LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Turkije Ultra All Inclusive en nog dorst

Goede of slechte ervaringen met reisbureaus / touroperators en vliegmaatschappijen? Geef hier jouw mening.
irke

Re: Turkije Ultra All Inclusive en nog dorst

Ongelezen bericht door irke »

ik dacht toch echt dat radar er was om je klacht te kunnen doen , als je niet tegen klagen kunt moet je hier gewoon niet lezen.

Gast

Ongelezen bericht door Gast »

Terechte klachten zijn prima.
Mierenn**ken is echter iets geheel anders.

Gast

Je hebt gelijk wanneer je zegt dat dit een probleem van Nederlanders is. :wink:
Maar je bent het toch hoop ik ook wel met mij eens dat je gewoon weet dat je twee dagen kwijt bent i.v.m. het reizen naar plaats van bestemming?
Dit is toch gewoon iets dat erbij hoort, of niet soms irke?

patricia1982

Ongelezen bericht door patricia1982 »

ik ben nu al 3 keer in turkije geweest en het bevalt me gewoon erg voor de prijs die we er voor betalen
we gaan over 10 dagen weer naar turkije en dan all in (nog nooit gedaan) en we zien het wel, we hebben ook niet veel betaald dus we verwachten er ook niet veel van

Gast

Aan Turkije nooit meer, er blijven altijd enorme zeikerds op deze aardkloot zoals U. Het ligt gewoon aan je eigen instelling. Afronden van 8 naar 6 dagen, iets te lang moeten wachten bij de bar, oh oh wat is 2400 euro toch veel geld (dat is dus nog geen 500 euro per man).

Kijk eens naar de positieve dingen van je vakantie, heb je ook leuke dingen meegemaakt. Altijd maar fixeren op de negatieve zaken.

Ik ben vaak en overal op vakantie geweest, zowel luxe als low budget. Er zijn altijd dingen die beter kunnen, maar waarom klagen. Zie de leuke dingen van de vakantie en geniet.

Als je dat niet kunt kunt U beter thuis blijven.

Gast

Aan Turkije nooit meer:
Ik heb net eens even gekeken hoe adere mensen Le Jardin in Kemer beoordelen, en dan blijkt dat vrijwel iedereen een toptijd heeft gehad daar. Hoge cijfers, gemiddeld 8.3:
Zie website.

Toch een zeurpietje?

turkije nooit meer

Ongelezen bericht door turkije nooit meer »

helaas waren de alle gasten het met me eens. Mogelijk dat voorheen de service beter was. Zeurpietje?..... ach blijkbaar aan enkele reacties op dit forum te zien moet je maar accepteren op je vakantieadres wat je krijgt. Wel veel geld betalen (2400 euro vind ik veel geld voor een weekje) maar verder je bek houden.

Antonia

Ongelezen bericht door Antonia »

Daar hebt u gelijk in.Ik vind 2400 ook een boel geld,al helemaal als je toch al op de centjes moet letten.Blijkbaar hebt u gewoon pech gehad,alhoewel er bij ons in het hotel ook mensen zaten die voorheen naar Le Jardin waren geweest en die waren er ook verrre van tevreden over.Maar klagen achteraf helpt nou eenmal niet,het beste is toch om er gelijk terplaatse werk van te maken.Iedereen wil graag van zijn vakantie genieten,of je nu voor duur naar Spanje gaat of voor goedkoop naar Turkije.Als het dan tegenvalt is het toch een teleurstelling.

Gast

snap niet dat mensen naar die massa vakantieoorden gaan in turkije.
Daar wordt je toch gewoon als toerist nr...... behandeld?. Toerist boos? Geen nood, d'r komt zo weer een buslading nieuwe aan.....

m snoeij

Ongelezen bericht door m snoeij »

het ligt er net aan waar je komt .
ik heb zelf met mijn man en zoontje 3x in turkije geweest .
alanya,bodrum en kusidas.
de eerste 2 waren uitstekend die in kusidasi veel minder .
ik ben geweest in alanya bij club paradiso heel goed bevallen.
ik ben in bodrum geweest in eagen holliday village ook niets te klagen.
in kusadasi in hotel zinos veel slechter er eentonig erg slecht gemaakte drankje op basis van siroop.erg sterk van smaak.

Gast

in Spanje is het ook heel verschillend.
in een driesterren hotel esmeralda in lloret lopen de kakkerlakken door het restaurant, is er geen animatie, een zwembadje waar je je net in kan omkeren, het eten is iedere dag hetzelfde en niet geweldig.
in aquamarina in malgrat was het verschrikkelijk luxe, vriendelijk personeel, geweldige animatie elke avond weer, goed eten en een enorme keus echt een fantastische vakantie gehad.
Zo zie je maar weer, het is overal verschillend.
het is inderdaad een goed idee om het hotel even te checken op vakantiereiswijzer.nl

Gast

weet je wat mij stoort als mensen die een prijs geven er nooit bij vermelden met hoeveel volwassenen en kinderen ze er naar toe geweest zijn. En het moment zo is het moeilijk om een beeld te krijgen hoe hoog de prijs nu juist is. In het laagsezoein vind je zeer veel goede hotels onder de 500 euro per persoon. Maar als je volledig in het hoogsezoein moet gaan vind bijna geen enkele accomodatie onder de 500 euro per persoon.

Gast

beste "nooit meer in Turkije op vakantie"

Ik heb net alle reacties op jou bericht gelezen en vond dat ik je even moest steunen! Ik ben 10 mei jl. teruggekomen uit Marmaris en heb besloten voorlopig niet meer naar Turkije toe te gaan!
Wij zaten een een ****+ all-inn hotel en heb ook zeer slechte ervaringen. Bars waren dicht (ook al zat er 100 man!) geen entertaiment (stond wel in de reisgids), personeel sprak geen Engels (alleen als het hun uitkwam!)_en ze waren ook zeer onvriendelijk. Dit was niet de eerste keer dat ik in Turkije was (12e keer!) en weet dus wel een beetje wat ik kan verwchten. In een **hotel wordt een stuk beter behandelt! Ik denk ook dat ze bij de all-in hotels de gedachten hebben "de centjes zijn al binnen". Heb jij al een klacht ingedient bij het reisbureau? Wij wel ben benieuwd!

Gast

Ik denk, dat heel veel mensen volgend jaar er op terug komen om naar Turkije te gaan. Eerst al door dat Onur gedoe en nu die vele negatieve verhalen, waar men mee terug komt.

Natuurlijk zal het niet overal zo zijn, maar je hebt gelijk, dat je beter in een appartement of eenvoudig hotel kunt zitten. Daar doen ze tenminste nog wat voor de gasten.

Wij gaan dit najaar naar Appartement Horizon in Alanya en op vakantiereiswijzer komt het er heel goed uit. We zullen zien!

Gast

ik denk zolang de prijzen voor turkije laag blijven er altijd veel mensen naar turkije blijven gaan en die verhalen over onur betreft die zijn zeer groot deel van de vakantiegangers tegen volgend jaar al weer vergeten.

Jeanetje

Ongelezen bericht door Jeanetje »

Zo goedkoop is Turkije ook niet meer hoor! Wij zijn net terug en moet zeggen, ze weten daar nu ook wel van prijzen hoor! Ze waren goedkoop ja, maar nu echt niet meer!

En dat van Onur, ach dat ben ik nu al vergeten en wij moeten nog een keer gaan in het najaar. Geen probleem van maken, vind ik!

Gast

Naar mijn mening is turkije in vergelijking met andere landen nog altijd een van de allergoedkoopste landen om naar toe te gaan (prijs kwaliteit verhouding). Ik geef wel toe dat turkije niet meer spot goedkoop is. Als in turkije de hotel prijzen nog eens sterk stijgen verliezen ze hoogwaarschijnlijk klanten en geraken de hotels niet meer vol en moeten ze de prijzen terug verlagen.

Gast

De hotelprijzen zijn nog niet eens zo duur, maar ga eens bij hen aan de bar zitten. Je betaald je scheel voor een drankje. ( Niet AI ) En als ze daar mee doorgaan, is het gauw bekeken.

Waar het nog redelijk te betalen is, zijn de echte Turkse eetcafe's, maar voor de rest echt niet hoor!

Wij zijn nog niet zo lang geleden 9 dagen naar Isla Margarita geweest en DAT is pas super goedkoop! Ik ben nog nooit thuis gekomen met overgebleven geld, maar toen wel!

Maargoed, daar moet je naar toe willen. Wel een aanrader trouwens! Heel mooi eiland, met ook een hele vriendelijk bevolking en ALTIJD mooi weer.

Michel73

Ongelezen bericht door Michel73 »

Turkije is nog steeds het land met de beste prijs/kwaliteit verhouding. Het is idd zo dat losse drankjes duur aan het worden zijn. Maar de hotelprijzen zijn nog erg laag. Vergelijk de prijzen eens met vergelijkbare hotels in Griekenland. Dan scheelt het toch veel.

Voor nooit meer turkije: Jammer dat je je bericht met deze naam hebt geschreven. Het is heel lullig dat je geen goede service krijgt in een all in. 5* hotel. Maar dat wil natuurlijk niet zeggen dat alle hotels in Turkije slecht zijn. Ik ben vaak genoeg in Turkije geweest om dat te weten. Als je de volgende keer een hotel zoekt voor vakantie kijk dan eens op wwww.vakantiereiswijzer.nl. Zoek dan gewoon een hotel buit met goede commetaren van de bezoekers. Die zijn er genoeg, zowel in Turkije als ergens anders,

Succes,

Michel

Gesloten