| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] pampers??
Re: pampers??
ik doe niet moeilijk het zijn 11 luiers!!!!
die kosten nu duurder al moet ze 1 pak luiers op 1 dag gebruiken ben ik bereid het te geven/kopen ik vind alleen die prijsstijging belachelijk veel 11 luiers!!
maar volgens mij snappen jullie dit niet ofzo!
het gaat om de prijsstijging niet of ze het wel of niet nodig hebt.
maar oke ik stop hiermee want dit is geen praten zo
iedereen hoor je klagen bij etos,AH,kruidvat maar hier op hetconsumenten forum
schijnt het heel normaal te zijn.
ik ga mijn dochtertje verschonen poepieeee daan !!!
en ik lees andere keer wel verder
fijne avond![/b]
die kosten nu duurder al moet ze 1 pak luiers op 1 dag gebruiken ben ik bereid het te geven/kopen ik vind alleen die prijsstijging belachelijk veel 11 luiers!!
maar volgens mij snappen jullie dit niet ofzo!
het gaat om de prijsstijging niet of ze het wel of niet nodig hebt.
maar oke ik stop hiermee want dit is geen praten zo
iedereen hoor je klagen bij etos,AH,kruidvat maar hier op hetconsumenten forum
schijnt het heel normaal te zijn.
ik ga mijn dochtertje verschonen poepieeee daan !!!
en ik lees andere keer wel verder
fijne avond![/b]
-
Marianne24
Dat kleintje is 20 maanden gast, als ze er nu al mee bezig is , dan is dat redelijk vroeg, in elk geval zeker niet te laat!!!
Ik kan me niet voorstellen dat jij kinderen hebt gast!
Zowel, hoop ik dat je thuis iets meer een realist bent als hier!
Ik kan me niet voorstellen dat jij kinderen hebt gast!
Zowel, hoop ik dat je thuis iets meer een realist bent als hier!
thx hehe eindelijk iemand die iets begrijpt!!Ik kan me niet voorstellen dat jij kinderen hebt gast!
Zowel, hoop ik dat je thuis iets meer een realist bent als hier
-
Gast
Ach, Lind@, sommige mensen denken echt nog dat katoenen luiers je van het zijn. Maar jij slaat de spijker op zijn kop door aan te geven dat daar ook veel tijd en energie in gaat zitten, maar dat maakt sommigen niet uit.
Immers: Vroegah was allus betur, om het in msn-taal te zeggen.
Succes met zindelijk worden............................van je dochtertje.
Immers: Vroegah was allus betur, om het in msn-taal te zeggen.
Succes met zindelijk worden............................van je dochtertje.
-
Luck
Ach ze worden tegenwoordig pas zindelijk wanneer ze 4 jaar zijn, gaan over in maandverband of inlegkruisje om vervolgens in de Tena Lady te gaan. De moeders hebben geen tijd meer voor de pottie training.
-
Gast
luiers zij een must.
Het kost de ouders zeer veel .
Waar bijna niemand rekening mee houd is :
Dat degene die nu bv pampers dragen u straks eventueel moeten verzorgen.
Katoenen luiers laat me niet lachen we leven in 2005.
Vreemd is dat ouderen hun pampers kunnen inleveren en deze gerecycled worden , en de pampers van kinderen niet.
Deze moeten gewoon bij het huisvuil wat ook schrikbarend veel kost om af te voeren .
Het kost de ouders zeer veel .
Waar bijna niemand rekening mee houd is :
Dat degene die nu bv pampers dragen u straks eventueel moeten verzorgen.
Katoenen luiers laat me niet lachen we leven in 2005.
Vreemd is dat ouderen hun pampers kunnen inleveren en deze gerecycled worden , en de pampers van kinderen niet.
Deze moeten gewoon bij het huisvuil wat ook schrikbarend veel kost om af te voeren .
-
Gast
Dat is dus niet waar.
In bijv Almere worden de luiers (ook van kinderen) gerecycled.
Maar waarom maakt men zich druk om een zindelijkheid van een ander?
Mijn eerste kind was met 2 jaar compleet zindelijk en dat kostte inderdaad veel moeite. In vergelijk met andere was dat geloof ik nog snel.
Mijn tweede kind is nu 1.5 jaar en niet zindelijk.
Zal wel los lopen en ik vind niet dat iemand anders daar iets mee te maken heeft.
Het milieu? Nou ja, daar betalen we geloof ik wel enorm voor, he. Niet altijd alles op het milieu afschuiven, hoor.
Dat Pampers zijn (indirecte) prijs zo schrikbarend heeft verhoogd vind ik veel belanrijker. Dat is gewoon schofterig van zo'n bedrijf (jaja, ze moeten het zelf weten, ik ben niet verplicht pampers te kopen etc etc, maar de kern is een prijsverhoging die alle proporties te boven gaat).
Als de cola duurder wordt, hoor je ook iedereen schreeuwen, dus nu maar eens een klacht over de Pampers.
Belachelijke prijsverhoging.
In bijv Almere worden de luiers (ook van kinderen) gerecycled.
Maar waarom maakt men zich druk om een zindelijkheid van een ander?
Mijn eerste kind was met 2 jaar compleet zindelijk en dat kostte inderdaad veel moeite. In vergelijk met andere was dat geloof ik nog snel.
Mijn tweede kind is nu 1.5 jaar en niet zindelijk.
Zal wel los lopen en ik vind niet dat iemand anders daar iets mee te maken heeft.
Het milieu? Nou ja, daar betalen we geloof ik wel enorm voor, he. Niet altijd alles op het milieu afschuiven, hoor.
Dat Pampers zijn (indirecte) prijs zo schrikbarend heeft verhoogd vind ik veel belanrijker. Dat is gewoon schofterig van zo'n bedrijf (jaja, ze moeten het zelf weten, ik ben niet verplicht pampers te kopen etc etc, maar de kern is een prijsverhoging die alle proporties te boven gaat).
Als de cola duurder wordt, hoor je ook iedereen schreeuwen, dus nu maar eens een klacht over de Pampers.
Belachelijke prijsverhoging.
-
Gast
waarom toch persee die pampers?wij deden onze kinderen de luiers van de aldi om . voordeel hiervan is dat deze minder goed zijn als de pampers!!!dus worden je kinderen ook eerder zindelijk omdat ze het zelf vies gaan vinden. bij de pampers krijgen ze niet in de gaten dat ze nat zijn hierdoor duurt de zindelijkheids training veel langer!en ze zijn veeeeel goedkoper.
dat stond ik me net te bedenken onder het koken als er nu een kwart cola in een fles zit en de prijs blijft hetzelde schreeuwt ook iedereen iddAls de cola duurder wordt, hoor je ook iedereen schreeuwen, dus nu maar eens een klacht over de Pampers
tsja mss wel een goede oplossing maar ik zou niet willen dat mijn kind (voordat hij/zij dat door heeft wat vies is) in zijn eigen vuil te laten liggen vooral met warm weer !!zou ik heel erg vinden.bij de pampers krijgen ze niet in de gaten dat ze nat zijn hierdoor duurt de zindelijkheids training veel langer!en ze zijn veeeeel goedkoper.
ja en die tijd en energie besteed ik liever in de speeltuin,zwembad,op de fiets enz.Maar jij slaat de spijker op zijn kop door aan te geven dat daar ook veel tijd en energie in gaat zitten, maar dat maakt sommigen
Ach ze worden tegenwoordig pas zindelijk wanneer ze 4 jaar zijn, gaan over in maandverband of inlegkruisje om vervolgens in de Tena Lady te gaan. De moeders hebben geen tijd meer voor de pottie
whaahahha jij heb geen kinderen!!!of je bent er nog 1
-
Gast
Hoi Lind@,
Trek je van de negatieve verhalen niets aan en ga lekker je eigen gang.
Misschien zijn het wel de peuters die hier reageren en zelf nog niet uit de luiers zijn.
Ik zou zeggen probeer gewoon verschillende luiers dan zal je er vanzelf achter komen wat het beste is voor je kindje.
Succes ermee.
Trek je van de negatieve verhalen niets aan en ga lekker je eigen gang.
Misschien zijn het wel de peuters die hier reageren en zelf nog niet uit de luiers zijn.
Ik zou zeggen probeer gewoon verschillende luiers dan zal je er vanzelf achter komen wat het beste is voor je kindje.
Succes ermee.
-
Gast
Quote:
bij de pampers krijgen ze niet in de gaten dat ze nat zijn hierdoor duurt de zindelijkheids training veel langer!en ze zijn veeeeel goedkoper.
tsja mss wel een goede oplossing maar ik zou niet willen dat mijn kind (voordat hij/zij dat door heeft wat vies is) in zijn eigen vuil te laten liggen vooral met warm weer !!zou ik heel erg vinden
Wat een onnozele opmerking!!!
Ik heb mijn kinderen ook niet in hun vuil laten liggen, en zeker niet met warm weer!!!
Het feit is gewoon dat ze in de pampers moeilijker zindelijk te krijgen zijn doordat ze het niet merken.
Blijf jij lekker pampers gebruiken als je raad van anderen toch bij voorbaat in de wind slaat!!!!!
bij de pampers krijgen ze niet in de gaten dat ze nat zijn hierdoor duurt de zindelijkheids training veel langer!en ze zijn veeeeel goedkoper.
tsja mss wel een goede oplossing maar ik zou niet willen dat mijn kind (voordat hij/zij dat door heeft wat vies is) in zijn eigen vuil te laten liggen vooral met warm weer !!zou ik heel erg vinden
Wat een onnozele opmerking!!!
Ik heb mijn kinderen ook niet in hun vuil laten liggen, en zeker niet met warm weer!!!
Het feit is gewoon dat ze in de pampers moeilijker zindelijk te krijgen zijn doordat ze het niet merken.
Blijf jij lekker pampers gebruiken als je raad van anderen toch bij voorbaat in de wind slaat!!!!!
-
Gast
Is toch niet normaal dat als iemand verklaart dat Pampers duurder is geworden dat we nu eindigen over zindelijkheidstraining ofzo of dat iedereen het beter weet??
Er wordt gewoon gesteld dat Pampers duurder is geworden en dat is met zo'n verhoging schandalig.
Heeft ff niks te maken met zindelijkheidstraining ofzo.
(wat een onzinnige discussie is dit aan het worden, zeg).
("dan lees je dit toch lekker niet" zal wel weer een reactie worden.....)
In ieder geval: Op naar de aanbiedingen en kijken waar Pampers nog ergens goedkoop in de vakken ligt.
Er wordt gewoon gesteld dat Pampers duurder is geworden en dat is met zo'n verhoging schandalig.
Heeft ff niks te maken met zindelijkheidstraining ofzo.
("dan lees je dit toch lekker niet" zal wel weer een reactie worden.....)
In ieder geval: Op naar de aanbiedingen en kijken waar Pampers nog ergens goedkoop in de vakken ligt.
jah dat vond ik ook al daarom is dat andere topic ook gesloten denk ikHeeft ff niks te maken met zindelijkheidstraining ofzo.
mensen verdraaien alles.
nee dat geloof ik heus wel, maar dan moet je toch eerder verschonen dus meerdere keren op 1 dag dan blijft het toch om het even??Wat een onnozele opmerking!!!
jah dat gaf ik eerder al aan dat ga ik ook zeker doen!!Ik zou zeggen probeer gewoon verschillende luiers dan zal je er vanzelf achter komen wat het beste is voor je kindje.
Succes ermee
bedankt voor de normale reactie!
groetjes
ik sla niks in de wind, ik zal het zeker eens proberen die luiers.Blijf jij lekker pampers gebruiken als je raad van anderen toch bij voorbaat in de wind slaat!!!!!
dat antwoord kwam gewoon bij me op hoor
wat is iedereen toch heetgebakerd ppfffff
sorry hoor!!!
-
Gast
Ben al weer even uit de luiers met de kinderen maar zag laatst wat ze kosten, belachelijk!!!
-
Gast
Hee Lind@,je gaat toch geen sorry zeggen tegen heetgebakerde mensen?
Ik had al eerder geschreven:het beste is hierop niet reageren!!!!
Groetjes,
Ik had al eerder geschreven:het beste is hierop niet reageren!!!!
Groetjes,
nee idd maar ik probeer het topic wat ik gestart wel normaal te laten verlopen maar het lukt dus echt niet!!Hee Lind@,je gaat toch geen sorry zeggen tegen heetgebakerde mensen?
jammer hoor dat je hier niet normaal ergens kan over praten!
groetjes
-
Gast
Hoi Lind@,
Misschien een troost voor je,maar dat lukt bijna bij geen een topic.
Groetjes
Misschien een troost voor je,maar dat lukt bijna bij geen een topic.
Groetjes
ja ik ben ook actief op andere topic's hier en daar bespeur ik ook veel
mensen die meteen op een achterste poten staan als je hun om een mening vraagt.
ik probeer me er niet mee in te laten maar soms wil je wel reageren en dan denk ik omg!zal ik het wel doen?
ik maak wel overwegingen van wel/niet antwoorden
maarja ik blijf rustig en lees lekker verder hier.
groetjes
mensen die meteen op een achterste poten staan als je hun om een mening vraagt.
ik probeer me er niet mee in te laten maar soms wil je wel reageren en dan denk ik omg!zal ik het wel doen?
ik maak wel overwegingen van wel/niet antwoorden
maarja ik blijf rustig en lees lekker verder hier.
groetjes
-
Gast
Goed zo!!
Ik heb ook af en toe de neiging om zo'n iemand helemaal verrot te schelden,maar dat is het hem nou juist,ze zitten hierop te wachten want dan is hun dag weer goed.
Maar ik trap er niet in.
Groetjes
Ik heb ook af en toe de neiging om zo'n iemand helemaal verrot te schelden,maar dat is het hem nou juist,ze zitten hierop te wachten want dan is hun dag weer goed.
Maar ik trap er niet in.
Groetjes