Je zegt hier dat een andere patient (ook) is overkomen dat medische informatie direct naar de tgp is gestuurd en dat die enkele maanden nodig had om het goedkoper te laten worden.De medische informatie werd zonder mijn toestemming direct naar de tegenpartij gestuurd en die heeft blijkbaar enkele maanden nodig gehad om het rapport goedkoper te laten worden.
Een schande, maar zo gebeurt het vaak. en je doet er niets aan. Daarom heb ik het verhaal van een andere patient die dat ook overkomen is en daarover een klacht indiende bij het medisch tuchtcollege met een koppeling op de deze topic gezet.
Dat is niet waar, zoals blijkt uit het lezen van de uitspraak.
Ik heb geen idee wat je anders hebt bedoeld dan ik hier boven schrijf. Jij denkt in complottheorieen. Je bent daar vrij geobsedeerd mee bezig en je schrijft voortdurend lange verhalen over dit onderwerp. Wellicht moet je daar gewoon beroepshalve iets mee doen en die energie steken in betaalde arbeid. Volgens mij ben je daar goed genoeg in.
Kijk verder onder de andere topics en lees eens na wat je daar zo gemiddeld meldt (en soms met naam en toenaam) over mensen die werkzaam zijn in het kader van de regeling van letselschade. Dat valt bij mij regelmatig onder het bekladden van iemands goede naam. als jij dat niet vindt hebben we andere normen en waarden. So be it!
Sterkte verder, soreek je ongetwijfeld onder anfdere topics...en denk is na over mijn suggestie om je energie in andere dingen te steken. Ik weet nu al hoe je deze suggestie gaat uitleggen...