LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] SCHIKKEN IS ERKENNING EN GEEN KWESTIE VAN KORTINGEN

Hier kan je jouw opmerkingen en klachten kwijt over LegioLease.
albert-o
Berichten: 376
Lid geworden op: 24 apr 2005 11:04

Re: SCHIKKEN IS ERKENNING EN GEEN KWESTIE VAN KORTINGEN

Ongelezen bericht door albert-o »

:shock:
Laatst gewijzigd door albert-o op 21 jun 2005 20:25, 1 keer totaal gewijzigd.

piano
Berichten: 373
Lid geworden op: 10 mei 2005 15:46

Re: SCHIKKEN IS ERKENNING EN GEEN KWESTIE VAN KORTINGEN

Ongelezen bericht door piano »

Hoi Albert.

Jammer dat je er dinsdag niet was, het was ongeloofelijk gezellig. Volgende keer zorg je dat je erbij bent hoor.
Dinsdag was gewoon een geluksdag. Op die dag hebben wij groen licht gekregen bij de bank, niks BKR notering. Wij kunnen weer verder met ons leven, en dan op dezelfde dag zo'n avond met die oorlogbodems.
Het was ongeloofelijk.

Lfs

bokkie
Berichten: 373
Lid geworden op: 10 mar 2005 21:48

Re: SCHIKKEN IS ERKENNING EN GEEN KWESTIE VAN KORTINGEN

Ongelezen bericht door bokkie »

willems schreef:Bok,
Indien jij twee en een half jaar geleden gelezen had, wat ik toen schreef over koersen vervalsing door manipulatie in de boekhoudingen, en wat nu naar boven komt, zal je eerder jouzelf en vervolgens jouw moeder, jouw vader en geheel jou familie voor gek verklaren, voordat ik aan de beurt kom, miserabele stinkbok. Het verhaal over verkopen van een hausse product onder baisse omstandigheden, wat uitsluitend verlies veroorzaakt, is niet van mij, maar van een voormalige bestuursvoorzitter van Dexia zelf. Zo zie je weer, jouw naam zegt het zelf, stinkbeest, alleen een uitsproken zot noemt zichzelf een stomme bok, in zo'n rijkelijke elegante dierenwereld. Hoe durf je anderen gek te noemen, zo te zien moet je zelf behoorlijk lijden onder een natte hersen-diaree! Geen wonder dat je stinkt, vooral wanneer je hier op het forum mekkert!
Verrassend dat u gaat schelden, willems. En ook bijzonder verrassend dat u er familieleden van mij bij haalt, want die hebben er geheel niets mee te maken. U kunt weinig anders dan iedere keer hetzelfde riedeltje afdraaien en schelden op degenen die denken dat u wellicht enige geestelijke beperkingen hebt. Denk niet dat uw oeverloze gebral leidt tot meer waardering voor uw fabeltjes danwel uw persoon. Het enige wat ik nog miste in bovenstaande quote, waren de gebruikelijke bedreigingen maar die zullen wel snel volgen.

albert-o
Berichten: 376
Lid geworden op: 24 apr 2005 11:04

Re: SCHIKKEN IS ERKENNING EN GEEN KWESTIE VAN KORTINGEN

Ongelezen bericht door albert-o »

:shock:
Laatst gewijzigd door albert-o op 21 jun 2005 21:24, 1 keer totaal gewijzigd.

Willems
Berichten: 1979
Lid geworden op: 27 jan 2004 17:58

Re: SCHIKKEN IS ERKENNING EN GEEN KWESTIE VAN KORTINGEN

Ongelezen bericht door Willems »

Bok,

Jij mag het schelden noemen, indien het jou goed uitkomt. Ik vind het een gepaste reactie op jouw voortdurende laffe anonieme insinuaties, die ook uitgewerkt zijn! Jij valt te pas en on te pas aan uit dringende behoefte, maar zeer on te recht. Jouw tijd is voorbij, je telt gewoon niet meer mee en het maakt absoluut niets uit wat je waardeert of niet. De karavaan rijdt gewoon verder! Je bengelt aan de staart van het peloton in afwachting op de bezemwagen om je op te ruimen. En dit is dan ook de reden, dat jij van mij geen bedreigingen meer hoort, omdat er niets meer valt te bedreigen: je moet alleen maar weggedragen worden, omdat opgeruimd staan netjes. Je blijft het wel tevergeefs proberen om voor anderen te bepalen en die tijd is voorbij! Je was altijd een gulzige parasiet geweest, die op mij nooit vat had en nu dat je wegebt des te minder. Ik zal het in gedachte houden, de dag dat wij ontmoeten, ik geloof niet dat ik mij zo diep vernederd, zal ik jou beroggelen midden op jouw tirannieke smoel. Jij eet en leef op de fooi van anderen, maar zelf ben je een armoezaaier over het paard getild..... en juist dat is voorbij de rest is maar illusie van de stervende zwaan!

bokkie
Berichten: 373
Lid geworden op: 10 mar 2005 21:48

Re: SCHIKKEN IS ERKENNING EN GEEN KWESTIE VAN KORTINGEN

Ongelezen bericht door bokkie »

Whahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha! Gekker vind je ze hier niet, vrees ik.

HvdB
Berichten: 1097
Lid geworden op: 25 aug 2004 17:58

Re: SCHIKKEN IS ERKENNING EN GEEN KWESTIE VAN KORTINGEN

Ongelezen bericht door HvdB »

Jeetje Willems, maar 12 taalfouten vandaag? Dat valt niet tegen met uw studie.

Willems
Berichten: 1979
Lid geworden op: 27 jan 2004 17:58

Re: SCHIKKEN IS ERKENNING EN GEEN KWESTIE VAN KORTINGEN

Ongelezen bericht door Willems »

Prima, H.v.d.B, Prima ik schrijf tenminste, jij blijft als een reptiel op jouw buik loeren. Zeg het zelf, je moet het echt van mij hebben. Je maakt echt geen indruk. Ik bepaal en als een hondje volg jij. Het is gezegd en fouten heb geen belangstelling voor, laat ik over aan onderkruipers!

pluutje
Berichten: 2669
Lid geworden op: 04 aug 2004 00:01

Re: SCHIKKEN IS ERKENNING EN GEEN KWESTIE VAN KORTINGEN

Ongelezen bericht door pluutje »

Whahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha!

Zei de Bok :roll: :idea: :?:

Wat een woordenschat :!: :)

Willems
Berichten: 1979
Lid geworden op: 27 jan 2004 17:58

Re: SCHIKKEN IS ERKENNING EN GEEN KWESTIE VAN KORTINGEN

Ongelezen bericht door Willems »

Pluutje,
Moet je eens nagaan, een figuur die de pretentie aanmeet anderen gek te noemen. Dat geschreeuw spreekt voor zich!

Harry Steenhoven
Berichten: 48
Lid geworden op: 10 jun 2005 23:25

Re: SCHIKKEN IS ERKENNING EN GEEN KWESTIE VAN KORTINGEN

Ongelezen bericht door Harry Steenhoven »

Nou nou meneer Willems, het weekend is nog niet eens begonnen en u bent al over uw toeren.

trudy
Berichten: 1568
Lid geworden op: 10 okt 2003 15:44

Re: SCHIKKEN IS ERKENNING EN GEEN KWESTIE VAN KORTINGEN

Ongelezen bericht door trudy »

mensen, als niemand meer reageert, dan houden deze elementen vanzelf op. Dan is het nl niet meer leuk.

Judassen zonder response is totaal zinloos. Dan ontbreekt nl die kick waar ze aan verslaafd zijn.

Dus gun ze dat plezier niet. Ik zal ook m'n leven beteren :wink:

Walnoot
Berichten: 64
Lid geworden op: 10 jun 2005 16:20

Re: SCHIKKEN IS ERKENNING EN GEEN KWESTIE VAN KORTINGEN

Ongelezen bericht door Walnoot »

Dan ontbreekt nl die kick waar ze aan verslaafd zijn.
Trudy waarom neem je geen contact op met de Jellinek-kliniek :?: Zo kan het niet langer toch :cry:

Willems
Berichten: 1979
Lid geworden op: 27 jan 2004 17:58

Re: SCHIKKEN IS ERKENNING EN GEEN KWESTIE VAN KORTINGEN

Ongelezen bericht door Willems »

Ik wil voor één keer duidelijk zijn:

Deze mensen zijn op iets anders uit, die absoluut niets te maken heeft met aandelen-lease.. Het wordt hoe langer hoe erger. Tros zou strenger op treden maar ik merk niets van.. Voor iedereen een zonnige week-end.

HvdB
Berichten: 1097
Lid geworden op: 25 aug 2004 17:58

Re: SCHIKKEN IS ERKENNING EN GEEN KWESTIE VAN KORTINGEN

Ongelezen bericht door HvdB »

Voor u ook meneer Willems.

Kor S
Berichten: 588
Lid geworden op: 26 feb 2005 12:01

Re: SCHIKKEN IS ERKENNING EN GEEN KWESTIE VAN KORTINGEN

Ongelezen bericht door Kor S »

dank willems, van ,t zelfde.
h.g .kor.

Walnoot
Berichten: 64
Lid geworden op: 10 jun 2005 16:20

Re: SCHIKKEN IS ERKENNING EN GEEN KWESTIE VAN KORTINGEN

Ongelezen bericht door Walnoot »

Fijn bedankt Willems jij ook een zonnig weekend.

anne_
Berichten: 1469
Lid geworden op: 12 jan 2005 15:02

Re: SCHIKKEN IS ERKENNING EN GEEN KWESTIE VAN KORTINGEN

Ongelezen bericht door anne_ »

Hallo piano, niet teveel uit de school klappen hoor over die oorlogsbodems!!!!!!! Ik durf te wedden dat er vanavond geen "bal" aan was zonder dat oorlogstuig!!!!!!!! :wink:

Gr. Anne en L

Elias
Berichten: 1972
Lid geworden op: 09 mar 2005 00:10

Re: SCHIKKEN IS ERKENNING EN GEEN KWESTIE VAN KORTINGEN

Ongelezen bericht door Elias »

Trudy,

met alle respect, je reageert zelf (steeds) meteen als eerste op die bokkeschieter.

Groet,
Elias.

trudy
Berichten: 1568
Lid geworden op: 10 okt 2003 15:44

Re: SCHIKKEN IS ERKENNING EN GEEN KWESTIE VAN KORTINGEN

Ongelezen bericht door trudy »

weet ik Elias :(

vandaar mijn opmerking dat ik mijn leven zal beteren :wink:

Gesloten