Affuteur en Gassst, het moet aan jullie reacties te lezen toch wel zwaar frustrerend zijn wanneer aan het einde van een moeizaam voltooide rechtenstudie bij NTI geen roemrijke loopbaan als fameus top advocaat op je wacht doch je elke dag opnieuw achter je vervallen burootjes in de bezemkamer van de rechtsbijstandsverzekeraar moet kruipen om daar de enveloppen te openen of dicht te likken. En dan vast te stellen dat in tegenstelling tot waarvan jullie overtuigd zijn noch de rechter, noch de tegenpartij geimponeerd is door een titel maar wel door argumenten. En weer een zaak verloren gaat met aan het eind een pissige klant die je met het hand op het hart beloofd had dat zijn zaak een eitje was en het vonnis in zijn voordeel nog slechts een kwestie van uittikken is. Ik heb dossiers vol met jullie non argumenten waaruit een ding blijkt: ik weet nog steeds niet waar jullie wel verstand van hebben. Ik heb zaken tegen jullie giga frustries tenminste allemaal glansrijk gewonnen. De frustraties worden klaarblijkelijk nog verhoogd doordat jullie verleasers zijn. Ook een teken dat jullie zelfs gezakt zijn voor de cursus begrijpend lezen. Waarschijnlijk kunnen jullie beter overweg met plaatjes. Een goede raad aan forumdeelnemers, neem de adviezen van deze frustries met een treinlading zout en laat ze daaronder liggen.
Berendjan, Ik moet je mijn excuses aanbieden.
Steeds ben ik er van uit gegaan dat je adviezen en antwoorden op dit forum berusten op de amateuristische wijsheid van de een of andere telefonist bij een incasso-organisatie of een schoonmaker bij een advocatenpraktijk. Nogmaals mijn excuses voor deze bevooroordeling.
Uit de bovenstaande reactie begrijp ik dat mijn veronderstelling absoluut onjuist is. Nu begrijp ik eindelijk dat je mentaal gestoord bent en dringend behoefte hebt aan een psychiater. Of, en ik ben geen psychiater, heeft een arts je als therapie opgedragen om je frustraties op dit forum bot te vieren.
In beide gevallen nogmaals mijn excuses dat ik je ziekte niet heb onderkend.
Mogelijk kunnen we voor jouw een topic opstarten: VRAAG HET AAN ONZE ZIEKE BERENDJAN.
En -gelet op je prominente aanwezigheid in heel veel topics- als toevoeging: DAAR KRIJG OOK NOG ANTWOORD VAN!
Sorry Berendjan, nogmaals mijn welgemeende excuses en hopelijk beterschap
P.S. voor dringende hulp moet je niet bij het RIAGG zijn. Daar hebben ze wachttijden van meer dan zes maanden