Pagina 2 van 2

Re: Keukentopper

Geplaatst: 22 okt 2005 10:12
door Karel5
Dus Hans, je bent nu een tevreden klant? De financiering rond (tenminste daar ga ik voor het gemak vanuit) en een keuken gekocht. Ik moet zeggen dat het een goede levertijd is, 6 weken. Veel plezier met je keuken hans.

Re: Keukentopper

Geplaatst: 23 okt 2005 00:01
door mar53
Weer eentje die na de aankoop, met een zit van c.a. 3 uur, gaat wijzigen.

Goeie adviseur gehad joh.
Hij heeft zeker niet geluisterd naar wat je vroeg.

Overigens Hans Steskens, ik heb weldegelijk ooit een keuken gekocht, maar wel bij mijzelf.
En ,sorry hoor, maar ik heb 5 jaar garantie.

Succes
Mar53

Re: Keukentopper

Geplaatst: 23 okt 2005 15:20
door kzin
Maar nu de grote vraag Mar53 ......
Wat zou zo'n keuken bij jou gekost hebben ? :shock:
En 5jaar garantie op kasten is trouwens geen argument waarop alleen duurdere merken patent hebben hoor, daar zou ik 8 tot 10 jr eigenlijk eerlijker vinden

Re: Keukentopper

Geplaatst: 25 okt 2005 00:30
door mar53
Wat ik betaald heb gaat je niks aan, Ik verkoop namelijk zelf keukens, al een paar jaartjes, wat de concument moet betalen daar gaat het om.

5 jaar garantie is overgens 2 jaar meer dan volgens CBW.
Ik geef het ook over de apparatuur NA de fabrieksgarantie.
(moet je wel uitkijken wat je verkoopt)

Mar53

Re: Keukentopper

Geplaatst: 25 okt 2005 07:15
door 16again
5 jaar garantie is overgens 2 jaar meer dan volgens CBW.
Behalve de garantietermijn moet je ook de overige garantievoorwaarden vergelijken!
Bij het CBW krijg je het 3e jaar geen voorrijdkosten vergoed, en moet je 66% van de reparatie zelf betalen. De winkel hoeft dan maar een beetje met de kosten te sjoemelen, en de consument betaalt gewoon alles.

Re: Keukentopper

Geplaatst: 15 dec 2005 15:59
door Schilder12
Beste Hans,

Is de keuken inmiddels geleverd?? Ben je tevreden?

Re: Keukentopper

Geplaatst: 20 dec 2005 15:58
door HansSteskens
:D

Ja, de keuken werd op Woensdag 14 december geleverd en op 15 en 16 december geheel correct gemonteerd.
Alles is keurig in orde geleverd en afgewerkt.

Ik ben vol lof over de keukentopper.


Prettige dagen

Hans

Re: Keukentopper

Geplaatst: 18 apr 2006 14:10
door juan
Ook mijn zus is gisteren in Het filiaal in Sittard geweest en werden daar zeer correct geholpen. Naar het blijkt is de mijnheer met zijn kinderen niet langer de eigenaar , maar is er sinds 1 jauari een nieuwe. Deze heeft naar het schijn verstand van zaken en neemt zich de tijd voor de klanten.

Aangezien mijn zus kinderen heeft komt hij aan het einde van de week zelfs aan huis bij hun om daar de keuken uit te werken.

Verder heeft die nieuwe eigenaar ze een uur informatief te woord gestaan terwijl hij wist dat ze gisteren geen keuken gingen kopen. Bij keukenconcurrent en Alligna in Sittard werden ze met een snelle komf weer naar buiten geloodst omdat ér mensen in de winkel waren die vandaag wel wilden kopen'.

Dus wat ik ervaar is dat het de moeite waard is om daar eens gaan te kijken.

Re: Keukentopper

Geplaatst: 19 apr 2006 10:25
door Giga
Nou ik was daar anders zo uitgekeken in Sittard. Op het eerste oog kwam hij vriendelijk over maar uiteindelijk doet hij niets anders dan ze bij Keukenconcurrent ook doen. En dat is pushen om de koopovereenkomst getekend te krijgen.

Re: Keukentopper

Geplaatst: 19 apr 2006 12:35
door rujo
Beste Giga

Ook wij zjin in Sittard geweest, en we hebben vorige week de keuken aan huis laten uitwerken. We hebben zelfs bedenktijd gekregen over de prijs die zeer concurrerend was.

Dus pushen was er voor ons niet bij.

We gaan deze week de keuken bestellen.

Re: Keukentopper

Geplaatst: 19 apr 2006 15:56
door scots
Geloof me mensen tis hoe de klant zich opstelt. Wees gewoon eerlijk en u zult met respect behandeld worden. En geef toe de verkoper staat daar niet om kleiduiven te schieten dus neem het hem nie kwalijk als ie wat probeert te verkopen. Vaak ligt het probleem bij de klant zelf, door suggestieve opmerkingen te plaatsen zoals "kom effe een keuken bij je kopen" dat wekt verwachtingen, he. Wees gewoon duidelijk scheelt aan beide zijde een hoop irritaties. En dus veeeeeeeeeeeeeeeel meer koop en verkoop plezier.

Re: Keukentopper

Geplaatst: 19 apr 2006 16:40
door Giga
Ben ik deels met je eens Scots maar als je als klant vraagt voor een prijsopgave dan moet je die als verkoper geven en niet gaan lopen pushen om je zaterdag goed te maken door nog gauw ff een klant de keuken door de strot te proppen.

Ik als klant maak uit waar en wanneer ik koop. Als ik met de verkoper mee ga in zijn "aantrekkelijke korting" dan ben ik daar zelf bij. Als klant wil ik niet 10 keer hetzelfde verhaal hoeven aanhoren, dat de zgn korting alleen nog maar vandaag geldig is. Als ik 1 keer nee zeg moet dat zat zijn. Wat deze vent doet is op een agressieve manier proberen te verkopen. Als hem dat bij klanten lukt is dat fijn voor hem maar niet met mij!!!

Re: Keukentopper

Geplaatst: 20 apr 2006 15:17
door scots
Helaas is vaak het tegen gestelde waar. Uit de statistieken blijkt dat van de gemaakte offertes op een "vrijblijvende" manier je ongeveer 30% scoringskans hebt. Als slimme verkoper weet je dat de mensen tegenwoordig helemaal prat gaan op "kortingen" (als zegt dat natuurlijk NIKS over de eindprijs, maar goed.) Kan je mensen op deze wijze heel makkelijk onderdruk zetten he( VAN 16000 euro nu voor 7000) enne vele stinken erin he.(tis te hebberigheid van de klant) Wat ze niet weten is dat die keuken never nooit 16000 heeft moeten kosten. Nu zal jij zeggen TUUUURLIJK scots, vast?? niet mensen zijn niet gek!! Nou kan je dus 1 ding vertellen als je op deze wijze werkt zie je dus je rendement van 30% stijgen naar meer dan de helft. Dus waarom zou een verkoper het niet op deze wijze doen. Het is echt een hele uitgekauwde manier van verkopen. Meestal 2x nee, 3x Ja. Oke tis misschien zeker geen nette manier van verkopen maar het is een mooie order. En laten we eerlijk zijn klanten zijn zeker net zo hoor, beloven beloven maar nooit over de brug komen hoor, zonder effe de moeite te nemen af te bellen, shoppen met jouw tekeningen en offerte bij jan en alleman. Wees dat ook als klant een echte vent en investeer ook tijd erin bij andere zaken. Toch!!! Als ik alle klanten ooit nog trug moet zien komen die dat belooft hebben komen er nog dozijnen autobussen langs. Haha. Echter mag aannemen dat die 10x wat lichtelijk overtrokken is, zo niet is ie echt DOM bezig. Maar blijf erbij, ze zitten daar om te verkopen en geld te verdienen voor de baas en niet alleen om te adviseren en zoete broodjes te bakken.

Kortom het 1 werkt het ander in de hand. Als we nou gewoon is trug gaan naar eerlijke prijzen. DAT ZOU EEN WEELDE ZIJN!! Alleen wie komt eerder de reeele klant!!! of eerlijke boeken. Tell me.

Re: Keukentopper

Geplaatst: 25 apr 2006 10:09
door Giga
@ Scots

Ach weet je, dat is nu de bekrompenheid van de heren en dames verkopers. De zogenaamde korting die jullie de klant geven is op lucht gebasseerd. Zogenaamd BTW tellen op de kast terwijl die er al in zit geeft jullie lucht om "korting" te kunnen geven. Zo zijn er meer truukjes, die kunnen we hier allemaal lezen. Niet dat de verkoper in Sittard dat heeft gedaan hoor maar ik had geen goed gevoel bij zijn manier van verkopen. Wel over Keukentopper zelf en ben daarom naar een ander filiaal van hun gegaan en heb daar gekocht. Iedereen weer blij.

Re: Keukentopper

Geplaatst: 26 apr 2006 13:47
door scots
Tiss nie de bekrompenheid van de verkopers GIGA. Tis de korting opzich!! WAAROM KORTING!!! Als je bij de slager ben sta je toch ook nie af te dingen op mijn kilo schouderkarbonade. Om vervolgens niks te kopen en dan bij de GROENTE boer binnen te lopen om te vragen wat de karbonade bij hem kost!!(wazig he nou dat doen ze namelijk in keuken land wel, zonder blikken of blozen hoor) Waarom doen ze(de keukenklant) het daar dan NIET!! Vertel eens!! Ik weet wel wrom hoor. Krijg als ant: zo werkt het in keukenland!! Hahha nee zo verwacht de klant het, tis iets wat de klant ZELF gecreeerd heeft (klant heeft er zelf voor gezorgd dat deze branche totaal verziekt is), das beter gezegd. Dan zullen we de appels met peren verhaal maar achter wege laten. Korting is inderdaad lucht, nederland KICK op kortingen. Dus klant blijft het eisen en waarop de keukenbranche handig inspeelt. Dusse als de klant niet loopt te pingelen krijgt hij bij mij gewoon dat gene waarop die recht heeft.(zonder te vragen). Anders zou ik de man c.q. vrouw te kort doen. Maar het liefst wil ik af van dat beverwijkse ritueel. En gewoon weer 'gezonde" keukens verkopen met veel plezier voor de klant en mij. Keuken kopen moet een :P FEEST :lol: zijn en nie bij voorbaat gezeur, wantrouwen en irritaties. Fijne klanten wordt een keer wakker aub!!

Re: Keukentopper

Geplaatst: 10 mar 2009 10:52
door HansSteskens
Nou we hebben dus 3,5 jaar geleden de keuken gekocht en laten inbouwen door de Keukentopper in Sittard. Deze zaak is helaas niet meer. Toen we een probleem hadden met de Bosch Combioven werd dit zonder kosten perfect door de service dienst van Bosch geregeld.
Ook zijn we nog steeds zeeeeeer tevreden over onze keuken.


Hans Steskens