Er zal eerst iemand in cassatie moeten gaan eer een zaak bij de Hoge Raad komt en er is nog steeds niemand in cassatie gegaan.
Juist Piet, de Hoge Raad komt niet zomaar in actie. Hier moet eerst aanleiding voor zijn. Of er moet, zoals Piet terrecht aanhaalt, een partij in cassatie gaan, of de Hoge Raad onderneemt zelf actie om een uitspraak van de gerechtshoven te corrigeren. Wacht niet op andere uitspraken en ga zelf procuderen tegen Dexia.
Vrgr Pewi.
Ik denk ook dat wanneer je ng niets doet, je nu alsnog Dexia moet dagvaarden. Je moet dan wel zeker weten dat je niet ingaat op de schikking!
Als eegaleaser die ook de eerdergenoemde brief heeft gekregen, wacht ik nu liever af tot 5 dec (en wat er verder gebeurt) dan dat ik mijn zaak vervroegd op de rol laat (proberen te) zetten! Ik mail het je nog Ton. Geduld is even een heel schone zaak, met name voor eegaleasers. Als je dus dexia al eerder gedagvaard hebt of als dexia jou gedagvaard heeft, en je zit tegen een uitspraak aan.... beter even tegenhouden, meegaan in het uitgestippelde beleid van Dexia (anders krijg je geheid op de laatste dag van de termijn alsnog een hoger beroep aan je k*nt)! Ik heb echt het idee dat je (door ook te vertragen) een advocaat voor een hoger beroep uitspaart! Mocht mijn gedachtengang kant noch wal raken, wijs me er op s.v.p.!
bovenstaande reactie heeft mijn advocaat me ongeveer 5 weken terug ook geantwoord op mijn vraag waarom vertraging. inderdaad ons proces is tot 9 december 2005 uitgesteld. om dus die reden.
wachten op de dingen die komen gaan en meenemen de positieve uitslagen die er in de tussentijd gedsaan worden.
janny
Zie hier een tactische reden van Dexia voor de gang van zaken.
Kosten advocaten ?????
Hebben jullie hier al wel eens aan gedacht ?
Het is in Nederland helaas heel normaal dat criminelen hun advocaat zwart, handje contantje, via een omweg, noem maar op, mogen en kunnen betalen.
Niet verwonderlijk, en dit vooral in strafzaken, dat advocaten van grote criminelen en dito bedrijven vaak als " helers" worden bestempeld.
Ze worden simpelweg met zwart, crimineel verkregen geld betaald.
Uit oogpunt van "geheimhoudingsrecht en clientbescherming" kan en mag FIOD en Justitie daar niets of weinig tegen doen.
Voor een bank als DEXIA is het een kleine moeite de kosten inderdaad in te boeken vanwege aftrekbaarheid.
Zie hier dus een GIGANTISCHE WITWAS-CONSTRUCTIE, waar DEXIA haar hand niet voor omdraaid. In feite leverd het hun nog geld op.
Daarom interesseert het hun geen bal HOE VAAK en HOE LANG ze nog moeten procederen, ook al weten ze van te voren, dat ze de meeste rechtzaken gaan verliezen.
Hier heeft de gewone, netjes oppassende burger, die toch al een oor werd aangenaaid, mooi het nakijken.