LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] vakantiekaart een lidmaatschap of een gewonnen prijs????????

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
Agent
Berichten: 22
Lid geworden op: 30 jun 2006 21:14

Re: vakantiekaart een lidmaatschap of een gewonnen prijs????????

Ongelezen bericht door Agent »

Dit is wat er staat bij ons schema over de vakantiekaart:

VK601 Vakantiekaart: dinsdag 18 april 2006 starten we met een nieuwe campagne voor Vakantiekaart. Dit bedrijf verkoopt vakantiekaarten, waarbij leden eenmalig een bedrag betalen voor de Vakantiekaart en vervolgens krijg je de rest van je leven 5% korting op alle vakanties die je boekt. Het enige dat de klant hoeft te doen is als hij/zij een vakantie ziet deze te boeken via de site van vakantiekaart. Vakantiekaart werkt hierin samen met een aantal reisburo’s die de vakantie feitelijk regelen. Deze reisburo’s vertegenwoordigen zo’n 95% van alle reisorganisaties zoals, Arke, OAD, Holland International, De Jong Intra, Sudtours, Neckermann, Club Med, Hotelplan, Corendon, Centerparcs, Eurocamp, Skytours noem maar op.

Wij krijgen van vakantiekaart.nl een zogenaamd enquete bestand, met daarin adressen vakantieliefhebbers die op reisjerijk of de reisvanjelven.nl een enquete hebben ingevuld. We mogen deze mensen in het kader van deze enquete een vakantiekaart ter kennismaking aanbieden. De klant betaalt slechts € 2,95 verzendkosten en mag de kaart 1 maand gratis proberen.

Als de kaart bevalt, wordt na die maand eenmalig € 60,00 in rekening gebracht, waarvoor de klant 4 vakantiewaardebonnen van € 15,00 ontvangt. Deze bonnen komen bovenop het voordeel van de 5% korting per boeking. Daarnaast krijgt de klant ook nog eens een gratis Dinerkaart ter waarde van € 35,00, waarmee men een jaar lang kan dineren met 25% korting bij meer dan 600 restaurants.

Iedereen die op dit project werkt wensen we veel succes!


Dit is het..niks meer niks minder..de gewonnen prijs en andere onzin is er bij verzonnen door de agents die er voor bellen..niet de schuld van vakantiekaart dus.

Agent
Berichten: 22
Lid geworden op: 30 jun 2006 21:14

Re: vakantiekaart een lidmaatschap of een gewonnen prijs????????

Ongelezen bericht door Agent »

p.s dat op de internet site is puur als je hem via het internet besteld, als je dus telefonisch benaderd wordt is hier geen sprake van!

Dutch_com_freak
Berichten: 414
Lid geworden op: 27 jun 2006 00:35

Re: vakantiekaart een lidmaatschap of een gewonnen prijs????????

Ongelezen bericht door Dutch_com_freak »

Als de kaart bevalt, wordt na die maand eenmalig € 60,00 in rekening gebracht, waarvoor de klant 4 vakantiewaardebonnen van € 15,00 ontvangt. Deze bonnen komen bovenop het voordeel van de 5% korting per boeking. Daarnaast krijgt de klant ook nog eens een gratis Dinerkaart ter waarde van € 35,00, waarmee men een jaar lang kan dineren met 25% korting bij meer dan 600 restaurants.
zit je nog niet ver van 99,-- af ....overegens heeft een kennis van mij die waardebonnen niet eens gehad weg 60 euro....

eneeuh.. leuk die extratjes maar moet het nou zo aangedikt worden om zon prul kaartje te verkopen waarvan je de helft dan de extra bonnen nog zelf moet betalen? je trekt iemand je bedrijf binnen met 2,50 klopt hem vervolgens 60,00 aan euros uit ze zak en wisseld die met niets zeggende bonnetjes. en een diner kaart van 35,-- om 25% korting te krijgen? stel dat je voor 4000 euro gaat dineren krijg je 1000 euro korting? 35,-- en 1000,-- ergens klopt er iets niet in de berekening vrees ik.... anders is het wel leuk vertoeven met een aantal vrienden :) als je die bon dan al krijgt ;-)

maar goed heb er veel plezien aan aan je kaart... heb je er zelf een overegens? stomme vraag want ik zou ook ja zeggen ;)

Agent
Berichten: 22
Lid geworden op: 30 jun 2006 21:14

Re: vakantiekaart een lidmaatschap of een gewonnen prijs????????

Ongelezen bericht door Agent »

Die dinerjaarbon is een welkomstcadeau..
t.w.v 35 euro.. dus dan krijg je een jaar lang 25 %korting op het duurste gerecht in 700 restaurants..zo werkt het..kijk maar op dinerjaarkaart.nl en ik weet niet waar jij meestal gaat eten? maar 4000 euro is wel erg overdreven vind je niet?

en Ja we hebben zelf een kaart gekregen toen we voor de vakantiekaart gingen werken..

Wubo
Berichten: 676
Lid geworden op: 13 mei 2006 23:28

Re: vakantiekaart een lidmaatschap of een gewonnen prijs????????

Ongelezen bericht door Wubo »

kreeg er laatst eentje aangeboden, en hoefde alleen verzendkosten te betalen.
Toen ik vroeg of ik dan ook ergens aan vast zat, MOEST ze me wel vertellen hoe het zat, en dan zou ik 10 € per maand betalen.

ben malle pietje niet :?

Dutch_com_freak
Berichten: 414
Lid geworden op: 27 jun 2006 00:35

Re: vakantiekaart een lidmaatschap of een gewonnen prijs????????

Ongelezen bericht door Dutch_com_freak »

ik zie verschillende topics met slechte ervaringen waaronder deze


http://forum.trosradar.nl/viewtopic.php?t=41716

bot321
Berichten: 3170
Lid geworden op: 05 okt 2004 14:30

Re: vakantiekaart een lidmaatschap of een gewonnen prijs????????

Ongelezen bericht door bot321 »

Er is maar een goeie vakantiekaart en dat
is de routebeschrijving naar mijn bestemming. :lol:

Martin1976
Berichten: 847
Lid geworden op: 09 feb 2006 10:48

Re: vakantiekaart een lidmaatschap of een gewonnen prijs????????

Ongelezen bericht door Martin1976 »

haha, zo is dat bot! :D voor de rest is zo'n plastic pas wat als vakantiekaart door moet gaan, alleen goed als onderzetter onder m'n biertje op m'n vakantiebestemming :lol:

bot321
Berichten: 3170
Lid geworden op: 05 okt 2004 14:30

Re: vakantiekaart een lidmaatschap of een gewonnen prijs????????

Ongelezen bericht door bot321 »

Ook daar is hij niet goed voor want dan
heb je hem toch gekocht.Zet je biertje
dan maar zo op het tafeltje is goedkoper.
Nou proost dan maar. :D

Mickey D
Berichten: 114
Lid geworden op: 21 feb 2005 21:04

Re: vakantiekaart een lidmaatschap of een gewonnen prijs????????

Ongelezen bericht door Mickey D »

Ik heb ook deze kaart 'gewonnen'. Er werd me uitgelegd dat ik de gratis kaart voor levenslang 25% korting kon krijgen voor 2,95 en dan was hij 4 weken geldig. Als ik dan 60 euro betaalde had ik levenslang korting. Ik heb even nagevraagd wat gratis en levenslang betekende bij hun, en kreeg als reactie hierop de vraag wat er nog onduidelijk was.... ?!? Bijvoorbeeld de beperkte houdbaarheid van 'levenslang', en de 2 bedragen die de GRATIS kaart mij ging kosten. Het gesprek heeft daarna niet lang meer geduurd!

Dutch_com_freak
Berichten: 414
Lid geworden op: 27 jun 2006 00:35

Re: vakantiekaart een lidmaatschap of een gewonnen prijs????????

Ongelezen bericht door Dutch_com_freak »

jah idd daar zat ik vanmiddag nog aan te denken.. eigenlijk is het toch niet gratis? 8)
Nou meneer de agent?

ooh jah dat plasticje is gratis en die 2 euro de verzend kosten... en die 60 euri dan? die je MOET nemen?

Agent
Berichten: 22
Lid geworden op: 30 jun 2006 21:14

Re: vakantiekaart een lidmaatschap of een gewonnen prijs????????

Ongelezen bericht door Agent »

@dutch _com_freak

heb nooit beweert dat de kaart gratis is;) nogmaals, voor en proefpakketje betaal je eenmalig 2.95 verzendkosten daarna als je de kaart zou willen aanschaffen wordt er nog eenmalig een bedrag van 60 euro in rekening gebracht waarvoor je vier vakantiewaardebonnen van t.w.v 15 euro krijgt.. en een dinerjaarbon gratis! lijkt me vrij duidelijk? dit is hoe het zit en niet anders..

en oja.. het is Mevrouw de agent voor jou:)

Mickey D
Berichten: 114
Lid geworden op: 21 feb 2005 21:04

Re: vakantiekaart een lidmaatschap of een gewonnen prijs????????

Ongelezen bericht door Mickey D »

@ agent:
Toch werd de kaart mij gratis aangeboden voor 2,95 en 60,00 en was hij levenslang / 4 weken geldig.
Toen ik aangaf de informatie niet te vertrouwen, werd er nog gevraagd wat hieraan niet duidelijk was. Nou, 2 verschillende prijzen voor iets dat levenslang geldig is, en wat toch maar 4 weken geldig is en bovendien nog gratis ook. Uitleg kreeg ik niet, het gesprek was over. Ook nu begrijp ik nog niet waarom ik moet betalen voor een prijs die ik gewonnen heb. En waaraan ik meegedaan had, heeft ook nog niemand hier of toen aan de telefoon, mij kunnen vertellen!

Agent
Berichten: 22
Lid geworden op: 30 jun 2006 21:14

Re: vakantiekaart een lidmaatschap of een gewonnen prijs????????

Ongelezen bericht door Agent »

Het proefpakket is vier weken geldig.. als de kaart daadwerkelijk is aangeschaft dan is hij levenslang geldig ja..die 60 euro is een aanschafbedrag..dat is toch niet zo raar? je kan toch niet zomaar gratis iets krijgen waarmee je kunt besparen..niks is gratis helaas.. en een gewonnen prijs is zoals al eerder besproken grote onzin, dat is waarschijnlijk verzonnen door een aantal agents als verkooptruc

Mickey D
Berichten: 114
Lid geworden op: 21 feb 2005 21:04

Re: vakantiekaart een lidmaatschap of een gewonnen prijs????????

Ongelezen bericht door Mickey D »

Ik schreef al eerder: de kaart werd mij als GRATIS en LEVENSLANG aangeboden, pas later kwamen de 2 prijskaartjes en de beperkte duur van 4 weken ter sprake. Dit bevreemdt mij dan in zo'n telefoongesprek en als het dan niet voldoende (of in dit geval helemaal niet) uitgelegd wordt, trek ik mijn conclusie: onbetrouwbaar! Of dit alleen over de call center medewerkster gaat of over de hele vakantiekaart, is ter beoordeling van de lezer...

Dutch_com_freak
Berichten: 414
Lid geworden op: 27 jun 2006 00:35

Re: vakantiekaart een lidmaatschap of een gewonnen prijs????????

Ongelezen bericht door Dutch_com_freak »

Meneer agent... als je iets gewonnen hebt dan is dat toch meestal gratis?

of zeggen de kassieres bij u in de buurt (als u afrekend) ook "U heeft een hele grote kar met boodschappen gewonnen!!" das dan 75 euro.. :lol: en dan moet je het karretje ook nog inleveren.. moet je nog gaan sjouwen ook... :(

ik heb standaard een bandrecordertje naast me telefoon liggen :D en we worden nog al eens gebeld op ons prive nummer ik zal wel eens wat gesprekjes opnemen :D

Ohjah hier heb je alvast een voorproefje van een collega in engeland (die werkt voor BT Britisch Telecom)


http://kezfun.net/209,DONT_RING_ME_EVER_AGAIN

bot321
Berichten: 3170
Lid geworden op: 05 okt 2004 14:30

Re: vakantiekaart een lidmaatschap of een gewonnen prijs????????

Ongelezen bericht door bot321 »

of zeggen de kassieres bij u in de buurt (als u afrekend) ook "U heeft een hele grote kar met boodschappen gewonnen!!" das dan 75 euro


Zeg ff waar dat is want die 75 euro wil ik best betalen voor
een hele grote kar met boodschappen :wink:

Dutch_com_freak
Berichten: 414
Lid geworden op: 27 jun 2006 00:35

Re: vakantiekaart een lidmaatschap of een gewonnen prijs????????

Ongelezen bericht door Dutch_com_freak »

ik zei alleen een grote kar he... voor je het weet liggen er alleen 3 sneedjes brood en een stuk kaas in :)

bot321
Berichten: 3170
Lid geworden op: 05 okt 2004 14:30

Re: vakantiekaart een lidmaatschap of een gewonnen prijs????????

Ongelezen bericht door bot321 »

nou mooie ben jij hoor ineens terugkrabbelen. :twisted:
Moet je nog gaan sjouwen ook.met drie sneetjes brood?¿

Dutch_com_freak
Berichten: 414
Lid geworden op: 27 jun 2006 00:35

Re: vakantiekaart een lidmaatschap of een gewonnen prijs????????

Ongelezen bericht door Dutch_com_freak »

jah hey.. tis vakantie kaart he :) grote beloftes weinig nakomen :P :lol:

Gesloten