Omdat alle waar naar z'n geld is. Vraag jij je kosten ook terug voor je eerste telefoontje op het moment dat het noodzakelijk wordt om een tweede keer te bellen?0900 1580 inderdaad niet gratis , warom ook ?
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] upc
-
Re: upc
Kom op wie gelooft er nou nog in de integriteit van UPC. En dat de diensten bij 3 mensen goed werken, wilt toch niet zeggen dat het bij andere mensen niet fout kan zijn gelopen? Ik ben een half jaar geleden een week voor niets afgesloten. Had een aanmaning maar die wel binnen de datum betaald, maar omdat UPC drie dagen van tevoren al verwachtte dat ik toch niet op tijd zu betalen, sloten ze de boel alvast af. Na een hoop gebel en geouwehoer heb ikuiteindelijk de aansluitingskosten niet hoeven betalen.
De afgelopen 3 weken heeft mijn internet het 5 keer niet gedaan. 4 van die keren was een landelijke storing. Op zich kan dat gebeuren, maar het is niet normaal dat ik meer dan 60 minuten! met de helpdesk heb moeten bellen waarbij de verbinding twee keer verbroken werd. Omdat ik mijn woordje wel kan doen heb ik uiteindelijk een maand gratis internet gekregen om alle telefoonkosten e.d. (en onterechte herinneringskosten!) te compenseren. Hier was ik tevreden mee totdat ik de rekening kreeg, waarbij alle kosten toch in rekning waren gebracht. Sommige mensen die minder oplettend zijn zouden dit gewoon betaals hebben. Na opnieuw 40 minuten gebeld tehebben is dit rechgezet. Daarna deed mijn tv en internet het weer niet. Er bleken onderhoudswerkzaamheden (hebben van half 11 sochtends tot half 4 smiddags geduurd). Toen ik hiervoor gecrediteerd wilde worden kreeg ik te horen dat ik dit er nou eenmaal voor over moest hebben om goed internet te hebben, en dat ik niet zo vaak moest bellen. Maarja, ik moet toch achter mijn recht aan want iemand anders doet het niet.
Nou ja in ieder geval een hoop geouwehoer waarbij ik als consument niet altidj degene ben die fout zich. UPC moet toegeven dat zij ook fouten maken. En dan hoef ik niet zo'n bijdehante student met een ochtendhumeur te spreken, maar ja die zullen wel de enige zijn die nog willen werken voor dat bedrijf.
De afgelopen 3 weken heeft mijn internet het 5 keer niet gedaan. 4 van die keren was een landelijke storing. Op zich kan dat gebeuren, maar het is niet normaal dat ik meer dan 60 minuten! met de helpdesk heb moeten bellen waarbij de verbinding twee keer verbroken werd. Omdat ik mijn woordje wel kan doen heb ik uiteindelijk een maand gratis internet gekregen om alle telefoonkosten e.d. (en onterechte herinneringskosten!) te compenseren. Hier was ik tevreden mee totdat ik de rekening kreeg, waarbij alle kosten toch in rekning waren gebracht. Sommige mensen die minder oplettend zijn zouden dit gewoon betaals hebben. Na opnieuw 40 minuten gebeld tehebben is dit rechgezet. Daarna deed mijn tv en internet het weer niet. Er bleken onderhoudswerkzaamheden (hebben van half 11 sochtends tot half 4 smiddags geduurd). Toen ik hiervoor gecrediteerd wilde worden kreeg ik te horen dat ik dit er nou eenmaal voor over moest hebben om goed internet te hebben, en dat ik niet zo vaak moest bellen. Maarja, ik moet toch achter mijn recht aan want iemand anders doet het niet.
Nou ja in ieder geval een hoop geouwehoer waarbij ik als consument niet altidj degene ben die fout zich. UPC moet toegeven dat zij ook fouten maken. En dan hoef ik niet zo'n bijdehante student met een ochtendhumeur te spreken, maar ja die zullen wel de enige zijn die nog willen werken voor dat bedrijf.
-
ja hallo, zo kan ik het ook.. binnen 30 seconden bereikbaar.. ja dat klopt maar daar houdt het dan ook meteen op.. eerst moet je een bandje afluisteren en keuze maken dan hoor je: alle medewerkers zijn ingesprek u wordt zo spoedig mogelijk geholpen.. nou.......30 MINUTEN later eens een keer??????
laat me niet lachen met je 30 seconden!
laat me niet lachen met je 30 seconden!
De enkele keren dat ik gebruik heb 'moeten' maken van het servicenummer ben ik zeer klantvriendelijk en vakkundig te woord gestaan. Het heeft me veel profijt opgeleverd die niet in woorden valt uit te drukken.
Elke maand kijk ik weer halsreikend uit naar de factuur die op mijn deurmat valt. Een uitstekende manier om mijn dankbaarheid te tonen voor het dagelijkse genot wat ik ondervind van de schitterende producten die UPC mij weet aan te bieden.
Hulde aan UPC.
Elke maand kijk ik weer halsreikend uit naar de factuur die op mijn deurmat valt. Een uitstekende manier om mijn dankbaarheid te tonen voor het dagelijkse genot wat ik ondervind van de schitterende producten die UPC mij weet aan te bieden.
Hulde aan UPC.
De enkele keren dat ik gebruik heb 'moeten' maken van het servicenummer ben ik zeer klantvriendelijk en vakkundig te woord gestaan. Het heeft me veel profijt opgeleverd die niet in woorden valt uit te drukken.
Hulde aan UPC.
Helemaal mee eens, het service nummer 0900 1580 geeft exact aan bij welke afdeling je moet zijn, wachttijd maximaal 1 minuut en je krijgt hulpvaardige mensen aan de telefoon, zoniet :
Varag jezelf af hoe dat komt.
Hulde aan UPC.
Helemaal mee eens, het service nummer 0900 1580 geeft exact aan bij welke afdeling je moet zijn, wachttijd maximaal 1 minuut en je krijgt hulpvaardige mensen aan de telefoon, zoniet :
Hallo allemaal.
Ik maak al sinds 30-01-2001 gebruik van internet via UPC.
Januari 2005 heb ik mijn Classic abonn omgezet naar Light
en gelijk hun telefoon abonn erbij genomen en KPN opgezegd.
En ik moet in alle eerlijkheid zeggen, dat ik dik tevreden ben.
Ik heb in het verleden hun helpdesk wel eens nodig gehad
(ik had met mijn instellingeb zitten goochelen). Ik ben toen perfect geholpen.
Wel was ik laatst blij dat ik ook nog over een mobieltje beschikte
toen mijn telefoon het niet deed. (Er was een kabel vlakbij huis kapot getrokken)
Maar dit had ook bij de KPN kunnen gebeuren.
Groetjes van Willem.
Ik maak al sinds 30-01-2001 gebruik van internet via UPC.
Januari 2005 heb ik mijn Classic abonn omgezet naar Light
en gelijk hun telefoon abonn erbij genomen en KPN opgezegd.
En ik moet in alle eerlijkheid zeggen, dat ik dik tevreden ben.
Ik heb in het verleden hun helpdesk wel eens nodig gehad
(ik had met mijn instellingeb zitten goochelen). Ik ben toen perfect geholpen.
Wel was ik laatst blij dat ik ook nog over een mobieltje beschikte
toen mijn telefoon het niet deed. (Er was een kabel vlakbij huis kapot getrokken)
Maar dit had ook bij de KPN kunnen gebeuren.
Groetjes van Willem.
Beste Johannes,
Ik ben toevallig een tevreden UPC klant.
Ik ben een vutter met veel vrije tijd activiteiten en geniet er volop van, ik oordeel ook niet persoonlijk over jouw en zeker niet en public.
Ik ben wederom voor een paar weken foetsie, de caravan staat wer voor de deur.
Via een mail wil ik jouw verder benaderen, zonder verwijten over en weer te gooien.
Groetjes,
Har
Ik ben toevallig een tevreden UPC klant.
Ik ben een vutter met veel vrije tijd activiteiten en geniet er volop van, ik oordeel ook niet persoonlijk over jouw en zeker niet en public.
Ik ben wederom voor een paar weken foetsie, de caravan staat wer voor de deur.
Via een mail wil ik jouw verder benaderen, zonder verwijten over en weer te gooien.
Groetjes,
Har
Har
Geplaatst op 06 Aug 2005 17:27 door Har
--------------------------------------------------------------------------------
Hulde aan UPC.
Ach gossie, Har zit met zichzelf te praten en zichzelf te quoten.
Ook wel zielig eigenlijk.