenlijk wel benieuwd of en hoe dit is opgelost (als het al is opgelost!)
KS
Re: henry's kitchen
Geplaatst: 26 jan 2006 17:13
door loesjes
hebben jullie de monteur betaald dan?
ik zou het niet hebben gedaan, zou hebben gezegd, dat hij zijn geld maar moest opeisen bij henry's eerst goed en netjes alles afgeleverd dan de centjes....
Re: henry's kitchen
Geplaatst: 31 jan 2006 20:54
door ronan
ik denk niet dat je dat gaat lukken
Re: henry's kitchen
Geplaatst: 31 jan 2006 22:43
door layla
ik denk ook niet dat het je gaat lukken. Ik heb zelf ook geprobeerd om het zo te regelen, maar je komt er niet onderuit.
Bij ons is de keuken overigens netjes opgeleverd en is zeer naar wens! Ik ontdekte de dag na de oplevering een kleine beschadiging aan de ovendeur en deze is dezelfde week nog omgeruild door de fabrikant.
Dus ik ben zeer tevreden, ondanks de agressieve verkoopmethode die ze er op nahouden (zoals zoveel grote keukenbedrijven)
Re: henry's kitchen
Geplaatst: 01 feb 2006 12:45
door keukenspecialist
aan de ovendeur en deze is dezelfde week nog omgeruild door de fabrikant.
Dit is een compliment voor de fabrikant van de apparatuur. Dus niet de credits op de serviceafdeling van HK schrijven!
KS
Re: henry's kitchen
Geplaatst: 02 feb 2006 21:52
door layla
KS, je hebt helemaal gelijk, ik vond het zelf ook wel vreemd dat ik door Henry's Kitchen werd doorverwezen naar de serviceafdeling van de fabrikant, maar schijnbaar hebben ze die afspraak met de leverancier.
In ieder geval ben ik wel blij met mijn keuken, maar ik denk dat ik als ik in de toekomst weer een keuken ga kopen, ik niet meer bij zo'n grote keten ga kopen. Ik heb een hekel aan die onderhandeltechnieken gekregen en dankzij dit forum weet ik dat het niet altijd zo hoeft te gaan.
Re: henry's kitchen
Geplaatst: 03 feb 2006 08:58
door Pfffff
Re: henry's kitchen
Geplaatst: 03 feb 2006 13:48
door S.
ik vond het zelf ook wel vreemd dat ik door Henry's Kitchen werd doorverwezen naar de serviceafdeling van de fabrikant
Zal proberen toe te lichten waarom dit niet vreemd is.
Bij mijn keuken functioneerde er een brander van de gaskookplaat niet goed. Toen is er ook een monteur van de fabrikant (Atag) gestuurd.
De eigen montagedienst van de keukenzaak heeft geen nieuwe branders op voorraad en niet het juiste gereedschap om deze eruit te halen/ nieuwe te plaatsen.
Feitelijk doet de montagedienst enkel plaatsen en vervangen, wanneer er iets in een apparaat kapot is, kunnen zij dit niet repareren.
Re: henry's kitchen
Geplaatst: 03 feb 2006 14:56
door Pfffff