LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] wanadoo

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
hoffie

Re: wanadoo

Ongelezen bericht door hoffie »

Tosbaga

Geplaatst op 22 Jun 2005 12:41 door Tosbaga

--------------------------------------------------------------------------------

ongehoord? ik reageer altijd zo...
yep dat hadden we al gezien, iedereen is dom behalve Tosbaga...

wat zal jij je eenzaam voelen tussen al die domme mensen op deze wereld :roll:

teuntje2

Ongelezen bericht door teuntje2 »

Radar, please, doe er iets aan!! Ik ken in mijn kleine kring inmiddels tientallen gedupeerden, dat moeten er landelijk honderden zijn! Iedereen wordt afgescheept door Wanadoo, er wordt niks aan het probleem gedaan. Ik heb een duur adsl-abonnement en kan dus niet meer mailen naar yahoo, chello en hetnet. Dat KAN toch niet? En een storing kan er altijd weleens zijn, maar dit duurt al ruim 3 weken en er is geen enkel zicht op een oplossing.
Kunnen jullie het niet aan de orde stellen?????

brisbees

Ongelezen bericht door brisbees »

Hallo mensen die op mij gereageerd hebben.
Ik heb vandeweek weer gemailt met wanadoo en ze zouden het probleem zo snel mogelijk oplossen :evil: ik krijg er wat van.
En net zoals huizedeboer kan ik ook niet meer met chello klanten mailen en ik heb al een paar vrienden gebeld dat ik dus niet met hen kan mailen.
En als je wanadoo belt wordt je dus ook niet echt vriendelijk geholpen zoals meerdere met mij zo te lezen.
Nou mensen wat zouden we dus nog meer kunnen doen??
Hebben jullie nog iedeeën??
Mischien kunnen we samen meer doen en staan we dan mischien sterker.

groetjes silvia

hoihoi

Ongelezen bericht door hoihoi »

das raar, ik heb wel een paar keer een foutmelding op een chello adres gehad van wanadoo (dezelfde foutmelding als bij het versturen van een yahoo mail), maar die schijnt achteraf toch ontvangen te zijn. ook nu nog kan ik mailen naar mensen met een chello adres (ff afkloppen).
ook hierover heb ik wanadoo toen gebeld en ik kreeg te horen dat ze van dat probleem nog niet afwisten.....

Gesloten